PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Ogłoszenia forumowiczów: części samochodowe
Regulamin | Minimum 11 postów, automatyczne kasowanie po 30 dniach bez odpowiedzi.

Moderatorzy: Moderatorzy, Partnerzy

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Postautor: zkamil1 » 28 kwie 2018, 7:08

WItam, jestem kolejnym zadowolonym klientem BAGORA kilka lat temu zamówiłem u niego chipa do mojego TDS i byłem baaaardzo zadowolony. Dlatego teraz jak zmieniłem auto od razu pomyślałem o nim przy zwiekszaniu mocy. Problem był tylko w tym że tym razem nie było to BMW a AUDI A6 2.7 TDI. Ale kolega BAGOR bezproblemowo i bardzo szybko ogarnął temat i auto dostał nowego życia Polecam kolegę w 100% i to nie tylko do BMW !!!!!!!
zkamil1
Świeżak
Świeżak
 
Posty: 0
Rejestracja: 26 maja 2014, 20:18
Seria: E34
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525tds
Rocznik: 1994
Skrzynia biegów: Automatyczna
Województwo: Zachodniopomorskie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Postautor: KosoM62b44 » 29 kwie 2018, 6:23

Witam. Jestem zainteresowany chipem od ciebie. Mam założone duże ic z iveco, pełen przelot, i mbc. Obecnie auto dmucha 1.4 a w peaku 1.5bar. Dawka ustawiona na 4mg,lecz to na pewno za mało. Na 4mg jeździło spoko na seryjnym doladowaniu. Jak to wygląda logistyczne, tzn musze wysłać do ciebie sterownik, czy tylko podaj numery a ty przysyles nowa czarna kość? No i jaka cena za taką impreze
KosoM62b44
Świeżak
Świeżak
 
Posty: 0
Rejestracja: 29 kwie 2018, 6:14

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Postautor: Bagor » 29 kwie 2018, 21:20

KosoM62b44 pisze:Witam. Jestem zainteresowany chipem od ciebie. Mam założone duże ic z iveco, pełen przelot, i mbc. Obecnie auto dmucha 1.4 a w peaku 1.5bar. Dawka ustawiona na 4mg,lecz to na pewno za mało. Na 4mg jeździło spoko na seryjnym doladowaniu. Jak to wygląda logistyczne, tzn musze wysłać do ciebie sterownik, czy tylko podaj numery a ty przysyles nowa czarna kość? No i jaka cena za taką impreze

Witam,

napisz do mnie na email: bagorps@gmail.com

Udzielę wtedy więcej informacji :)
Chiptuning silników BMW: http://www.bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?t=1316
Awatar użytkownika
Bagor
Partner
Partner
 
Posty: 411
Rejestracja: 17 sty 2009, 15:12
Lokalizacja: Warszawa
Seria: E30
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Rocznik: 1990
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Postautor: Robert Kietliński » 31 maja 2018, 8:08

Witam wszystkich. Mało zaglądam na forum ponieważ nie mam żadnych problemów poza wysoką ceną paliwa co pewnie każdego złości. Ale do tematu.
Od roku zastanawiałem się nad wiagrą do TDS-a, dużo szukałem w necie i po znajomych magikach. Skusiłem się nawet na gotowca z allegro za 200zł który okazał się porażką i stratą pieniędzy. Trafiłem a to forum i na wspaniałych chłopaków z ogromnym potencjałem w dziedzinie oprogramowania. Nie muszę się rozpisywać o sposobie pracy bo wykresy mówią same za siebie i za profesjonalizm. Proponuję zainteresowanym umówienie się na hamownie i programowanie a nie zadawanie tylko pytań i opowieści swoich historii bo odpowiedzi zabierają cenny ich czas a bardzo dużo mogą. Każde kolejne auto jeśli będę planował wzmacniać to tylko i wyłącznie u Bagora.
Moję auto to BMW e39 tds z 1996 roku z przebiegiem 350000km.
Załączniki
TDS 1.jpg
TDS 2.jpg
Robert Kietliński
Świeżak
Świeżak
 
Posty: 0
Rejestracja: 29 paź 2017, 13:15
Seria: E39
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Postautor: Robert Kietliński » 24 cze 2018, 9:45

