Jakiej firmy uszczelka pod glowice?
Moderator: Moderatorzy
-
- Bywalec
- Posty: 14
- Rejestracja: 09 lip 2009, 18:47
- Seria: E36
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 325tds
- Rocznik: 1996
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Dolnośląskie
- Lokalizacja: KLODZKO
Jakiej firmy uszczelka pod glowice?
witam! Bardzo prosze o porade jakiej firmy uszczelke pod glowice kupic? mechanik twierdzi ze tylko i wylacznie REINZ! (w sklepie polecaja GLASERA - tansza a nie gorsza mowia) Jezeli ktos ma doswiadczenie w tym temacie BARDZO PROSZE O PORADE. (autko to 325 Tds)
-
- Bywalec
- Posty: 152
- Rejestracja: 19 paź 2008, 0:33
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 525tds
- Rocznik: 1997
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Lubuskie
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Moze problemem u Ciebie jest to że nie kupiłeś nowych śrub do głowicy? Mi jak mechanik wymieniał uszczelkę to nawet mowy nei było żeby stare śruby założyć. I z perspektywy czasu uważam że lepiej było dać te 150zł za śruby i mieć spokój.Dikson pisze:ja u siebie (mam silnik w swojej e34 z e36 2.5 TD) kupowałem 2 razy uszczelke reinza za 160zł i cieknie mi olej spod glowicy po dokreceniu!!!! masakra, ciekawe w czym tkw problem... moze trzeba lepszą uszczelke... jakąs za 400zł
2 zakupione uszczelki były firmy GLASER za 150zł... przy zakladaniu pierwszej nie kupowalem nowych srub i cieklo, przy napychaniu 2 uszczelki kupilem sruby Victora Reinza i tak samo ciekło... teraz kupiłem uszczelke reinza za ok 300zł i myslimy że juz bedzie dobrze bo uszczelka jest kozak...
hmm, dawać sylikon dla pewności w miejscu w ktorym cieklo???
hmm, dawać sylikon dla pewności w miejscu w ktorym cieklo???
-
- Bywalec
- Posty: 90
- Rejestracja: 30 mar 2009, 11:56
- Seria: E34
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 525tds
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Podlaskie
- Lokalizacja: grajewo
trzeba szlifnac, aby dac blok do szlifu trzeba rozpierniczyc caly silnik bo wtedy i tloki powinny byc zebrane kilka setek z gory odpowiednio do bloku takze kupa roboty i pieniedzy czyli taki nieoplacalny maly remont, lepiej zrobic raz a dobrze i sieknac kapitalke
Ostatnio zmieniony 14 sie 2009, 22:19 przez Czarek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Bywalec
- Posty: 34
- Rejestracja: 03 lis 2008, 23:30
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- rexman
- Bywalec Wyjadacz
- Posty: 1665
- Rejestracja: 29 gru 2007, 19:26
- Seria: E81-88
- Nadwozie: Compact/Hatchback
- Model: Nie mam
- Rocznik: 2005
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Poza Polską
- Lokalizacja: Irl
- Kontakt:
Czarek pisze:trzeba szlifnac, aby dac blok do szlifu trzeba rozpierniczyc caly silnik bo wtedy i tloki powinny byc zebrane kilka setek z gory odpowiednio do bloku takze kupa roboty i pieniedzy czyli taki nieoplacalny maly remont, lepiej zrobic raz a dobrze i sieknac kapitalke
Ja tak zrobiłem, jak opisujesz.
(Nie wiedziałem, że całkiem niedaleko mego miejsca zamieszkania - nieopodal Wielunia gość robi remonty diesli).
Na początku miałem wątpliwości, bo facet niby zajmował się tylko dieslami, a o silniku bmw wypowiadał się raczej powściągliwie. A ze słyszenia wiedziałem, że do tanich nie należy. Na koniec okazało się, że nie było tak żle.
Od tamtej pory minęło 5 lat bezawaryjnej jazdy.
Piszę to, bo widzę że koledzy za wszelką cenę chcą zaoszczędzić parę groszy, biorąc się za remont silnika sami, albo wyręczają się najtańszymi mechanikami. Nic bardziej złudnego!
Ale chętnie poczytam ten "never ending story".
Myślę, że każdy mechanik ma swoich ulubionych producentów części zamiennych.
Ostatnio zmieniony 15 sie 2009, 15:55 przez rexman, łącznie zmieniany 1 raz.
Czy choć raz pomyślałeś o tym...?
http://www.dkms.pl/kontakt/index.html
Moja galeria:
http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=7218
http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=81
http://www.dkms.pl/kontakt/index.html
Moja galeria:
http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=7218
http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=81
-
- Bywalec
- Posty: 90
- Rejestracja: 30 mar 2009, 11:56
- Seria: E34
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 525tds
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Podlaskie
- Lokalizacja: grajewo
co ty chcesz sylikonem smarowac?? blok? glowice? czy wiesz o czym piszesz, a pozniej sprzedaz komus taka mine i ktos inny bedzie mial problem. twoj pomysl niema racji bytu, chcesz mozemy sie z miejsca zalozyc bo wiem ze troche pojezdzisz i znow bedzie leciec. glowica ma bys splanowana blok prosty, dobra usczelka (np goetza, nigdy ajusa) nowe sruby, skladasz, ustawiasz, odpowietrzasz i ma byc wszystko gitarkaDikson pisze:nie no ale to nie mozliwe zeby az tak ciekło... damy ta lepsza uszczelke i sie zobaczy, w tym miejscu w ktorym niby cieklo lekko silikony dam i tyle