Problem po uszczelnieniu pompy strasznie klepie

Tematy dotyczące układu paliwowego, pomp wtryskowych, ich nastawników i wtrysków.

Moderator: Moderatorzy

Janusz.Kolodziej
Świeżak
Świeżak
Posty: 3
Rejestracja: 31 gru 2016, 14:14
Seria: Opel
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: Omega B
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Małopolskie

Problem po uszczelnieniu pompy strasznie klepie

Post autor: Janusz.Kolodziej »

Witam wszystkich co prawda posiadam omege a nie BMW ale silnik jest ten sam.
Problem polega na tym że kapało mi z pompy z tej dużej śruby co jest wkręcona w głowiczke tam gdzie się wkręca zegar do ustawiania kąta wtrysku więc powykręcałem te króćce od przewodów i odkręciłem tą śrubę i wymieniłem oring oraz przy okazji podkładki miedziane pod króćcami i teraz mam taki problem że jak odpalę auto to strasznie klepie tak jakby się rozrząd przestawił i zawory klepały jednak rozrząd sprawdziłem i jest dobrze ustawiony.
Co mogło się stać przy wymianie tych podkładek miedzianych?

Znalazłem na youtube filmik na którym tak samo klepie jak u mnie
https://www.youtube.com/watch?v=LnuIzcrx2aY
Z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi
N2O
Bywalec Wyjadacz
Posty: 779
Rejestracja: 13 lip 2009, 20:34
Seria: E38
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 725tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Automatyczna
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: Truskaw

Re: Problem po uszczelnieniu pompy strasznie klepie

Post autor: N2O »

Syf we wtryskiwaczu.
RANGE ROVER P38A 2.5 DSE
BMW 725 TDS
Janusz.Kolodziej
Świeżak
Świeżak
Posty: 3
Rejestracja: 31 gru 2016, 14:14
Seria: Opel
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: Omega B
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Małopolskie

Re: Problem po uszczelnieniu pompy strasznie klepie

Post autor: Janusz.Kolodziej »

A jak sprawdzić który to ewentualnie wtryskiwacz i jak to wyczyścić teraz
Awatar użytkownika
elzoz
Świeżak
Świeżak
Posty: 2
Rejestracja: 30 gru 2016, 12:09
Seria: E46
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 318tds
Rocznik: 1999
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Re: Problem po uszczelnieniu pompy strasznie klepie

Post autor: elzoz »

Ja bym to rozłożył i złożył jeszcze raz na początek.
Wcześniej to nie występowało tak?
Przy okazji ciekawy opis samochodu Seria: Opel :P
@ctiv
Bywalec
Posty: 258
Rejestracja: 22 lut 2011, 16:47
Seria: E34
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525tds
Rocznik: 1994
Skrzynia biegów: Automatyczna
Województwo: Dolnośląskie
Lokalizacja: Głogów

Re: Problem po uszczelnieniu pompy strasznie klepie

Post autor: @ctiv »

a ja bym kąt wtrysku ustawił :)
Czym się różni kierowca BMW od kierowcy Volkswagena? Dla kierowcy BMW Hektor to mityczny królewicz Trojański zaś dla właściciela VW, hektor to pole za domem.
DIS i INPA jak by ktos chcial przeswietlic auto z okragla wtyka
Janusz.Kolodziej
Świeżak
Świeżak
Posty: 3
Rejestracja: 31 gru 2016, 14:14
Seria: Opel
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: Omega B
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Małopolskie

Re: Problem po uszczelnieniu pompy strasznie klepie

Post autor: Janusz.Kolodziej »

Witam ponowie problem już rozwiązany kolega N2O miał racje jakiś syf musiał wlecieć do wtryskiwacza przy montażu po wymianie wtryskiwacza wszystko jest już dobrze
N2O
Bywalec Wyjadacz
Posty: 779
Rejestracja: 13 lip 2009, 20:34
Seria: E38
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 725tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Automatyczna
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: Truskaw

Re: Problem po uszczelnieniu pompy strasznie klepie

Post autor: N2O »

:mrgreen:
RANGE ROVER P38A 2.5 DSE
BMW 725 TDS
ODPOWIEDZ