[E34] działanie pompy paliwa w zbiorniku
Moderator: Moderatorzy
-
- Bywalec
- Posty: 33
- Rejestracja: 19 lut 2013, 18:22
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1992
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Lubelskie
[E34] działanie pompy paliwa w zbiorniku
Cześć, mam pytanie odnośnie pracy pompy paliwa w baku. Odpowiedzi w tym temacie są bardzooo podzielone, więc nie wiem komu wierzyć, proszę o krótką i sensowną odpowiedź oparta na doświadczeniu. Czy pompka paliwa musi działać by silnik pracował? Kiedy pracuje, a kiedy nie? Znalazłem info że paliwo zasysa pompa wtryskowa a ta w baku jest tylko pomocnicza. Mam problemy z rozruchem, muszę odpalać na pełnym gazie, ale czy to możliwe że mój silnik odpala z uszkodzoną pompą paliwa w baku?
-
- Bywalec
- Posty: 187
- Rejestracja: 07 gru 2009, 17:53
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Dolnośląskie
- Lokalizacja: Åšwidnica
Re: [E34] działanie pompy paliwa w zbiorniku
Temat wałkowany na forum do bólu,używamy opcji szukaj.
-
- Bywalec
- Posty: 33
- Rejestracja: 19 lut 2013, 18:22
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1992
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Lubelskie
Re: [E34] działanie pompy paliwa w zbiorniku
zgadza się, tylko że odpowiedzi są różne, albo pracuje przy grzaniu świec, cały czas po odpaleniu, albo przy rozruszniku, w co wierzyc? poza tym nie znalazłem tematu odpowiadającego na wszystkie moje pytania.
-
- Bywalec Gadulec
- Posty: 479
- Rejestracja: 02 sty 2009, 23:57
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 525tds
- Rocznik: 1998
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Małopolskie
- Lokalizacja: małopolska
Re: [E34] działanie pompy paliwa w zbiorniku
Pompka wstępna pracuje cały czas podczas pracy silnika.
-
- Bywalec
- Posty: 33
- Rejestracja: 19 lut 2013, 18:22
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1992
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Lubelskie
Re: [E34] działanie pompy paliwa w zbiorniku
A jeśli nie pracuje? Jaki to ma wpływ na prace silnika? Ona nie służy przypadkiem do uzupełniania paliwa w pompie wtyrskowej?
- tdbezs
- Bywalec Gadulec
- Posty: 480
- Rejestracja: 05 gru 2009, 14:12
- Seria: E53-70
- Nadwozie: SUV
- Model: X5 3.0d/sd
- Rocznik: 2004
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Lubelskie
- Lokalizacja: Chełm
Re: [E34] działanie pompy paliwa w zbiorniku
Jeżeli chcesz żeby Ci ładnie samochodzik zapalał i ciepły i zimny to pompka musi pracować, jak Ci się lekko przypowietrzy pomp to pompka troszkę pomoże, ale naprawdę- wszystko jest szeroko opisane, bez pompki ma ciężej zapalić, przynajmniej moje auto tak miało.
- gummiss11
- Bywalec Gadulec
- Posty: 435
- Rejestracja: 13 gru 2009, 18:19
- Seria: E46
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 320d
- Rocznik: 1999
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Kawki(Brodnica)
Re: [E34] działanie pompy paliwa w zbiorniku
Myślę że praca pompki jest uzależniona od rodzaju silnika.... Wyżej przeczytałem że w e34 pracuje cały czas, mogę z doświadczenie napisać że jest to bzdura! Ale .... No właśnie, W tytule nie jest napisane o jaki typ silnika chodzi zakładającemu. Posiadam M21D24 z '91 i tam pompka pracuje podczas grzania świec i nie wygląda na to żeby ktoś grzebał i coś zmieniał. Proponuje żeby każdy kto pisze opinie zawarł też jakiego silnika ona dotyczy i jaki rok, bo wiem że były różne sterowniki w td/tds i pewnie też inne sposoby pracy pompki w baq
Bo Możemy Więcej...
