Cięzko pali na zimnym po uszczelnieniu pompy
Moderator: Moderatorzy
- Pieter
- Moderator
- Posty: 216
- Rejestracja: 03 maja 2009, 9:47
- Seria: E36
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 318tds
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Lubelskie
- Lokalizacja: Zamość
[e36 1,7 tds] Po uszczelnieniu pompy nie pali na zimnym
Oddałem auto do pompiarza bo ciekło pod nastawnikiem. Po odebraniu auta zauwarzyłem, że pali troszkę później. Teraz jak jest zimno niechce palić wcale jak jest zimna oczywiście. Nie wiem co mogli skopać? Jak oddawałem do naprawy paliła jak zegarek na dotyk. Jak pojechałem do tego pompiarza z zapytaniem czemu teraz niechce palić - dopowiedział że leją wtryski, że pompa nie ma nic to tego. Moje pytanie brzmi czy to prawda? Dodam że pompa nie była wyjmowana. Z góry dzięki za odp.
Są… auta i jest BMW
- gummiss11
- Bywalec Gadulec
- Posty: 435
- Rejestracja: 13 gru 2009, 18:19
- Seria: E46
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 320d
- Rocznik: 1999
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Kawki(Brodnica)
Po uszczelnieniu pompy nie pali na zimnym
I tak od razu zaczęły lać Wieczorem dobrze, następnego dnia leją tak że ma problem z odpalaniem... Trochę podejrzane ja bym stawiał na złe ustawienie dawki, albo kąta wtrysku, bo żeby tak od razu padły wtryski to mało realne. Musisz sprawdzić kolor spalin, siwy, biały albo taki błękitnawy to jest od lejących wtrysków.
Bo Możemy Więcej...
- rexman
- Bywalec Wyjadacz
- Posty: 1665
- Rejestracja: 29 gru 2007, 19:26
- Seria: E81-88
- Nadwozie: Compact/Hatchback
- Model: Nie mam
- Rocznik: 2005
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Poza Polską
- Lokalizacja: Irl
- Kontakt:
Po uszczelnieniu pompy nie pali na zimnym
Czasem zmiana mechanika bardzo pomaga.
Wtryski są bardzo wytrzymałe w BMW. Jakoś nie wszyscy w to chcą uwierzyć.
(Pilnie obserwuję temat wtrysków nie tylko tu na forum).
Jeśli się mylę, to niech ktoś podzieli się swoim doświadczeniem z wtryskiwaczami w TDSie.
Wtryski są bardzo wytrzymałe w BMW. Jakoś nie wszyscy w to chcą uwierzyć.
(Pilnie obserwuję temat wtrysków nie tylko tu na forum).
Jeśli się mylę, to niech ktoś podzieli się swoim doświadczeniem z wtryskiwaczami w TDSie.
Czy choć raz pomyślałeś o tym...?
http://www.dkms.pl/kontakt/index.html
Moja galeria:
http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=7218
http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=81
http://www.dkms.pl/kontakt/index.html
Moja galeria:
http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=7218
http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=81
- gummiss11
- Bywalec Gadulec
- Posty: 435
- Rejestracja: 13 gru 2009, 18:19
- Seria: E46
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 320d
- Rocznik: 1999
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Kawki(Brodnica)
Po uszczelnieniu pompy nie pali na zimnym
Z tą trwałością to może być prawda Jak dałem do regeneracji wtryski które przejechały 280kafli to gość je tylko wkręcił w takie urządzenie, chwile poruszał taką wajchą(na skali pokazało ponad 20 tylko nie wiem czego ) i powiedział że są ok i nic nie trzeba robić tylko wkręcić i cieszyć się jazdą A to że siądą od razu to nie wierze, w końcu jest ich sześć...rexman pisze:Czasem zmiana mechanika bardzo pomaga.
Wtryski są bardzo wytrzymałe w BMW. Jakoś nie wszyscy w to chcą uwierzyć.
(Pilnie obserwuję temat wtrysków nie tylko tu na forum).
Jeśli się mylę, to niech ktoś podzieli się swoim doświadczeniem z wtryskiwaczami w TDSie.
Bo Możemy Więcej...
- raven_1983
- Ekspert
- Posty: 2286
- Rejestracja: 16 mar 2009, 9:56
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1992
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Po uszczelnieniu pompy nie pali na zimnym
Pompy może i nie wyjęli... ale mogli ją poluzować aby mieć lepszy dostęp chociaż nie wiem po co...
Teoretycznie skoro kąt ustawia się obracając pompę to ruszanie nastawnika nie ma na kąt wpływu.
W praktyce jednak kąt warto sprawdzić i tak czy inaczej skorygować.
Podepnij się pod kompa i sprawdź kąt i dawkę paliwa, z tymi wartościami jeżeli będą odbiegać jedź na reklamację.
Bajek o wtryskach nie kupuj.
Teoretycznie skoro kąt ustawia się obracając pompę to ruszanie nastawnika nie ma na kąt wpływu.
W praktyce jednak kąt warto sprawdzić i tak czy inaczej skorygować.
Podepnij się pod kompa i sprawdź kąt i dawkę paliwa, z tymi wartościami jeżeli będą odbiegać jedź na reklamację.
Bajek o wtryskach nie kupuj.
- Pieter
- Moderator
- Posty: 216
- Rejestracja: 03 maja 2009, 9:47
- Seria: E36
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 318tds
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Lubelskie
- Lokalizacja: Zamość
Po uszczelnieniu pompy nie pali na zimnym
Dzięki! Pewnie pojadę na kompa, dodam że kilka razy zgasła mi schodząc z obrotów, a nigdy wcześniej tego nie było. Problem w tym że tu gdzie mieszkam nie bardzo jest do kogo się udać z takim tematem
Są… auta i jest BMW
-
- Bywalec
- Posty: 258
- Rejestracja: 22 lut 2011, 16:47
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1994
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Dolnośląskie
- Lokalizacja: Głogów
Re: Cięzko pali na zimnym po uszczelnieniu pompy
nie widze fotek co uszczelniales. zdejmowales nastawnik??
Czym się różni kierowca BMW od kierowcy Volkswagena? Dla kierowcy BMW Hektor to mityczny królewicz Trojański zaś dla właściciela VW, hektor to pole za domem.
DIS i INPA jak by ktos chcial przeswietlic auto z okragla wtyka
DIS i INPA jak by ktos chcial przeswietlic auto z okragla wtyka
- Dimo
- Bywalec Gadulec
- Posty: 450
- Rejestracja: 11 lis 2010, 22:35
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1996
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Łódzkie
- Lokalizacja: EZD
Re: Cięzko pali na zimnym po uszczelnieniu pompy
@ctiv-to wykopalisko sprzed 7 lat..
Jest również 318tds Compact,96r.oraz New Beetle 2.3 V5.
-
- Bywalec
- Posty: 258
- Rejestracja: 22 lut 2011, 16:47
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1994
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Dolnośląskie
- Lokalizacja: Głogów
Re: Cięzko pali na zimnym po uszczelnieniu pompy
heh fakt nie doczytalem
Czym się różni kierowca BMW od kierowcy Volkswagena? Dla kierowcy BMW Hektor to mityczny królewicz Trojański zaś dla właściciela VW, hektor to pole za domem.
DIS i INPA jak by ktos chcial przeswietlic auto z okragla wtyka
DIS i INPA jak by ktos chcial przeswietlic auto z okragla wtyka
- Dimo
- Bywalec Gadulec
- Posty: 450
- Rejestracja: 11 lis 2010, 22:35
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1996
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Łódzkie
- Lokalizacja: EZD
Re: Cięzko pali na zimnym po uszczelnieniu pompy
I cóż ciekawego jeszcze nam opowiesz?ewela89 pisze:Czyli to wszystko to był problem świec? Wlasnie tez uszczelniałam pompę u siebie i miałam podobny problem.
Jest również 318tds Compact,96r.oraz New Beetle 2.3 V5.
-
- zbanowany
- Posty: 2
- Rejestracja: 16 lut 2015, 17:03
- Seria: E30
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 740d
- Rocznik: 1996
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Małopolskie
Re: Cięzko pali na zimnym po uszczelnieniu pompy
Dimo czemu z taka niechęcią podchodzisz do koleżanki ?. zakładasz, że dziewczyna nie potrafi ogarnąć trochę sprzętu ?.
-
- Świeżak
- Posty: 2
- Rejestracja: 04 mar 2015, 10:54
- Seria: Szukam...
- Nadwozie: Nie posiadam
- Model: Nie mam
- Rocznik: 1975
- Skrzynia biegów: Nie mam
- Województwo: Wielkopolskie
Re: Cięzko pali na zimnym po uszczelnieniu pompy
Mam problem, mój chłopak kupił auto niedawno i jest problem z odpalaniem.. Bardzo ciężko odpala na zimnym silniku ... Czy to może być problem z wlewkami wtryskowymi? Proszę o pomoc
-
- Świeżak
- Posty: 2
- Rejestracja: 04 mar 2015, 10:54
- Seria: Szukam...
