BMW 520d (F10) już od 172 900 złotych!

1

Za najtańszą wersję z dwulitrowym dieslem trzeba będzie zapłacić 172 900 zł
BMW 5er F10

Do wyboru są 4 silniki benzynowe (posiadają co najmniej 6 cylindrów i moc od 204 do 407 KM w wersji V8) i 3 wysokoprężne (2.i 3-litrowe o mocy 184, 204 oraz 245 KM). Wszystkie wersje są przystosowane do współpracy z nową ,opcjonalną, ośmiobiegową automatyczną skrzynką Steptronic.

Każda z wersji posiada m.in. automatyczną klimatyzację 2-strefową, 17-calowe aluminiowe koła, ESP, komplet poduszek powietrznych ekologiczny system BMW EfficientDynamics. Wśród opcji znajdzie się system Night Vision z kamerą termowizyjną. Ceny wahają się od 172 900 zł do 326 500 zł za najlepiej wyposażoną i najmocniejszą wersję 550i.

Światowa sprzedaż pięciu generacji BMW 5 osiągnęła już 5,5 miliona egzemplarzy. Wchodząca do sprzedaży odmiana ma wiele wspólnych elementów z limuzyną serii 7, a ich produkcja odbywa się w tym samym zakładzie BMW położonym w Dingolfing.

Źródło: Samar.pl

Jedna odpowiedź

  1. papwil napisał(a):

    Wnetrze to jak dla mnie strzal w dziesiatke, na zewnatrz poki co mnie nie zachwyca ale nie jest zle, zobaczymy jak to wydzie w realu. Ciekawy jestem jeszcze topowych silnikow, mowi sie ze M5 ma miec 4,4l V8 biturbo 550KM ale bardziej mnie interesuje jaki bedzie topowy diesel, bo przeciez musi byc jakis odpowiednik 535d. I może w koncu pojawi sie cos wiecej niz 3.0l R6, Merc w W211 mial swoje cudowne 420CDI (314KM, 730Nm). Swoją droga uwazam ze M5 w dieslu to juz tylko kwestia czasu, najdalej w nastepnej generacji po F10 wyjdzie, chociaz moim zdaniem juz najwyzsza pora na to, mogliby wypuscic cos takiego w F10…

Skomentuj

Musisz być zalogowany żeby skomentować.