Premiera BMW 5er Touring (F11)

1

Aktualizacja: dodano pełną galerię oraz oficjalne video.
Nowe BMW serii 5 Touring jest idealną symbiozą przyjemności z jazdy, wydajności, uniwersalności oraz sportowej elegancji. Czawrta generacja Touringa to nowoczesne wzornictwo, zaawansowana funkcjonalność, wzorcowa skuteczność wraz ze świetną dynamiką jazdy. Liczne systemy wspomagania kierowcy, poprawa bzpieczeństwa wraz z większym komfortem jazdy znakomicie uzasadniają superlatywy nt. nowej generacji 5er.


Projekt nowego BMW serii 5 Touring cechuje wysoki poziom indywidualności ze względu na jego rozmiary i wykończenie powierzchni. Jego wyjątkowość jest odbiciem wygląda dynamiki i mocy. Dzięki długiej masce, krótkim zwisom, najdłuższemu rozstaw osi w tym segmencie, sylwetka rozciągnięte i stromo opadający dach, nowe BMW serii 5 Touring posiada niezrównaną elegancję w porównaniu do konkurentów.

Dzięki multi-funkcjonalnemu wnętrzu i inteligentnemu rozwiązaniu szczegółow, nowe BMW serii 5 Touring jest w pełni wyposażone, aby zaspokoić najbardziej zróżnicowane wymagania. Bagażnik ma pojemność 560 litrów. W razie potrzeby zwiększenia (do maksymalnie 1670 litrów) dodtakową przestrzeń gwarantują 40:20:40 dzielone składane tylne siedzenia, które są unikatowe w tym segmencie. Kąt nachylenia oparcia jest zmienny nawet do 11 stopni. Oparcie może być zagięte w dół za pomocą dwóch dźwigni sterowanych wewnątrz bagażnika. Oddzielnie otwieraną tylna szyba automatycznie unosi się górę przy naciśnięciu przycisku.

Najbardziej zaawansowane technologie układu napędowego i zawieszenia zapewniają najwyższy sportowy i wyższy poziom komfortu motoryzacji. Opcjonalnie Dynamic Driving Control umożliwia kierowcy ustawienie zawieszenia indywidualnie do swoich osobistych wymagań. Nowe BMW serii 5 Touring oferuje w standardzie zawieszenie pneumatyczne na tylnej osi, w tym automatyczne samopoziomujących. Adaptive Drive i Integral Active Steering są dostępne opcjonalnie.

Nowe BMW serii 5 Touring napędzany może być jednym z dwóch benzynowych R6 , jak również R4 i R6 Diesla. BMW 520d Touring jest zasilana przez 135 kW/184 KM czterocylindrowy turbo diesel, wyposażony w funkcję Auto Start Stop w standardzie, oraz średnie zużycie paliwa 5,2 l/100 km (54,3 mpg) i emisji CO2 na poziomie 137g/km w cyklu pomiarowym UE, osiąga najlepszą wydajność w swoim segmencie.

R6 TwinPower Turbo pod maską BMW 535i Touring, z High Precision Injection i VALVETRONIC, rozwija moc 225 kW/306 KM. Moc maksymalna R6 silników w BMW 523i Touring wynosi 150 kW/204 KM, natomiast 530d Touring z sześciocylindrowym dieslem 180 kW/245 KM. Wszystkie wersje silnikowe nowego 5er Touring są zgodne z normami Euro5.

Spektrum oferowanych przez BMW ConnectedDrive obejmuje, między innymi, asystenta parkowania, Surround View, ostrzeżenie zderzenia z aktywacja hamulca w połączeniu z usługą Active Cruise Control, ostrzeżenie przed niezamierzoną zmianą pasa, system rozpoznawania pasa ruchu, BMW Night Vision z wykrywaniem osób jak Head-Up Display. Ponadto innowacyjne funkcje pakietu Office mogą być wykorzystywane przez Bluetooth.





















Oficjalne video BMW AG:

Jedna odpowiedź

  1. Jawor napisał(a):

    Niebawem więcej zdjęć.

Skomentuj

Musisz być zalogowany żeby skomentować.