Regulacja kąta wtrysku
Moderator: Moderatorzy
-
- Bywalec
- Posty: 65
- Rejestracja: 27 gru 2007, 19:15
- Seria: E60-61
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 530d
- Rocznik: 2005
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Podlaskie
- Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Regulacja kąta wtrysku
Witam
Co prawda jest pochodny temat już na forum ,ale czytelniej będzie dla nas jak będziemy mieli temat w tytule .Moje pytanie brzmi jakie objawy muszą wystąpic żeby stwierdzic że trzeba wyregulowac kąt wtrysku.
Pozdrawiam
Co prawda jest pochodny temat już na forum ,ale czytelniej będzie dla nas jak będziemy mieli temat w tytule .Moje pytanie brzmi jakie objawy muszą wystąpic żeby stwierdzic że trzeba wyregulowac kąt wtrysku.
Pozdrawiam
- Łosiowy
- Administrator
- Posty: 946
- Rejestracja: 27 gru 2007, 15:37
- Seria: E65-68
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: Nie mam
- Rocznik: 1998
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Sopot
Ja moge podać na swoim przykladzie.Miałem kłopot z odpalaniem na ciepłym czyli standardowa usterka w TDS i prosta diagnoza pompa wtryskowa do regeneracji.Odstawiłem bete do sprawdzenia i sie okazało na szczescie ze to wina zapłonu Był przestawiony chyba o 1,5stopnia.Po ustawieniu furka idealnie zapala.Przy dużym przbiegu może wystapić kłopot ze wzgledu na wyciągniecie sie łańcucha i zapłon zaczyna się "bujać".Pozdrawiam
-
- Bywalec
- Posty: 65
- Rejestracja: 27 gru 2007, 19:15
- Seria: E60-61
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 530d
- Rocznik: 2005
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Podlaskie
- Lokalizacja: BIAŁYSTOK
a nie miałeś problemu z dynamiką (przyśpieszaniem auta)przed ustawieniemŁosiowy pisze:Ja moge podać na swoim przykladzie.Miałem kłopot z odpalaniem na ciepłym czyli standardowa usterka w TDS i prosta diagnoza pompa wtryskowa do regeneracji.Odstawiłem bete do sprawdzenia i sie okazało na szczescie ze to wina zapłonu Był przestawiony chyba o 1,5stopnia.Po ustawieniu furka idealnie zapala.Przy dużym przbiegu może wystapić kłopot ze wzgledu na wyciągniecie sie łańcucha i zapłon zaczyna się "bujać".Pozdrawiam
- Łosiowy
- Administrator
- Posty: 946
- Rejestracja: 27 gru 2007, 15:37
- Seria: E65-68
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: Nie mam
- Rocznik: 1998
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Sopot
Były kłopoty z zapaleniem zaraz po zgaszeniu lub po jakimś czasie około 30 min.Czasami trzeba było krecic 5-10s i chmura dymu .Wszystko wskazywało na uszkodzona pompe.Po regulacji jest miodzio .Ważne też aby rozrusznik miał odpowiedniego kopa oraz sprawny aku.Po regeneracji rozrusznika na cieplym jeszcze lepiej zapala od cykniecia.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
A ile Cię kosztowało ustawienie pompy bo u siebie po wymianie głowicy też mam problem najprawdopodobniej z przestawioną pompą i nie mogę sobie poradzić z ustawieniem.Łosiowy pisze:Były kłopoty z zapaleniem zaraz po zgaszeniu lub po jakimś czasie około 30 min.Czasami trzeba było krecic 5-10s i chmura dymu .Wszystko wskazywało na uszkodzona pompe.Po regulacji jest miodzio .Ważne też aby rozrusznik miał odpowiedniego kopa oraz sprawny aku.Po regeneracji rozrusznika na cieplym jeszcze lepiej zapala od cykniecia.
Pozdrawiam.
kupiłem z Allegro od goscia z Dębicy pompy sa z Niemcowni po regeneracji zalakowane, oni je czyszcza z wosku ustawiaja na stole i pakuja nowe uszczelki, koszt pompy ja płaciałem w Lipcu 1700zł + przesyłaka i zdajesz starą pompe na wymiane inaczej kałcja 600zł .
Razem z montazem i wysyłka zapłaciłem 2200zł
Razem z montazem i wysyłka zapłaciłem 2200zł
[you] a ja sie nie poddam
Gwarancja 6miesiecy
http://moto.allegro.pl/item295181345_po ... _f_v_.html
http://moto.allegro.pl/item295181345_po ... _f_v_.html
[you] a ja sie nie poddam
- Łosiowy
- Administrator
- Posty: 946
- Rejestracja: 27 gru 2007, 15:37
- Seria: E65-68
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: Nie mam
- Rocznik: 1998
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Sopot
Zapłaciłem 150zl.Samochód zostawiłem na 4 godzinki bo ustawiali na zimnym i ciepłym silnikuGierap pisze:A ile Cię kosztowało ustawienie pompy bo u siebie po wymianie głowicy też mam problem najprawdopodobniej z przestawioną pompą i nie mogę sobie poradzić z ustawieniem.Łosiowy pisze:Były kłopoty z zapaleniem zaraz po zgaszeniu lub po jakimś czasie około 30 min.Czasami trzeba było krecic 5-10s i chmura dymu .Wszystko wskazywało na uszkodzona pompe.Po regulacji jest miodzio .Ważne też aby rozrusznik miał odpowiedniego kopa oraz sprawny aku.Po regeneracji rozrusznika na cieplym jeszcze lepiej zapala od cykniecia.
