BMW 6er GT 2017

0

Kilka tygodni przed oficjalną prezentacją BMW 6er GT 2017 przeszedł końcowe testy pod znakiem siarczystego mrozu w Północnej Skandynawi. Aktualne video nowej wersji samochodu
BMW-6er-GT-2017-Entwurf-Motor-es-01-750x500

 

Kilka tygodni przed oficjalną prezentacją BMW 6er GT 2017 przeszedł końcowe testy pod znakiem siarczystego mrozu w Północnej Skandynawi. Aktualne video nowej wersji samochodu pokazuje Gran Turismo na pokrytych śniegiem drogach i zamarzniętym jeziorze w pobliżu centrum testowego BMW Arjeplog. Szczególnie pod koniec filmu wyraźnie widać, jak wiele radości daje jazda za kierownicą następcy 5er-GT, ponieważ z napędem na tylne koła samochodu przy nieaktywnym DSC i na odpowiednim podłożu można bezproblemowo driftować.
Konieczną moc dają silniki znane z wersji 5er a samo BMW nie robi tajemnicy z technicznego podobieństwa między G30 iG32. W celu osiągnięcia szczególnie przestronnych tylnych siedzeń BMW 6er GT 2017 bazuje nie tylko na zwykłej limuzynie, lecz na jeszcze nieprzedstawionej oficjalnie, ale od początku zaplanowanej rozbudowanej wersji 5er G38 dedykowanej na rynek chiński.

W porównaniu z aktualnym modelem 5er GT (F07) nowe BMW 6er GT (G32) powinno odznaczać się nie tylko wyraźnie atrakcyjniejszym wyglądem, lecz również odznaczać się jeszcze bardziej sportowym i niezależnym charakterem. Szczególnie tylna część pojazdu nie powinna dłużej sprawiać wrażenie ciężkiej i masywnej, jak ma to miejsce w przypadku wcześniejszej wersji. Płynniejsze linie i rezygnacja z co najmniej dwóch litrów pojemności bagażnika powinny oddalić główny zarzut w stosunku do poprzednika.
Gama silników zaczyna się mocnym 190 PS BMW 620d GT, jednak duży udział w liczbach sprzedaży w Europie mógłby uzyskać także BMW 630d GT z sześciocylindrowym rzędowym silnikiem diesla. Na innych ważnych rynkach, jak USA i Chiny, w centrum zainteresowania znajdują się naturalnie samochody na benzynę, przy tej okazji główną rolę mógłby grać BMW 640i GT z 340 PS.
Udoskonalona zostaje oferta z wieloma wariantami samochodów hybrydowych Plug-in jak 640e, które dzięki elektrycznemu zasięgowi do 50 kilometrów poruszają się ze szczególnie niskim zużyciem paliwa. Także dla hoteli i innych usługodawców korzystających z częstych usług szoferów samochody hybrydowe Plug-in mogłyby okazać się pod kątem finansowym atrakcyjną alternatywą dla konwencjonalnie napędzanych modeli.

2017-BMW-6er-GT-G32-Erlkoenig-01

2017-BMW-6er-GT-G32-Erlkoenig-02

2017-BMW-6er-GT-G32-Erlkoenig-03

2017-BMW-6er-GT-G32-Erlkoenig-04

BMW-6er-GT-2017-Entwurf-Motor-es-02

Skomentuj

Musisz być zalogowany żeby skomentować.