-
- Bywalec
- Posty: 187
- Rejestracja: 07 gru 2009, 17:53
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Dolnośląskie
- Lokalizacja: Åšwidnica
Re: [E34] działanie pompy paliwa w zbiorniku
Odnośnie pracy pompki wstępnej,u mnie jest tak. Auto 1995r silnik M51 praca wspomnianej wcześniej pompki,podczas grzania świec żarowych i cały czas przy pracującym silniku.
-
- zbanowany
- Posty: 85
- Rejestracja: 24 sty 2013, 14:00
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 530d
- Rocznik: 2000
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Pomorskie
Re: [E34] działanie pompy paliwa w zbiorniku
wszystko źle , pompka w zbiorniku kiedy pracuje to zależy :
1.od modelu auta
a kolega nie napisał o jaki samochód chodzi
w e34 525 tds pomka oryginalnie pracuje tylko przy każdym rozruchu silnika i jak jest rezerwa paliwa wtedy chodzi cały czas , w 39 tak samo i jak jest rezerwa paliwa.
1.od modelu auta
a kolega nie napisał o jaki samochód chodzi
w e34 525 tds pomka oryginalnie pracuje tylko przy każdym rozruchu silnika i jak jest rezerwa paliwa wtedy chodzi cały czas , w 39 tak samo i jak jest rezerwa paliwa.
e21 1,8 mi 78r
e34 525 tds
e39 3,0d 240KM
e34 525 tds
e39 3,0d 240KM
-
- Bywalec
- Posty: 33
- Rejestracja: 19 lut 2013, 18:22
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1992
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Lubelskie
Re: [E34] działanie pompy paliwa w zbiorniku
Chodzi o silnik 2,5 TDS 143km z 1992r. Nie wiem dokładnie jakie ma oznaczenia, dopiero poznaję ten samochód. A problem wygląda tak. Zdjałem dwa przewody dochodzące do pływaka. Ropa poleciała, zwłaszcza z tego 'zwrotnego'. Paliwa w baku jest około 20 litrów. Chciałem sprawdzić czy pompuję gdy kręci się rozrusznikiem, niestety nic nie poszło z baku przez te rurki.. To prawda że ciężko pali, niezależnie od tego czy ciepły czy zimny, czasem nawet lepiej na mrozie po nocy odpali niż gdy jest zagrzany. Trudno to przewidzieć, nie ma reguły, raz muszę dłużej kręcić raz krócej.
Jeszcze takie pytanie, gdy grzeje świece więcej niż jeden raz, to silnik również dostaje więcej paliwa?
Jeszcze takie pytanie, gdy grzeje świece więcej niż jeden raz, to silnik również dostaje więcej paliwa?
-
- Bywalec
- Posty: 187
- Rejestracja: 07 gru 2009, 17:53
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Dolnośląskie
- Lokalizacja: Åšwidnica
Re: [E34] działanie pompy paliwa w zbiorniku
Kolega driverv 8 napisał,że pompka pracuje na rezerwie. Cały czas mnie ciekawi co niby miałoby ją włączyć,ale ok niech tak będzie. Zasilanie jej bynajmniej u mnie jest podłączone pod szóstą świecę żarową i alternator. Kolega z moich okolic ma auto z tego samego rocznika co gufi i zachowanie pompki jest takie same,grzanie świec-praca,przy zapalonym silniku-też pracuje.Jakby kolega gufi miał jakies pytania 881063394
-
- zbanowany
- Posty: 85
- Rejestracja: 24 sty 2013, 14:00
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 530d
- Rocznik: 2000
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Pomorskie
Re: [E34] działanie pompy paliwa w zbiorniku
[quote="gufi"]Chodzi o silnik 2,5 TDS 143km z 1992r. Nie wiem dokładnie jakie ma oznaczenia, dopiero poznaję ten samochód. A problem wygląda tak. Zdjałem dwa przewody dochodzące do pływaka. Ropa poleciała, zwłaszcza z tego 'zwrotnego'. Paliwa w baku jest około 20 litrów. Chciałem sprawdzić czy pompuję gdy kręci się rozrusznikiem, niestety nic nie poszło z baku przez te rurki.. To prawda że ciężko pali, niezależnie od tego czy ciepły czy zimny, czasem nawet lepiej na mrozie po nocy odpali niż gdy jest zagrzany. Trudno to przewidzieć, nie ma reguły, raz muszę dłużej kręcić raz krócej.
