Jakiej firmy uszczelka pod glowice?

Polecane materiały eksploatacyjne (płyny, klocki, opony etc.) i kosmetyki - dyskusje, opinie, informacje.

Moderator: Moderatorzy

miras888m
Bywalec
Posty: 14
Rejestracja: 09 lip 2009, 18:47
Seria: E36
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 325tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Dolnośląskie
Lokalizacja: KLODZKO

Jakiej firmy uszczelka pod glowice?

Post autor: miras888m »

witam! Bardzo prosze o porade jakiej firmy uszczelke pod glowice kupic? mechanik twierdzi ze tylko i wylacznie REINZ! (w sklepie polecaja GLASERA - tansza a nie gorsza mowia) Jezeli ktos ma doswiadczenie w tym temacie BARDZO PROSZE O PORADE. (autko to 325 Tds)
Dikson
Bywalec
Posty: 40
Rejestracja: 28 maja 2009, 23:03
Lokalizacja: ZÄ…bkowice ÅšlÄ…skie

Post autor: Dikson »

ja u siebie (mam silnik w swojej e34 z e36 2.5 TD) kupowałem 2 razy uszczelke reinza za 160zł i cieknie mi olej spod glowicy po dokreceniu!!!! masakra, ciekawe w czym tkw problem... moze trzeba lepszą uszczelke... jakąs za 400zł
rudesmen
Bywalec
Posty: 152
Rejestracja: 19 paź 2008, 0:33
Seria: E39
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 525tds
Rocznik: 1997
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Lubuskie
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: rudesmen »

Dikson pisze:ja u siebie (mam silnik w swojej e34 z e36 2.5 TD) kupowałem 2 razy uszczelke reinza za 160zł i cieknie mi olej spod glowicy po dokreceniu!!!! masakra, ciekawe w czym tkw problem... moze trzeba lepszą uszczelke... jakąs za 400zł
Moze problemem u Ciebie jest to że nie kupiłeś nowych śrub do głowicy? Mi jak mechanik wymieniał uszczelkę to nawet mowy nei było żeby stare śruby założyć. I z perspektywy czasu uważam że lepiej było dać te 150zł za śruby i mieć spokój.
Dikson
Bywalec
Posty: 40
Rejestracja: 28 maja 2009, 23:03
Lokalizacja: ZÄ…bkowice ÅšlÄ…skie

Post autor: Dikson »

2 zakupione uszczelki były firmy GLASER za 150zł... przy zakladaniu pierwszej nie kupowalem nowych srub i cieklo, przy napychaniu 2 uszczelki kupilem sruby Victora Reinza i tak samo ciekło... teraz kupiłem uszczelke reinza za ok 300zł i myslimy że juz bedzie dobrze bo uszczelka jest kozak...
hmm, dawać sylikon dla pewności w miejscu w ktorym cieklo???
payonc
Bywalec
Posty: 120
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:08
Seria: E46
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 320d
Rocznik: 2000
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Podlaskie
Lokalizacja: Sokółka

Post autor: payonc »

nie rob jaj nie dawaj zadnego sylikonu. jezeli jest uszczelka dobrej firmy, splanowana glowica to powinno byc git, chyba ze blok zwichrowany...
mój TDS'ik //bmw-tds.pl/forum/viewtopic.php?t=2145
Dikson
Bywalec
Posty: 40
Rejestracja: 28 maja 2009, 23:03
Lokalizacja: ZÄ…bkowice ÅšlÄ…skie

Post autor: Dikson »

no a jesli blok jest lekko zwichrowany to co??? musze dawac do szlifu czy jak? bo zeby tam wycioagnac go to troche roboty jest
Czarek
Bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 30 mar 2009, 11:56
Seria: E34
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 525tds
Rocznik: 1995
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Podlaskie
Lokalizacja: grajewo

