Strona 1 z 1
E39 530D 193KM, odcina i szarpie przy 3500-4000 obr
: 17 gru 2012, 18:38
autor: -mauro-
BMW e39 530D 2001rok 193km AUTOMAT
Kupiłem samochód jakiś miesiąc temu i wszystko smigało OK ( przez ostatni rok był rzadko jeżdżony ponieważ był to drugi samochód , i też przez jakieś pół roku stał nieodpalany ponieważ był rozbity )
PROBLEM POLEGA NA TYM ŻE: ( OD TYGODNIA )
Jak przyspieszam i kręcę na obroty to tak przy 3'500 - 4'000 TYŚ OBROTÓW ZACZYNA SZARPAĆ SILNIKIEM ( samochodem) I WIĘCEJ SIĘ NIE KRĘCI ( JAK ODCINKA )
PO PRZYGAZOWANIU NA POSTOJU TO SAMO ( odcina przy 3'500 - 4'000 ) , raz zdarzyło się że zaczeło szarpać od 2'500 obrotów ale po przejechaniu 2-3 kilometrów przestało i pozostał tylko problem przy 3'500 - 4'000...
JEDNAK : ( dwa razy zauważyłem )
gdy samochód się zagrzeje np po przejechaniu około 35-40 kilometrów PROBLEM CAŁKOWICIE ZNIKA i samochód jedzie jak BURZA !!
Aż do momentu wystygnięcia silnika ( około 2-3 godziny ) lub postoju przez noc.
PROSIŁBYM O POMOC MOŻE KTOŚ JUŻ MIAŁ PODOBNY PROBLEM
Re: E39 530D 193KM, odcina i szarpie przy 3500-4000 obr
: 18 gru 2012, 21:36
autor: krisztof2000
Witam miałem identyczna sytuacje w 2,5d 2002 rok.
Zacznij od wymiany filtra paliwa.
Jak to nie pomoże to pompka w progu niedomaga.
Re: E39 530D 193KM, odcina i szarpie przy 3500-4000 obr
: 18 gru 2012, 22:45
autor: Bartos
jak wyżej obstawiam na pompę progową,musisz sprawdzić na kompie czy aby na pewno, chociaż powinien tez gasnąć ale nie kupuj zamienników, lepiej regenerowana pierbirga,
Re: E39 530D 193KM, odcina i szarpie przy 3500-4000 obr
: 19 gru 2012, 9:54
autor: -mauro-
Witam byłem wczoraj u znajomego magika podpiąć samochód pod kompa
BŁĄD 1260 / pompka wstępna
Najpierw polecono Mi właśnie wymienić filtr a potem zając się ewentualnie pompka w progu ....
Apropo PIERBURG 600zł , a jakiś MAXGEAR 200zł , MEAT&DORA 300zł
gdzie kupie taka regenrowana pierburga i za ile w razie W ?
Re: E39 530D 193KM, odcina i szarpie przy 3500-4000 obr
: 19 gru 2012, 10:20
autor: Bartos
kupisz na allegro, dokładnie nie wskaże Ci, ale w opisie będzie zaznaczone że są to regenerowane pompy na oryginalnych częściach Pierburga, Na forum 5er bardzo polecają, trzymają właściwe ciśnienie i wytrzymają więcej niż zamiennik
ps przykładowa aukcja, popytaj gościa, bo to chyba nawet ten co opisywali na 5er
http://allegro.pl/pompa-paliwa-pierburg ... 46416.html
Re: E39 530D 193KM, odcina i szarpie przy 3500-4000 obr
: 20 gru 2012, 9:45
autor: -mauro-
wczoraj wymieniłem filtr ,, niestety nic to nie dało
dzisiaj zamawiam pompkę podprogową, 300zł z wysyłką regenerowana PIERBURGA , jak w aukcji powyżej ( mam nadzieje że nie padła ta w zbiorniku bo będzie lipa )
jak przyjdzie i zamontuje to dam znać co i jak
Re: E39 530D 193KM, odcina i szarpie przy 3500-4000 obr
: 20 gru 2012, 22:31
autor: -mauro-
mam jeszcze jedno pytanie
a mianowicie jak dostać się do tej pompy progowej w mojej e39?
od dołu ( z kanału ) czy jakoś listwy się ściąga?
Re: E39 530D 193KM, odcina i szarpie przy 3500-4000 obr
: 20 gru 2012, 23:25
autor: Bartos
od dołu, jest chyba za progiem od strony pasażera pod osłonami
Re: E39 530D 193KM, odcina i szarpie przy 3500-4000 obr
: 22 gru 2012, 18:06
autor: -mauro-
problem znikł po wymianie pompki
miejmy nadzieje że temat jest zamknięty
pozdrawiam
Re: E39 530D 193KM, odcina i szarpie przy 3500-4000 obr
: 15 kwie 2013, 23:03
autor: -mauro-
odświeżę ciut temat... pompa progowa zakupiona 20-ego grudnia 2012 rok , regenerowana brzęczy od jakiegoś czasu !! ( auto ma moc i odpala bez problemu )
na full zbiorniku i przy mniejszej połowie też brzęczy jak maszynka do włosów mojej gryzjerki, pośmigam do rezerwy i jak auto będzie gasło to znaczy że ta w baku padła i progowa może przez to brzęczeć ale jeśli auto nie będzie gasło to znaczy ze progowa pewnie zaczyna padać i będzie reklamacja niestety !!
najgorsze jest to że nie będzie jak jeździć dlatego myślę nad czym w razie W:
myślę nad zakupem używki za około 160-170zł z wysyłką , bo ponoć wytrzyma dłużej niż zamiennik za te same pieniądze