Jeszcze takie pytanie, gdy grzeje świece więcej niż jeden raz, to silnik również dostaje więcej paliwa?[/quote
grzanie świec nie podaje większej dawki paliwa od tego są czujniki ECU i nastawnik w pompie paliwa, u ciebie jest nastawnik potencjometryczny tzw MES niektórzy mówią EDC i róznie.
czyli masz dokładnie taki sam model jak mój nawet rok ten sam, jak miałeś zdjętą osłonę w bagażniku to mogłeś od razu wyjąć cały pływak z pompką i sprawdzić na krótko pompkę czy się wo gule odzywa i przede wszystkim widziałbyś stan sitka przy pompce czy nie jest zapchane lub czy wo gule jest całe no i czy w zbiorniku pod pompką nie ma dużo syfu,pompkę możesz jeszcze sprawdzić inaczej podłączając kabel plusowy bezpośrednio z akumulatora do tej kostki przy pływaku kostki nie musisz odpinać i plusowy do tego grubszego kabelka teraz już nie pamiętam czy jest cały czerwony czy czerwony z paskiem i masę do brązowego i załóż sobie kawałek wężyka na ten króciec co idzie na zasilanie do filtra i do jakiegoś zbiorniczka najlepiej czystego słoika postawionego w bagażniku od razu zobaczysz czy czyste paliwo będzie leciało
tą pompką steruje jeszcze dodatkowy przekaźnik który jest pod obudową ECU jeden jest od ładowania drugi od pompki ale najlepiej sprawdź pompkę paliwa na krótko wtedy masz pewność czy szukać dalej
nieraz przy td-esach to robiłem w swoim też bo właśnie ta pompka jak działa prawidłowo to auto szybciej odpala a jak jest zapchane sitko w zbiorniku to jest słaba i nieraz gaśnie lub jak spalona pompa to długo kręci zanim złapie
pompkę nieraz już się spotkałem że przerabiali podłączenie tak aby kręciła na grzaniu świec ale tak robią jak pompa przy silniku jest słaba a normalnie ta w zbiorniku włącza się dopiero po przekręceniu kluczykiem lub jak rozrusznik kręci
a jak masz rezerwę paliwa to pływak podaje sygnał do ECU i wtedy ECU do pompki że jest niski stan paliwa w zbiorniku i pompa pracuje non stop, podobnie jest w e39 w dizlu jak będziesz chciał dopytać to na pw masz mój numer .
Jeszcze takie pytanie, gdy grzeje świece więcej niż jeden raz, to silnik również dostaje więcej paliwa?[/quote
grzanie świec nie podaje większej dawki paliwa od tego są czujniki ECU i nastawnik w pompie paliwa, u ciebie jest nastawnik potencjometryczny tzw MES niektórzy mówią EDC i róznie.