- Nadwozie: Nie posiadam
- Model: Nie mam
- Rocznik: 1975
- Skrzynia biegów: Nie mam
- Województwo: Wielkopolskie
Re: Cięzko pali na zimnym po uszczelnieniu pompy
Mam problem, mój chłopak kupił auto niedawno i bardzo ciężko odpala na zimnym silniku? W zasadzie mamy ten problem cały czas.. Ma ktoś jakieś pomysły co może być powodem?
Czy to te wężyki przelewowe? Proszę o odpowiedź
Czy to te wężyki przelewowe? Proszę o odpowiedź
- Pieter
- Moderator
- Posty: 216
- Rejestracja: 03 maja 2009, 9:47
- Seria: E36
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 318tds
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Lubelskie
- Lokalizacja: Zamość
Re: Cięzko pali na zimnym po uszczelnieniu pompy
Radzę poszukać informacji na ten temat w wyszukiwarce lub na jakichś innych forach, tu niestety nikt lub bardzo niewiele osób zagląda więc pomocy możecie się nie doczekać.
Smutne ale prawdziwe.
Ja nie jestem tak obeznany w tych sprawach więc nie pomogę.
Smutne ale prawdziwe.
Ja nie jestem tak obeznany w tych sprawach więc nie pomogę.
Są… auta i jest BMW
-
- Bywalec Gadulec
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 sty 2010, 17:30
- Seria: E36
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 325tds
- Rocznik: 1994
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Wielkopolskie
Re: Cięzko pali na zimnym po uszczelnieniu pompy
Najczęściej to wina świec lub cofającego się paliwa.Temat opisany do bólu
- Dimo
- Bywalec Gadulec
- Posty: 450
- Rejestracja: 11 lis 2010, 22:35
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1996
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Łódzkie
- Lokalizacja: EZD
Re: Cięzko pali na zimnym po uszczelnieniu pompy
Mamamuszi i Pieter-ktoś zaklada konta dla 1-2 postów i trolluje,wystarczy spojrzeć w profil (seria/nadwozie/rocznik),podobnie jest np.w temacie "Co zrobilem/zrobilam dla swojego autka".
Niestety-nikt już tego nie pilnuje..
Niestety-nikt już tego nie pilnuje..
Jest również 318tds Compact,96r.oraz New Beetle 2.3 V5.
- Pieter
- Moderator
- Posty: 216
- Rejestracja: 03 maja 2009, 9:47
- Seria: E36
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 318tds
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Lubelskie
- Lokalizacja: Zamość
Re: Cięzko pali na zimnym po uszczelnieniu pompy
Dimo tego nie wiem może i tak, fakt jest taki że niewiele osób tu zagląda a pisze jeszcze mniej to i moderatorzy nie zaglądają bo i po co? dla 5 czy 10 postów na tydzień.
A wracając do tematu to fakt spalone świece żarowe mogą powodować ciężkie odpalanie tadka, sam tak miałem z 4 tylko jedna grzała dobrze, 1 ledwo co a 2 nic. Po wymianie git
A wracając do tematu to fakt spalone świece żarowe mogą powodować ciężkie odpalanie tadka, sam tak miałem z 4 tylko jedna grzała dobrze, 1 ledwo co a 2 nic. Po wymianie git
Są… auta i jest BMW
-
- Świeżak
- Posty: 1
- Rejestracja: 20 mar 2015, 0:45
- Seria: Szukam...
- Nadwozie: Nie posiadam
- Model: Nie mam
- Rocznik: 2011
- Skrzynia biegów: Nie mam
- Województwo: Pomorskie
Re: Cięzko pali na zimnym po uszczelnieniu pompy
Niestety nie ma lekko, ale są inne miejsca warte odwiedzania
-
- Świeżak
- Posty: 1
- Rejestracja: 21 sie 2015, 11:22
- Seria: Szukam...
- Nadwozie: Nie posiadam
- Model: Nie mam
- Rocznik: 2009
- Skrzynia biegów: Nie mam
- Województwo: Małopolskie
Re: Cięzko pali na zimnym po uszczelnieniu pompy
Nawet nie wiecie jak długo zajęło mi dojście do takich wniosków.A wracając do tematu to fakt spalone świece żarowe mogą powodować ciężkie odpalanie tadka, sam tak miałem z 4 tylko jedna grzała dobrze, 1 ledwo co a 2 nic. Po wymianie git