Post autor: Czarek »

trzeba szlifnac, aby dac blok do szlifu trzeba rozpierniczyc caly silnik bo wtedy i tloki powinny byc zebrane kilka setek z gory odpowiednio do bloku takze kupa roboty i pieniedzy czyli taki nieoplacalny maly remont, lepiej zrobic raz a dobrze i sieknac kapitalke
Ostatnio zmieniony 14 sie 2009, 22:19 przez Czarek, łącznie zmieniany 1 raz.
Dikson
Bywalec
Posty: 40
Rejestracja: 28 maja 2009, 23:03
Lokalizacja: ZÄ…bkowice ÅšlÄ…skie

Post autor: Dikson »

nie no ale to nie mozliwe zeby az tak ciekło... damy ta lepsza uszczelke i sie zobaczy, w tym miejscu w ktorym niby cieklo lekko silikony dam i tyle
darektur77
Bywalec
Posty: 34
Rejestracja: 03 lis 2008, 23:30
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Post autor: darektur77 »

ja zakladalem getsa uszczelke i powiem szczerze ze srub nie wymienialem i jest wszytko wporzadku a zrobilem to ponad rok temu bo denerwowalo mni e pocenei silnika przez uszczelke
Awatar użytkownika
rexman
Bywalec Wyjadacz
Posty: 1665
Rejestracja: 29 gru 2007, 19:26
Seria: E81-88
Nadwozie: Compact/Hatchback
Model: Nie mam
Rocznik: 2005
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Poza Polską
Lokalizacja: Irl
Kontakt:

Post autor: rexman »

Czarek pisze:trzeba szlifnac, aby dac blok do szlifu trzeba rozpierniczyc caly silnik bo wtedy i tloki powinny byc zebrane kilka setek z gory odpowiednio do bloku takze kupa roboty i pieniedzy czyli taki nieoplacalny maly remont, lepiej zrobic raz a dobrze i sieknac kapitalke


Ja tak zrobiłem, jak opisujesz.
(Nie wiedziałem, że całkiem niedaleko mego miejsca zamieszkania - nieopodal Wielunia gość robi remonty diesli).
Na początku miałem wątpliwości, bo facet niby zajmował się tylko dieslami, a o silniku bmw wypowiadał się raczej powściągliwie. A ze słyszenia wiedziałem, że do tanich nie należy. Na koniec okazało się, że nie było tak żle.
Od tamtej pory minęło 5 lat bezawaryjnej jazdy. :smile:
Piszę to, bo widzę że koledzy za wszelką cenę chcą zaoszczędzić parę groszy, biorąc się za remont silnika sami, albo wyręczają się najtańszymi mechanikami. Nic bardziej złudnego!
Ale chętnie poczytam ten "never ending story". :lol:

Myślę, że każdy mechanik ma swoich ulubionych producentów części zamiennych. :cool:
Ostatnio zmieniony 15 sie 2009, 15:55 przez rexman, łącznie zmieniany 1 raz.
Czarek
Bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 30 mar 2009, 11:56
Seria: E34
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 525tds
Rocznik: 1995
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Podlaskie
Lokalizacja: grajewo

Post autor: Czarek »

Dikson pisze:nie no ale to nie mozliwe zeby az tak ciekło... damy ta lepsza uszczelke i sie zobaczy, w tym miejscu w ktorym niby cieklo lekko silikony dam i tyle
co ty chcesz sylikonem smarowac?? blok? glowice? czy wiesz o czym piszesz, a pozniej sprzedaz komus taka mine i ktos inny bedzie mial problem. twoj pomysl niema racji bytu, chcesz mozemy sie z miejsca zalozyc bo wiem ze troche pojezdzisz i znow bedzie leciec. glowica ma bys splanowana blok prosty, dobra usczelka (np goetza, nigdy ajusa) nowe sruby, skladasz, ustawiasz, odpowietrzasz i ma byc wszystko gitarka
ODPOWIEDZ