czyli masz dokładnie taki sam model jak mój nawet rok ten sam, jak miałeś zdjętą osłonę w bagażniku to mogłeś od razu wyjąć cały pływak z pompką i sprawdzić na krótko pompkę czy się wo gule odzywa i przede wszystkim widziałbyś stan sitka przy pompce czy nie jest zapchane lub czy wo gule jest całe no i czy w zbiorniku pod pompką nie ma dużo syfu,pompkę możesz jeszcze sprawdzić inaczej podłączając kabel plusowy bezpośrednio z akumulatora do tej kostki przy pływaku kostki nie musisz odpinać i plusowy do tego grubszego kabelka teraz już nie pamiętam czy jest cały czerwony czy czerwony z paskiem i masę do brązowego i załóż sobie kawałek wężyka na ten króciec co idzie na zasilanie do filtra i do jakiegoś zbiorniczka najlepiej czystego słoika postawionego w bagażniku od razu zobaczysz czy czyste paliwo będzie leciało
tą pompką steruje jeszcze dodatkowy przekaźnik który jest pod obudową ECU jeden jest od ładowania drugi od pompki ale najlepiej sprawdź pompkę paliwa na krótko wtedy masz pewność czy szukać dalej
nieraz przy td-esach to robiłem w swoim też bo właśnie ta pompka jak działa prawidłowo to auto szybciej odpala a jak jest zapchane sitko w zbiorniku to jest słaba i nieraz gaśnie lub jak spalona pompa to długo kręci zanim złapie
pompkę nieraz już się spotkałem że przerabiali podłączenie tak aby kręciła na grzaniu świec ale tak robią jak pompa przy silniku jest słaba a normalnie ta w zbiorniku włącza się dopiero po przekręceniu kluczykiem lub jak rozrusznik kręci
a jak masz rezerwę paliwa to pływak podaje sygnał do ECU i wtedy ECU do pompki że jest niski stan paliwa w zbiorniku i pompa pracuje non stop, podobnie jest w e39 w dizlu jak będziesz chciał dopytać to na pw masz mój numer .
Ostatnio zmieniony 22 lut 2013, 23:48 przez driverv8, łącznie zmieniany 3 razy.
e21 1,8 mi 78r
e34 525 tds
e39 3,0d 240KM
e34 525 tds
e39 3,0d 240KM
-
- zbanowany
- Posty: 85
- Rejestracja: 24 sty 2013, 14:00
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 530d
- Rocznik: 2000
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Pomorskie
Re: [E34] działanie pompy paliwa w zbiorniku
[quote="pietrek525"]Kolega driverv 8 napisał,że pompka pracuje na rezerwie. Cały czas mnie ciekawi co niby miałoby ją włączyć,ale ok niech tak będzie. Zasilanie jej bynajmniej u mnie jest podłączone pod szóstą świecę żarową i alternator. Kolega z moich okolic ma auto z tego samego rocznika co gufi i zachowanie pompki jest takie same,grzanie świec-praca,przy zapalonym silniku-też pracuje.Jakby kolega gufi miał jakies pytania 881063394
to jak cie zastanawia co steruje załączaniem pompki w zbiorniku to zapytaj a nie piszesz głupoty że świece żarowe
to znaczy że u siebie masz już przerobione bo pompka nie może chodzić cały czas non stop.
to jak cie zastanawia co steruje załączaniem pompki w zbiorniku to zapytaj a nie piszesz głupoty że świece żarowe
to znaczy że u siebie masz już przerobione bo pompka nie może chodzić cały czas non stop.
e21 1,8 mi 78r
e34 525 tds
e39 3,0d 240KM
e34 525 tds
e39 3,0d 240KM
-
- Bywalec Gadulec
- Posty: 479
- Rejestracja: 02 sty 2009, 23:57
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 525tds
- Rocznik: 1998
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Małopolskie
- Lokalizacja: małopolska
Re: [E34] działanie pompy paliwa w zbiorniku
Były już poruszane schematy elektryczne i bujdy o pracującej pompce tylko na rezerwie i podczas rozruchu zostały obalone.
U mnie nie ważne ile paliwa w baku (M51d25 E39) pompka włacza się podczas grzania świec gdy silnik zimny i po włączeniu zapłonu na ciepłym oraz podczas pracy silnika, w e34 miałem tak samo.
U mnie nie ważne ile paliwa w baku (M51d25 E39) pompka włacza się podczas grzania świec gdy silnik zimny i po włączeniu zapłonu na ciepłym oraz podczas pracy silnika, w e34 miałem tak samo.
Najwyraźniej ktoś podłapał schematy i przerobił jak powinno być. Bo widać twoje auto wyszło z fabryki z wadliwie podłączoną instalacją pompki wstępnej.driverv8 pisze:to znaczy że u siebie masz już przerobione bo pompka nie może chodzić cały czas non stop.