Pozdrawiam.
- Łosiowy
- Administrator
- Posty: 946
- Rejestracja: 27 gru 2007, 15:37
- Seria: E65-68
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: Nie mam
- Rocznik: 1998
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Sopot
Kupiłeś pompe i masz dalej kłopot z zapaleniem ???Boeing732 pisze:kupiłem z Allegro od goscia z Dębicy pompy sa z Niemcowni po regeneracji zalakowane, oni je czyszcza z wosku ustawiaja na stole i pakuja nowe uszczelki, koszt pompy ja płaciałem w Lipcu 1700zł + przesyłaka i zdajesz starą pompe na wymiane inaczej kałcja 600zł .
Razem z montazem i wysyłka zapłaciłem 2200zł
-
- Bywalec
- Posty: 111
- Rejestracja: 28 gru 2007, 11:19
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 530d
- Rocznik: 2006
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Chojnice
to współczuje -porażka na maxa - też miałem kiedyś dylemat co robić, czy kupić od tego gościa z dębicy...Boeing732 pisze:mam ten sam problem na rozgrzanym silniku potrzebuje 5sekund zanim zaskoczy i straszny spadek mocy na wyzszych biegach wogule nie przyspiesza dodam ze kupiłem pompe po regeneracji z gwarancja sprawdzona
Jednak po wielu przemyśleniach i dyskusjach na różnych forach postanowiłem, że dam pompe do regeneracji w boschu.. i czytając o twoich problemach wiem już ,że był to bardzo dobry wybór.....mam święty spokój a tak bardzo dużo tez nie zapłaciłem 2000 zł
- Łosiowy
- Administrator
- Posty: 946
- Rejestracja: 27 gru 2007, 15:37
- Seria: E65-68
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: Nie mam
- Rocznik: 1998
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Sopot
Cena jest dosyć atrakcyjna.Tylko jest jedno pytanko co tam zostało zregenerowane.Może pompa została wyciągnieta z jakiegoś samochodu w DE jako sprawna w i tyle.Wymyto ja sprawdzono i to wszystko.Patrząc na ceny elementów ktore się wymienia to one sporo przewyższaja koszt tej z allegro (a gdzie jeszcze zarobek)To mi wyglada troszke na taką pseudo regeneracje z 5 pomp skladaja jedna.
Oczywiscie ze mam nowiutki i orginalny rozrząd BMW.
już 2 razy była ustawiana pompa
1- w momecie montazu na starym silniku z wyciągnietym łancuchem chodził jak betoniarka (silnik)
2- po remoncie silnika (kapitalka) i tak samo sie zachowuje na zimnym pali od strzała na ciepłym po 5skundach
Musze jeszcze powalczyc
już 2 razy była ustawiana pompa
1- w momecie montazu na starym silniku z wyciągnietym łancuchem chodził jak betoniarka (silnik)
2- po remoncie silnika (kapitalka) i tak samo sie zachowuje na zimnym pali od strzała na ciepłym po 5skundach
Musze jeszcze powalczyc
[you] a ja sie nie poddam
Jesli chodzi o pompe była wysłana w drewnianej sktzyni owinieta szczelnie folią bombelkową by uniknąc uszkodzenia w transporcie Sama pompa była czysciutka z zaslepkami na wszystkich wlotach i wylotach, śruby pociagniete farba zeby nie powołane rece nie kreciły, podejżewam że bedę musiał pojechac do profesjinalnego serwisu Bosha na poządna regulacje tak jak koledze zrobili na ciepłym i zimnym silniku
[you] a ja sie nie poddam
-
- Bywalec
- Posty: 111
- Rejestracja: 28 gru 2007, 11:19
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 530d
- Rocznik: 2006
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Chojnice
generalnie w boschu jest tak, że cena regeneracji pompy zalezy od tego w jakim stopniu zniszczona jest pompaPete pisze:nowa pompa w sieci bosch kosztuje ok.8500 zł natomiast po regeneracji 3500zł,obie mają 2 lata gwarancji i jak korzystasz z programu części regenerowanych to starą trzeba zwrócic więc ta opcja którą podał Boeing732 jest b.atarkcyjna
tak więc jak pompa to padlina total to wymieniają po prostu na inną, w moim przypadku np zregenerowali;i mi moja własna pompę i stąd dość przystępnie zapłaciłem a byłem nastawiony nawet na 4 tysie....
oni na wstępie powiedzieli, że cena może się kształtować od 1 tys do nawet 4500 (!) wszystko okaże sie po wyjęciu pompy i podłączeniu pod kompy na stole probierczym