PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Ogłoszenia forumowiczów: części samochodowe
Regulamin | Minimum 11 postów, automatyczne kasowanie po 30 dniach bez odpowiedzi.

Moderatorzy: Moderatorzy, Partnerzy

PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Postautor: Bagor » 17 sty 2009, 18:30

!!! Oferta jest aktualna na rok 2017 !!!

!!! Kontakt tylko przez e-mail lub PW !!!


I. Oferta dla silników 2.0d. 2.5d i 3.0d:
Ceny (promocyjne):
E46, E39 2.0d 136KM - 300zł (normalna cena 350zł).
E39 525d 2.5d 163KM - 330zł (normalna cena 380zł).
E46, E39, E38, X5 3.0d, 184KM, 193KM - 330zł (normalna cena 380zł).

Opis oferty dla silników 2.0d, 2.5d i 3.0d:
Tuning odbywa się bez wyjmowania sterownika. Polega to na zgraniu map interfejsem do chiptuningu i przesłaniu na mój email. Przesłane mapy przerabiam i odsyłam zmodyfikowane. Tuning będzie wykonany na oryginalnych mapach. Potem samemu można wgrać tuning interfejsem. Obsługa interfejsu jest bardzo prosta.

Cena interfejsu i wysyłki:
Cena interfejsu 60zł. Wysyłka 8zł.

Osobiście (Warszawa):
Oferuję modyfikację aut osobiście przez złącze OBD (nie dotyczy silników TDS). Posiadam profesjonalny sprzęt, który obsługuje także najnowsze modele BMW. Ceny od 450zł. Szczegóły na PW lub email.

W ofercie również modyfikacja samochodów innych marek.

II. Oferta dla silników TD i TDS:
Ceny (promocyjne):
E36 318TDS - 200zł (normalna cena 250zł).
E36 325TD, 325TDS - 250zł (normalna cena 300zł).
E34 525TD, 525TDS - 250zł (normalna cena 300zł).
E39 525TD, 525TDS - 250zł (normalna cena 300zł).
E38 725TDS - 250zł (normalna cena 300zł).

Potrzebny jest numer ze sterownika: http://oi62.tinypic.com/2ypar2x.jpg
Oraz te numery z chipów: https://zapodaj.net/images/abc631bf75899.jpg

Przed demontażem sterownika należy odłączyć klemy.

Wysyłka:
Pocztą Polską po wpłacie 7zł.
Kurierem po wpłacie 12zł.
Kurierem za pobraniem 15zł.

III. Modyfikacja ułatwiająca rozruch na ciepłym silniku (TD i TDS):
Ceny:
Wszystkie silniki TD i TDS - 100zł

Oferuję też możliwość zamówienia modyfikacji ułatwiającej rozruch razem z tuningiem (zmienia się jeden, ten sam eprom).

Ceny promocyjne (tuning i rozruch):
E36 318TDS - 250zł (normalna cena 300zł).
E36 325TD, 325TDS - 300zł (normalna cena 350zł).
E34 525TD, 525TDS - 300zł (normalna cena 350zł).
E39 525TD, 525TDS - 300zł (normalna cena 350zł).
E38 725TDS - 300zł (normalna cena 350zł).

Oferta jest skierowana dla wszystkich silników TD i TDS mających problem z rozruchem na ciepłym silniku. Modyfikacja polega na zmianie w mapach dawki rozruchowej, która jest ustawiona w zależności od temperatury silnika.

Wysyłka:
Pocztą Polską po wpłacie 7zł.
Kurierem po wpłacie 12zł.
Kurierem za pobraniem 15zł.

IV. Przyrost mocy:
W zależności od preferencji, czyli robienie programu według indywidualnych ustawień. Więc przyrost mocy może być dostosowany do potrzeb kupującego. Przykładowo, jeśli ktoś chce mniejszy przyrost lub ma automatyczną skrzynię biegów i się o nią boi, to można zrobić słabszy program.
Również dostosowanie map pod konkretne przeróbki (większe turbo, itp.)