-
- Bywalec
- Posty: 33
- Rejestracja: 19 lut 2013, 18:22
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1992
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Lubelskie
Re: [E34] działanie pompy paliwa w zbiorniku
Oj ale te opinie rozbieżne dalej. Problem mam z tą całą instalacją.. Wymieniłem dzisiaj pompke na nową, bo stara nawet na krótko nie kręciła. Nowa jest okej, działa, jednak w instalacji coś prąd nie dochodzi. Czy w tej wtyczce 5 kablowej która wchodzi w pływak, piny 4 i 5 są właśnie do pompy? Sprawdzałem napięcie miernikiem i pokazywało niecałe 0,2V. Tak czy siak, pompa nie działa gdy jest zamontowana i podłączona. Bezpiecznik nr 23 w puszcze cały, biały przekaźnik miedzy kompami oczyściłem i tyka gdy połacze aku miedzy piny 85 i 86 z tego co pamiętam. Gdzie jeszcze mogę szukać usterki?
Drugi problem chyba niezwiązany z tematem, ale prosiłbym o pomoc. Gdy przekręcam kluczyk, kontrolka wtrysku zapala się na pół sekundy, gaśnie na ułamek sekundy i ponownie się zapala i świeci już cały czas.. Silnika nie mogę uruchomić. Kręci ale nie daję oznak życia, nie łapie. Dodam że uszkodziłem ostatnio sterownik silnika i wymieniłem go na inny, ma być do 525 tds jednak rózni się troche oznaczeniami na obudowie i ma asymetryczny zatrzask kostki wiązki. Na tym co jest wstawiony, silnika jeszcze nie udało się uruchomić. Proszę o szybką pomoc gdyż zostałem bez samochodu=bez pracy.
Drugi problem chyba niezwiązany z tematem, ale prosiłbym o pomoc. Gdy przekręcam kluczyk, kontrolka wtrysku zapala się na pół sekundy, gaśnie na ułamek sekundy i ponownie się zapala i świeci już cały czas.. Silnika nie mogę uruchomić. Kręci ale nie daję oznak życia, nie łapie. Dodam że uszkodziłem ostatnio sterownik silnika i wymieniłem go na inny, ma być do 525 tds jednak rózni się troche oznaczeniami na obudowie i ma asymetryczny zatrzask kostki wiązki. Na tym co jest wstawiony, silnika jeszcze nie udało się uruchomić. Proszę o szybką pomoc gdyż zostałem bez samochodu=bez pracy.
-
- zbanowany
- Posty: 85
- Rejestracja: 24 sty 2013, 14:00
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 530d
- Rocznik: 2000
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Pomorskie
Re: [E34] działanie pompy paliwa w zbiorniku
Tomek 85 pisze:Były już poruszane schematy elektryczne i bujdy o pracującej pompce tylko na rezerwie i podczas rozruchu zostały obalone.
U mnie nie ważne ile paliwa w baku (M51d25 E39) pompka włacza się podczas grzania świec gdy silnik zimny i po włączeniu zapłonu na ciepłym oraz podczas pracy silnika, w e34 miałem tak samo.Najwyraźniej ktoś podłapał schematy i przerobił jak powinno być. Bo widać twoje auto wyszło z fabryki z wadliwie podłączoną instalacją pompki wstępnej.driverv8 pisze:to znaczy że u siebie masz już przerobione bo pompka nie może chodzić cały czas non stop.
skoro jesteś taki oblatany w tym temacie to dlaczego koledze nie napisałęś co i jak ma zrobić honor ci nie pozwala czy tylko lubisz się sprzeczać.taki jesteś pomocny? :)obalone to masz głosowanie w sejmie senacie.
