BMW G-POWER M6 HURRICANE RR

3

Oto mamy kolejny światowy rekord i kolejny najszybszy samochód świata. To G-POWER M6 HURRICANE RR zbudowane na bazie BMW M6 E63 – najszybsze czteromiejscowe Coupé na globie.

Po znakomitym i efektownym debiucie M5 HURRICANE RR – najszybszej limyzyny świata, G-POWER prezentuje kolejną mistrzowską superprodukcję. Tym razem według nowych założeń, bi-kompresorowy system fundujący 5-litrowemu bawarskiemu silnikowi V10 moc równą 800 KM (588 kW) oraz 800 Nm, powędrował do ekskluzywnego Coupe w najpotężniejszej odmianie – M6.

G-POWER M6 HURRICANE RR – najszybszym środkiem transportu w nadwoziu Coupé.
Wszystko za sprawą olbrzymiej dawki mocy zaserwowanej przez niemieckiego tunera. A całkowicie pochodzi ona ze sprawdzonego już zestawu dwóch kompresorów. Pierwotnie w pakiecie SK III RS wynosiła ona 750 hp / 551 kW. Obecnie potęga silnika urosła dzięki wydajniejszym kompresorom ASA T1-316, aż do 800 gotowych na wszystko KM. Obowiązkową czynnością było zamontowanie chłodzonych wodą intercoolerów. W strukturze silnika zoptymalizowano kilka elementów takich jak np. Wsadzenie lżejszych aczkolwiek wydajniejszych tłoków Mahle. Pojawiły się też nowe korbowody oraz sportowy układ wydechowy. Dodatkowo przemapowany sterownik dbający o odpowiednią pracę silnika został zaktualizowany, co łącznie ze wszystkimi modernizacjami pozwala na generowanie mocy równej 800 KM w zakresie 7,500, a 8,000 obrotów na minutę. Z kolei maksymalny moment obrotowy 800 Nm dostępny jest już od 5,000 obrotów. Cała ulepszona konstrukcja silnika pod maską obudowana została z góry w charakterystycznym dla G-POWER pomarańczowym kolorze.

Przechodząc do osiągów warto wygodniej usiąść w fotelu. G-POWER M6 HURRICANE RR nie posiada żadnych ograniczeń – podobnie jak i nie mieli ich specjaliści firmy projektujący powerkit. Maksymalna prędkość do jakiej można się rozpędzić tym M6 wynosi 370 km/h! Osiągnięcie z miejsca pierwszej setki na liczniku zajmuje bawarce zaledwie 4,35 sekundy. Po 9,5 sekundach rozpędzania na liczniku pojawi się 200 km/h, a już po 24,9 s. „rozbijemy” barierę 300 km/h. To wszystko przy masie niemal dwóch ton.

G-POWER nie mieszało się w jakiekolwiek skomplikowane modyfikacje nadwozia, uznając je za całkowicie zbędne. Jedynym elementem poprawiającym aerodynamikę wieloryba M6 HURRICARE RR jest karbonowa dokładka przedniego zderzaka oraz tylny spojler – poprawiające powietrzem docisk do jezdni przy zwiększaniu prędkości..
Za kontakt M6 HURRICANE RR z nawierzchnią odpowiadają 20-calowe obręcze G-POWER SILVERSTONE CLUBSPORT – lekkie kute felgi o szerokości 9 cali obute zostały w szerokie opony 255/35 ZR 20 z przodu oraz 285/30 ZR 20 z tyłu.

Za kołami SILVERSTONE CLUBSPORT kryją się najwyższej wydajności hamulce odpowiadające za wyhamowywanie prędkości samochodu. Na liście wykonanych modyfikacji pojawiło się także sportowe regulowane zawieszenie G-POWER RS, o 9 poziomach ustawień wysokości.

Wewnątrz najbardziej charakterystyczny i imponujący jest chyba tylko prędkościomierz wyskalowany do 400 km/h. Ponadto upiększenia deski rozdzielczej karbonowymi wstawkami, konsoli środkowej drzwi, oraz obszyta perforowaną skórą Kiera Nappa sportowa kierownica G-POWER.

Kompletna konstrukcja G-POWER M6 HURRICANE RR na bazie BMW M6 może być zamawiana w niemieckiej siedzibie tunera za kwotę 252.100,84 euro (netto).

G-POWER M6 HURRICANE RR w skrócie:
• 800 KM / 588 kW dostępne od 7.500 obr./min
• 800 Nm at 5.000 obr./min (+ 280 Nm)
(przyrost + 293 KM / 215 kW i 280 Nm w porównaniu do BMW M6)
• V-max: >370 km/h
• 0-100 km/h: 4,35 s
• 0-200 km/h: 9,3 s
• 0-300 km/h: 24,9 s
• Cena kompletnego pojazdu z akcesoriami: od 252.100,84 € (netto)

3 komentarze

  1. sebamaldon napisał(a):

    Mi sie podoba 🙂

  2. Marciino napisał(a):

    ehh, to jest piękna moc, szkoda że akurat nie mam wolnego 260tys euro :mrgreen:

  3. rexman napisał(a):

    Dobrze wiedzieć co sobie kupić w razie, gdyby kiedyś fortuna się uśmiechnęła. A nie w ostatniej chwili myśleć co wybrać. 😀

Skomentuj

Musisz być zalogowany żeby skomentować.