Przesyłam link do filmów z hamowni. Auto ciąga lawetę o wadze z towarem około 1800kg i powiem szczerze że doskonale jest wysterowany silnik, bez problemu od 1800obr na 5 biegu biorę się do wyprzedzania. Co do spalania to pewnie nikt nie uwierzy ale przed chipem spalanie bez lawety do 100km/h spokojna jazda nie przekracza 6l/100km z lawetą pusta okolo 7l/100 laweta załadowana około 8,5/100km. Natomiast po chipie same auto warunki jazdy większość tras i maks do 100km/h spalanie około 5l/100km laweta pusta 6l/100km laweta pełna około 7l/100km trasa Warszawa świecko przez płock włocławek gniezno poznań kostrzyń więc nie autostradą. Niemcy autostrada.
średnie obliczane z tankowania chociaż na wyświetlaczu jest błąd rzędu 0,3 za dużo pokazuje.
Jak umiałem tak nagrałem więc tak to wyglada

https://www.youtube.com/watch?v=iSIiVQUOz0w
https://www.youtube.com/watch?v=Xo3RTWb0rlA

Ostatni film to omesia z tym samym silnikiem
https://www.youtube.com/watch?v=CsY58FKp4vI
Robert Kietliński
Świeżak
Świeżak
 
Posty: 0
Rejestracja: 29 paź 2017, 13:15
Seria: E39
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Postautor: Warning » 22 sie 2018, 9:51

Witam .
Rownież jestem szczęsliwym posiadaczem Chipa w moim e38 2.5 TDS
jednym slowem moge tylko polecić .
Autko niezmiesko zaczeło sie zbierać ,odczucia z jazdy całkiem inne ;)
Co do kontaktu z panem Bagorem , swietny człowiek .
Na wszystko odpowiedział , wytłumaczył.
Chip szedł 1 dzień .
Cena do jakości usługi,to kwota symboliczna :)
Jezeli ktoś zastanawia sie na chipem .
POLECAM !
Warning
Świeżak
Świeżak
 
Posty: 0
Rejestracja: 22 sie 2018, 9:47
Seria: E38
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 725tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Automatyczna
Województwo: Warmińsko-mazurskie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Postautor: lysy_88 » 06 wrz 2018, 18:58

Witam
Pozdrawiam serdecznie wszystkich forumowiczów :)
Myślę żeby zaaplikować swojemu staruszkowi witaminę. I dlatego proszę o pomoc. Kolega polecił Bagora. Bmw e36 2.5tds 1995
lysy_88
Świeżak
Świeżak
 
Posty: 0
Rejestracja: 06 wrz 2018, 18:49

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Postautor: Bagor » 06 wrz 2018, 23:17

lysy_88 pisze:Witam
Pozdrawiam serdecznie wszystkich forumowiczów :)
Myślę żeby zaaplikować swojemu staruszkowi witaminę. I dlatego proszę o pomoc. Kolega polecił Bagora. Bmw e36 2.5tds 1995

Napisz do mnie na mój email i udzielę wszelkich informacji :)

Email: bagorps@gmail.com
Chiptuning silników BMW: http://www.bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?t=1316
Awatar użytkownika
Bagor
Partner
Partner
 
Posty: 411
Rejestracja: 17 sty 2009, 15:12
Lokalizacja: Warszawa
Seria: E30
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Rocznik: 1990
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Postautor: Bagor » 15 paź 2018, 22:55

BMW E92 335i 306KM.

Seria 295KM i 402Nm. Po modyfikacji 366KM i 541Nm :)
Załączniki
E92 335i 306KM.jpg
Chiptuning silników BMW: http://www.bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?t=1316
Awatar użytkownika
Bagor
Partner
Partner
 
Posty: 411
Rejestracja: 17 sty 2009, 15:12
Lokalizacja: Warszawa
Seria: E30
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Rocznik: 1990
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Postautor: Mamamuszi » 12 lis 2018, 10:04

Założyłem tę modyfikację od mistrza Bagor
Diabeł wstąpił w tą maszynę , jak najbardziej polecam .
Mamamuszi
Bywalec Gadulec
 
Posty: 421
Rejestracja: 17 sty 2010, 16:30
Seria: E36
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 325tds
Rocznik: 1994
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Wielkopolskie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Postautor: Shadow143 » 31 mar 2019, 20:12

Mój nie pierwszy i nie ostatni zakup od kolegi Bagora.
Kontakt wyśmienity . Zero jakichkolwiek błędów po podmianie map. Polecam gorąco.

Obecnie jestem na przekładce silnika 3.0d do e34 więc niedługo zjawię się osobiście na pomiar mocy i zamianie mapy :) 8) :evil: :twisted:
Shadow143
Świeżak
Świeżak
 
Posty: 0
Rejestracja: 19 wrz 2017, 16:45
Lokalizacja: Sochaczew
Seria: E34
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525tds
Rocznik: 1993
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Postautor: Bagor » 01 kwie 2019, 11:59

Dziękuję za opinię i zapraszam :)
Chiptuning silników BMW: http://www.bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?t=1316
Awatar użytkownika
Bagor
Partner
Partner
 
Posty: 411
Rejestracja: 17 sty 2009, 15:12
Lokalizacja: Warszawa
Seria: E30
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Rocznik: 1990
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Postautor: bakub » 30 kwie 2019, 6:08

Witam,
po przeczytaniu tematu zdecydowalem sie sam skorzystac z uslug Bagora wysylkowo czyli opcja ECO. Samochod BMW E46 318d 116 koni M47N z 2004 roku z przebiegiem prawie 200 tys km ( przeze mnie 100 tys glownie autostrady).
Na poczatku kwietnia Bagor przedstawil oferte i zdecydowalem sie na bezpieczny chip w okolice 140-150 koni. Wiedzialem że dokladnego wyniku nie bede znal bez hamowni.
Po wgraniu chipa zrobilem test w miescie Krakow odrazu tutaj uwzglednie ze bylo to przyspieszenie na 2-3 bieg. Efekt bardzo zadowalajacy, na co odpisalem Bagorowi ze jestem zadowolony. Po paru dniach gdy pojechalem w dluzsza trase zauwazylem przy gwaltownym przyspieszeniu na 4-5 biegu w okoliacach 2000-2400 obrotow wystepowanie mrowienia/drgania calego samochodu. Napisalem do Bagora o tym i zapytalem czy moga byc winne gumy w ukladzie napedowym. Odpisal ze tak. Stwierdzilem auto 15 lat wiec wymienie. W ostatni piatek wymienione zostaly 2x podpory walu febi oraz lacznik elastyczny febi ( stare gumy nie byly rozerwane ale zmeczone ). Po wymianie wibracje/mrowienie nie przestaly.
Wczoraj podjechalem wkoncu na hamownie w Krakowie wynik nastepujacy:
Obrazek

Podeslalem do Bagora i poprosilem o zejscie z momentu obrotowego w momencie wystepowania drgan. Uslyszalem podczas calej rozmowy kilkukrotnie ze
* drgania to moj indywidualny przypadek bo wgrywal juz multum takich modyfikacji i w zadnym samochodzie nie bylo drgan,
* wykres jest zle zrobiony przez tunera,
* korekty nie wchodza w gre oraz jesli juz to u niego osobiscie w Warszawie i tu cytuje: "Dla mnie to jest robota od nowa. 900zł - 350zł czyli 550zł." ( tu nawet nie komentowalem sformulowania 'robota od nowa' )

Hamowanie bylo wykonane na 4 biegu - nie znam sie na tym wiec wykres pozostawiam dla kazdego do ocenu.
Uslyszalem rowniez że przecież nie zgłaszałem żadnego problemu ( tutaj musialem przypomniej meil z poczatku o wystapieniu drgan ) oraz ze w tej cenie chcialbym wszystko.
Dodatkowo napisze auto na fabrycznej mapie nie wpada w zadne wibracje/drgania nawet przy wcisnietym pedale gazu na 5 biegu przy niskich obrotach.
Wiec podsumowujac przyszlych nabywcow. Jesli jestescie chetni na tą opcję z której ja skorzystalem czyli wysylkowe ECO tzn gotowca ktore bylo wgrywane na innych bezawaryjnych samochodach i liczycie na jaką kolwiek późniejszą pomoc w razie wystąpienia problemu to nie polecam.
bakub
Świeżak
Świeżak
 
Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2015, 6:30
Seria: E46
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 318tds
Rocznik: 2004
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Małopolskie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Postautor: Bagor » 10 maja 2019, 21:12

1. Od ponad 10 lat jak oferuję modyfikacje nie przypominam sobie sytuacji żebym komuś odmówił zrobienia korekty po zamówieniu modyfikacji na odległość. Mimo, że nie muszę tego robić, to w zależności od sytuacji zawsze służyłem pomocą - nawet dostosowując zmiany do kulejącej mechaniki jak jest w Twoim przypadku. Ty jesteś pierwszym takim przypadkiem gdzie odmówiłem. Ewidentnie zaplanowałeś sobie, że za cenę opcji wysyłkowej wystroję Twoje auto na odległość korzystając z wykresu z jakiejś zewnętrznej hamowni. Jeszcze przed zamówieniem modyfikacji pytałeś o ewentualne korekty. Warunki modyfikacji podałem Ci wtedy jasno - cytuję moją odpowiedź z maila: " Mogę określić przyrost tylko "około". Po to oferuję strojenie z hamownią - możesz wybrać taką opcję i będzie wtedy to co oczekujesz. Opcja wysyłkowa, jest opcją "eco"."). Nie jest dla Ciebie nadal zrozumiałe co wtedy napisałem? Mimo tego za wszelką cenę chciałeś wymusić ode mnie drugą wersję modyfikacji, a jak się nie udało, to zacząłeś grozić negatywną opinią w temacie.

Twoja jedna opinia nie jest przypadkiem wszystkich - zresztą wystarczy zobaczyć na ogrom moich pozytywnych komentarzy przez wiele lat. Jest zupełnie inaczej niż próbujesz to przedstawić. Próbujesz nawet dyktować jak powinien wyglądać mój cennik- ironizujesz ze zwrotu "robota od nowa", mimo że nie masz pojęcia o czym mówisz.

2. Wykres który pokazałeś jest źle wykonany i osoba wprawiona od razu to zobaczy. Gdy spytałem na którym biegu był robiony pomiar, to napisałeś że na czwartym. Przecież jest to hamownia inercyjna, więc wykres wyszedł kompletnie błędny. To nie był zresztą czwarty bieg, tylko ewidentnie widzę że hamowane było na 3 biegu i najprawdopodobniej jest źle skalibrowanie. Jeśli ktoś nie wie jak powinien być wykonany pomiar - na hamowni inercyjnej trzeba go wykonywać na jak najwyższym biegu. Tak wygląda poprawnie zrobiony wykres tego silnika na bardzo mocnych ustawieniach: E46 318d 116KM

W Twoim przypadku zrobiłem na Twoje życzenie słabsze ustawienia, a mimo tego wyszedł podobny wynik. Na mojej hamowni wychodzi przeważnie około 150KM w zależności od egzemplarza. Wyjaśniałem Ci kilka razy że wykres jest niepoprawny, a Ty ukrywając się za niewiedzą jak powinien być wykonany pomiar, wrzucasz go na forum jako podstawę do rzucania oszczerstw.
Chiptuning silników BMW: http://www.bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?t=1316
Awatar użytkownika
Bagor
Partner
Partner
 
Posty: 411
Rejestracja: 17 sty 2009, 15:12
Lokalizacja: Warszawa
Seria: E30
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Rocznik: 1990
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Postautor: bakub » 13 maja 2019, 8:50

Bagor pisze:1. Od ponad 10 lat jak oferuję modyfikacje nie przypominam sobie sytuacji żebym komuś odmówił zrobienia korekty po zamówieniu modyfikacji na odległość. Mimo, że nie muszę tego robić, to w zależności od sytuacji zawsze służyłem pomocą - nawet dostosowując zmiany do kulejącej mechaniki jak jest w Twoim przypadku. Ty jesteś pierwszym takim przypadkiem gdzie odmówiłem. Ewidentnie zaplanowałeś sobie, że za cenę opcji wysyłkowej wystroję Twoje auto na odległość korzystając z wykresu z jakiejś zewnętrznej hamowni. Jeszcze przed zamówieniem modyfikacji pytałeś o ewentualne korekty. Warunki modyfikacji podałem Ci wtedy jasno - cytuję moją odpowiedź z maila: " Mogę określić przyrost tylko "około". Po to oferuję strojenie z hamownią - możesz wybrać taką opcję i będzie wtedy to co oczekujesz. Opcja wysyłkowa, jest opcją "eco".").


Nie rozśmieszaj mnie swoimi wymyślonymi teoriami spiskowymi na mój temat. Po pierwsze z hamowni skorzystałem z czystej ciekawości aby mieć udokumentowaną modyfikacje. Na początku pytałem o korekty gdybym chciał jeszcze podkręcić moment w górę i tak, otrzymałem odpowiedź że korekty są możliwe u Ciebie na hamowni - to zrozumiałem i przyjąłem do świadomości. Ale jak widzisz poprosiłem abyś zrobił korektę z zejściem momentu obrotowego w momencie występowania mrowienia mimo wymiany gum które sam uznałeś że mogą być winne w układzie napędowym. Zacząłeś już dociekliwie sprawdzać meile i wypominać mi że wcześniej nic takiego nie oznajmiłem lub pisałem że jest ok. A jak wyjaśniłem że sprawdzałem auto na niższych biegach w mieście oraz screeny meili gdzie wyjechałem na autostrade i występowało mrowienie to jaką pomoc otrzymałem od Ciebie ? Słowa że w wszystkich samochodach z tą modyfikacja nie występują żadne mrowienia i ewentualne korekty u Ciebie na hamowni.

Bagor pisze:Nie jest dla Ciebie nadal zrozumiałe co wtedy napisałem? Mimo tego za wszelką cenę chciałeś wymusić ode mnie drugą wersję modyfikacji, a jak się nie udało, to zacząłeś grozić negatywną opinią w temacie.


Nie wymuszałem, a poprosiłem. Grozić negatywną opinią? Przedstawię tą groźbe dla zainteresowanych (ostatni meil):

"Teraz mnie ostatecznie przekonales aby wystawić Ci rzetelna opinie w Twoim temacie, możesz bronić swoich zasad jak tutaj ale osoby zainteresowane taka modyfikacja widząc jak bardzo jesteś nie zaangażowany w swoje modyfikacje będą mogły dwa razy pomyśleć przed zakupem. "

Bagor pisze:Twoja jedna opinia nie jest przypadkiem wszystkich - zresztą wystarczy zobaczyć na ogrom moich pozytywnych komentarzy przez wiele lat. Jest zupełnie inaczej niż próbujesz to przedstawić. Próbujesz nawet dyktować jak powinien wyglądać mój cennik- ironizujesz ze zwrotu "robota od nowa", mimo że nie masz pojęcia o czym mówisz.


Przestawiam obecną sytuacje.

Bagor pisze:2. Wykres który pokazałeś jest źle wykonany i osoba wprawiona od razu to zobaczy. Gdy spytałem na którym biegu był robiony pomiar, to napisałeś że na czwartym. Przecież jest to hamownia inercyjna, więc wykres wyszedł kompletnie błędny. To nie był zresztą czwarty bieg, tylko ewidentnie widzę że hamowane było na 3 biegu i najprawdopodobniej jest źle skalibrowanie. Jeśli ktoś nie wie jak powinien być wykonany pomiar - na hamowni inercyjnej trzeba go wykonywać na jak najwyższym biegu. Tak wygląda poprawnie zrobiony wykres tego silnika na bardzo mocnych ustawieniach:

W Twoim przypadku zrobiłem na Twoje życzenie słabsze ustawienia, a mimo tego wyszedł podobny wynik. Na mojej hamowni wychodzi przeważnie około 150KM w zależności od egzemplarza. Wyjaśniałem Ci kilka razy że wykres jest niepoprawny, a Ty ukrywając się za niewiedzą jak powinien być wykonany pomiar, wrzucasz go na forum jako podstawę do rzucania oszczerstw.


Gdzie te oszczerstwa? To moja subiektywna opinia i załącznik do naszych rozmów. Skoro innym pomagałeś a mi postanowiłeś odmówić wymyślając sobie że to wszystko zaplanowałem to warto poinformować przyszłych Twoich klientów, że mogą ale nie muszą dostać pomocy. Ogólnie to nie wiem po co tak reagujesz impulsywnie i próbujesz mnie przedstawić jako zło totalne, które ma plan zniszczenia Ciebie. Nigdzie Cie nie obraziłem, nie szantażowałem oraz nie groziłem, po prostu wystawiłem opinie całości.
bakub
Świeżak
Świeżak
 
Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2015, 6:30
Seria: E46
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 318tds
Rocznik: 2004
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Małopolskie

Poprzednia

Wróć do Części

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


cron