Ostatnio zmieniony 21 lut 2013, 12:09 przez driverv8, łącznie zmieniany 2 razy.
e21 1,8 mi 78r
e34 525 tds
e39 3,0d 240KM
e34 525 tds
e39 3,0d 240KM
-
- zbanowany
- Posty: 85
- Rejestracja: 24 sty 2013, 14:00
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 530d
- Rocznik: 2000
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Pomorskie
Re: [E34] działanie pompy paliwa w zbiorniku
kolego wymieniając sterownik ECU jeśli o to ci chodzi musisz wymienić na taki sam czyli numer musi być taki sam bo w td-esach wychodziły dwa rodzaje sterowników to już na forum o sterownikach było gdzieś sporo opisane.gufi pisze:Oj ale te opinie rozbieżne dalej. Problem mam z tą całą instalacją.. Wymieniłem dzisiaj pompke na nową, bo stara nawet na krótko nie kręciła. Nowa jest okej, działa, jednak w instalacji coś prąd nie dochodzi. Czy w tej wtyczce 5 kablowej która wchodzi w pływak, piny 4 i 5 są właśnie do pompy? Sprawdzałem napięcie miernikiem i pokazywało niecałe 0,2V. Tak czy siak, pompa nie działa gdy jest zamontowana i podłączona. Bezpiecznik nr 23 w puszcze cały, biały przekaźnik miedzy kompami oczyściłem i tyka gdy połacze aku miedzy piny 85 i 86 z tego co pamiętam. Gdzie jeszcze mogę szukać usterki?
Drugi problem chyba niezwiązany z tematem, ale prosiłbym o pomoc. Gdy przekręcam kluczyk, kontrolka wtrysku zapala się na pół sekundy, gaśnie na ułamek sekundy i ponownie się zapala i świeci już cały czas.. Silnika nie mogę uruchomić. Kręci ale nie daję oznak życia, nie łapie. Dodam że uszkodziłem ostatnio sterownik silnika i wymieniłem go na inny, ma być do 525 tds jednak rózni się troche oznaczeniami na obudowie i ma asymetryczny zatrzask kostki wiązki. Na tym co jest wstawiony, silnika jeszcze nie udało się uruchomić. Proszę o szybką pomoc gdyż zostałem bez samochodu=bez pracy.
e21 1,8 mi 78r
e34 525 tds
e39 3,0d 240KM
e34 525 tds
e39 3,0d 240KM
-
- Bywalec Gadulec
- Posty: 479
- Rejestracja: 02 sty 2009, 23:57
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 525tds
- Rocznik: 1998
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Małopolskie
- Lokalizacja: małopolska
Re: [E34] działanie pompy paliwa w zbiorniku
nie Tobie podważać moją wiedze i praktyke.driverv8 pisze:bujdy to ty wypisujesz chłopaku ,bzdur się nasłuchałeś i nie masz pojęcia w praktyce .
Ban którego się dorobiłeś na 5er mówi sam za siebie
-
- zbanowany
- Posty: 85
- Rejestracja: 24 sty 2013, 14:00
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 530d
- Rocznik: 2000
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Pomorskie
Re: [E34] działanie pompy paliwa w zbiorniku
a tym bardziej tobie moją chłopaku ,a ty co król jesteś?, i dorobić to się możesz ale guza jak się wypier......Tomek 85 pisze:nie Tobie podważać moją wiedze i praktyke.driverv8 pisze:bujdy to ty wypisujesz chłopaku ,bzdur się nasłuchałeś i nie masz pojęcia w praktyce .
Ban którego się dorobiłeś na 5er mówi sam za siebie
jaki ban na 5er?!!! o co ku.....ci chodzi o czy ty piszesz?
jak masz taką wszechwiedzę to dlaczego nie napisałeś czegokolwiek konkretnego żeby gufiemu pomóc??
Ostatnio zmieniony 21 lut 2013, 11:46 przez driverv8, łącznie zmieniany 4 razy.
e21 1,8 mi 78r
e34 525 tds
e39 3,0d 240KM
e34 525 tds
e39 3,0d 240KM
-
- Bywalec
- Posty: 187
- Rejestracja: 07 gru 2009, 17:53
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Dolnośląskie
- Lokalizacja: Åšwidnica
Re: [E34] działanie pompy paliwa w zbiorniku
Widze że kolega driver mądrzejszy od encyklopedii,sam piszesz farmazony o pracy pompy,mondrzejsi od ciebie sie tu wypowiadali i w tym temacie. Szkoda klawiatury na dyskusje z tobą.