V. Kontakt:
bagorps@gmail.com lub prywatna wiadomość.


Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2010, 1:00 przez Bagor, łącznie zmieniany 16 razy
Awatar użytkownika
Bagor
Partner
Partner
 
Posty: 411
Rejestracja: 17 sty 2009, 15:12
Lokalizacja: Warszawa
Seria: E30
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Rocznik: 1990
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie

chiptuning

Postautor: tomek » 17 lut 2009, 18:42

witam
niedawno zakupiłem chipsa od bagora
powiem że po wymianie rewelacja super się wkręca na obroty i ta elastyczność
:razz: sprawdziłem na seri na IV BIEGU 80-120 ok 11,5s
na chipie ok 7,2-7,5s także wrażenia z jazdy gwarantowane wczesnie musiałem go kręcic do 4 tyś obr teraz przy 3tyś jest i moc i przyspieszenie
nie wiem tylko jak spalanie ale sprawdzę i napiszę...
tomek
Bywalec
 
Posty: 28
Rejestracja: 29 wrz 2008, 18:40
Lokalizacja: OSTROŁĘKA
Seria: E34
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525tds
Rocznik: 1995
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie

Postautor: tomek_olecko » 27 lut 2009, 8:27

witam, kupilem niedawno chipa od bagora, wszystko jest ok, przyspieszenie i elastycznosc polepszylo sie, nie wiem jak ze spalaniem, ale chyba wieksze nie jest :) samochod nie dymi, jedynie jak mu sie mocno depnie do wysokich obrotów
;>
tomek_olecko
Bywalec
 
Posty: 212
Rejestracja: 09 kwie 2008, 20:10
Lokalizacja: Olecko
Seria: E36
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 318tds
Rocznik: 1995
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Warmińsko-mazurskie

Postautor: tomek » 01 mar 2009, 16:23

obiecałem że sprawdze spalanie a więc
miałem do tej pory 2 tankowania po założeniu chipa
1 tankowanie jezdziłem bardzo umiarkowanie przyciskając tylko przy wyprzedzaniu spalił 7,2l
2 tankowanie tu pozwoliłem sobie nieco więcej wyszło 8l
spalanie które opisałem zrobiłem dojeżdzając do przacy ok 20km plus troche po miescie
wniosek umiejętnie jeżdząc spalanie nie wrośnie a może i spadnie :wink:
tomek
Bywalec
 
Posty: 28
Rejestracja: 29 wrz 2008, 18:40
Lokalizacja: OSTROŁĘKA
Seria: E34
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525tds
Rocznik: 1995
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie

Postautor: kubiakk » 01 mar 2009, 21:35

tomek_olecko pisze:witam, kupilem niedawno chipa od bagora, wszystko jest ok, przyspieszenie i elastycznosc polepszylo sie, nie wiem jak ze spalaniem, ale chyba wieksze nie jest :) samochod nie dymi, jedynie jak mu sie mocno depnie do wysokich obrotów




a jakie masz przyspieszenie na chipie od 80-120km na 4 biegu??
kubiakk
Bywalec
 
Posty: 56
Rejestracja: 02 kwie 2008, 17:45
Lokalizacja: ZÅ‚ocieniec
Rocznik: 0

Postautor: Eskimos » 09 mar 2009, 23:07

To i ja sie dopiszę do listy zadowolonych klientów ;) Kupiłem chipa od Bagora ze 2 tygodnie temu i jestem nawet więcej niż zadowolony. I z chipa i z "obsługi", jeżeli można tak to nazwać.

Na poczatku był problem po włączeniu w trakcie jazdy klimatyzacji albo obiegu zamknietego - auto zaczynało szarpać, mocno dymić i łapać bardzo wysokie obroty. Po wyłączeniu klimy problem znikał. Okazało się jednak, że to nie wina chipa, a najprawdopodobniej mojej kończącej się pompy :( Na forum jest kolega z takim samym numerem sterownika jak mój, który dostał identycznego chipa jak ja i u niego jest wszystko w porządku. Bagor wysłał mi bezpłatnie drugiego chipa, z nieco mniejszym zakresem zmian w sterowaniu pompy i teraz jest OK. Od początku bardzo dobry kontakt i duża pomoc w zdiagnozowaniu co było nie tak. Wielka wódka dla tego pana! :cool:

Co do samego chipa, to róznica znaczna. Samochód dużo chętniej i jakby lżej wkręca się na obroty (co oczywiście przekłada się na naprawdę duża różnicę w przyspieszeniu). Silnik wyraźnie elastyczniejszy, turbodziura zniknęła prawie zupełnie. Spalanie przez pierwsze około 500km nieco wyższe, ale odkrywałem moje auto na nowo i dusiłem bardziej niż zwykle. Po drugich 500km spalanie wróciło do normy sprzed zamontowania chipa. Teraz jestem + - w połowie zbiornika i po ilości przejechanych km widzę, że jest OK i będzie raczej tyle co zawsze. W każdym razie na pewno auto nie pali więcej.

Dodam też, że już po zamontowaniu chipa byłem na diagnostyce komputerowej i nie było ani jednego błędu - zatem chip jest naprawdę dopracowany. Tak więc kupować, zakładać, nie marudzić :D
Darz Bór!
Eskimos
Awatar użytkownika
Eskimos
Bywalec
 
Posty: 260
Rejestracja: 04 lut 2009, 14:55
Lokalizacja: Poznań
Seria: E34
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 525tds
Rocznik: 1995
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Wielkopolskie

Postautor: Deacon » 10 mar 2009, 8:51

ja mam pytanie: wczoraj chcialem odkrecici kompa zeby zobaczyc te numery ale tam sa jakies specjalne srubki, cos jak krzyzak ale taki inny i za ciorta nie moglem ich odkrecic.
Awatar użytkownika
Deacon
Bywalec Wyjadacz
 
Posty: 728
Rejestracja: 17 lut 2008, 11:39
Lokalizacja: Sosnowiec Radzionków
Rocznik: 2005
Województwo: Śląskie

Postautor: Eskimos » 10 mar 2009, 9:16

Żeby się dostać do plastikowej puszki z kompem odkręcasz 4 zwykłe śruby krzyżakowe PH3.
Komp mocowany jest do ramki dwiema nakrętkami 10mm, wtyczka do kompa jedną śrubką PH1, a w samym kompie odkręcasz 4x TORX 20 i 4x TORX 8.
Darz Bór!
Eskimos
Awatar użytkownika
Eskimos
Bywalec
 
Posty: 260
Rejestracja: 04 lut 2009, 14:55
Lokalizacja: Poznań
Seria: E34
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 525tds
Rocznik: 1995
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Wielkopolskie

Postautor: Deacon » 10 mar 2009, 22:17

hmm to moze ja nie to odkrecam? po lewej stronie silnika mam taka czarna kwardratowa pokrywe przykrecona wlasnie na takie dziwne krzyzaki.
Awatar użytkownika
Deacon
Bywalec Wyjadacz
 
Posty: 728
Rejestracja: 17 lut 2008, 11:39
Lokalizacja: Sosnowiec Radzionków
Rocznik: 2005
Województwo: Śląskie

Postautor: Eskimos » 11 mar 2009, 0:30

U mnie jest po prawej, a nie po lewej ;) Pokrywę trzymają 4 zwykłe PH3, których nie można z niej wyjąć po wykręceniu. Odkręcasz aż zacznie przeskakiwać i już.
Darz Bór!
Eskimos
Awatar użytkownika
Eskimos
Bywalec
 
Posty: 260
Rejestracja: 04 lut 2009, 14:55
Lokalizacja: Poznań
Seria: E34
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 525tds
Rocznik: 1995
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Wielkopolskie

Postautor: tomek_olecko » 11 mar 2009, 7:00

kubiakk - nagram film na dniach - bylem za granica tydzien dlatego nie odpowiadalem
;>
tomek_olecko
Bywalec
 
Posty: 212
Rejestracja: 09 kwie 2008, 20:10
Lokalizacja: Olecko
Seria: E36
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 318tds
Rocznik: 1995
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Warmińsko-mazurskie

Postautor: Deacon » 11 mar 2009, 9:50

po lewej mialem na mysli stojac przed maska :)

kwiatek no to odkrecalem. ale tak jak pisalem ta czarna pokrywe trzymaja jakies dziwne krzyzaki i ani drgna.
Awatar użytkownika
Deacon
Bywalec Wyjadacz
 
Posty: 728
Rejestracja: 17 lut 2008, 11:39
Lokalizacja: Sosnowiec Radzionków
Rocznik: 2005
Województwo: Śląskie

Postautor: Jawor » 11 mar 2009, 10:02

Załóż klucz na śrubokręt i mocno go dociśnij i powinno puścić.
Zobacz moją… zieloną… ropuchę!
Obecna 318d
Awatar użytkownika
Jawor
Administrator
Administrator
 
Posty: 2575
Rejestracja: 26 gru 2007, 22:02
Lokalizacja: Gdańsk
Seria: E90-93
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 320d
Rocznik: 2010
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Pomorskie

Postautor: Tomek 85 » 11 mar 2009, 16:34

Deacon pisze:ta czarna pokrywe trzymaja jakies dziwne krzyzaki i ani drgna

Użyj śrubokręta i młotka, delikatnie postukaj po śrubokręcie i odkręcisz
Tomek 85
Bywalec Gadulec
 
Posty: 519
Rejestracja: 02 sty 2009, 22:57
Lokalizacja: małopolska
Seria: E39
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 525tds
Rocznik: 1998
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Małopolskie

Postautor: Deacon » 11 mar 2009, 19:27

Obrazek

te mniejsze krzyzaki moge odkrecic, te wieksze trzymaja na amen. poszukam czegos innego do odkrecenie :)
Awatar użytkownika
Deacon
Bywalec Wyjadacz
 
Posty: 728
Rejestracja: 17 lut 2008, 11:39
Lokalizacja: Sosnowiec Radzionków
Rocznik: 2005
Województwo: Śląskie

Postautor: kwiatek » 11 mar 2009, 19:42

właśnie te większe musisz odkręcić :wink:
Awatar użytkownika
kwiatek
Bywalec Gadulec
 
Posty: 353
Rejestracja: 16 paź 2008, 20:07
Lokalizacja: Szczecin
Seria: E34
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 525tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Zachodniopomorskie

Postautor: rexman » 12 mar 2009, 0:00

Wielki śrubokręt z utwardzoną końcówką.Nie możesz pozwolić,żeby wyskoczył z łba śruby.
Im więcej nieudanych "podejść" tym szanse spadają na odkręcenie w całości tych śrub.
Widzę,że "walczysz" z nimi (śrubami) jakiś czas...mam nadzieję, że je "poczęstowałeś" już jakimś WD40, albo jaką inną Coca Colą. :cool:
Awatar użytkownika
rexman
Bywalec Wyjadacz
 
Posty: 1839
Rejestracja: 29 gru 2007, 18:26
Lokalizacja: Irl
Seria: E81-88
Nadwozie: Compact/Hatchback
Model: Nie mam
Rocznik: 2005
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Poza Polską

Postautor: kubiakk » 16 mar 2009, 22:12

To i ja się dopiszę do listy zadowolonych klientów ;) Kupiłem chipa od Bagora ze 2 tygodnie temu i jestem nawet więcej niż zadowolony. Jest to już mój 2 tuning chipem,poprzednie zamówione na allegro powodowały przyrost mocy ale straszne wręcz spalanie !!! Chip od Bagora sprawuje się rewelacyjnie!!!samochód szybciej przyspiesza(na 4 biegu 80-120 poprawa o około 1s w porównaniu z chipem z allegro,teraz jest ok 9,30s),a spalanie oscyluje na poziomie oryginału bez tuningu.

Rewelacyjna obsługa!!!Profesjonalizm!!!Życzliwość!!!Zrozumienie!!! POLECAM !!!
kubiakk
Bywalec
 
Posty: 56
Rejestracja: 02 kwie 2008, 17:45
Lokalizacja: ZÅ‚ocieniec
Rocznik: 0

Postautor: ar2r » 19 mar 2009, 14:46

jaki mniej wiecej jest przyrost mocy dla 318tds?
ar2r
Bywalec
 
Posty: 32
Rejestracja: 17 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: olsztyn
Seria: E36
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 318tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Warmińsko-mazurskie

Postautor: Bagor » 19 mar 2009, 14:50

ar2r pisze:jaki mniej wiecej jest przyrost mocy dla 318tds?

To zależy jak mocny będziesz chciał program. Jeśli będziesz zainteresowany to pisz na PW.
Awatar użytkownika
Bagor
Partner
Partner
 
Posty: 411
Rejestracja: 17 sty 2009, 15:12
Lokalizacja: Warszawa
Seria: E30
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Rocznik: 1990
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie

Następna

Wróć do Części

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość