Pompa TDS - dokręcenie sześciu króćców z zaworkami w pompie

Tematy ogólne dotyczące silnika i przeniesienia napędu (sprzęgło, skrzynia, wał, most).

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
roochacz
Bywalec
Posty: 19
Rejestracja: 27 wrz 2017, 0:48
Seria: E39
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 525tds
Rocznik: 1999
Skrzynia biegów: Automatyczna
Województwo: Zachodniopomorskie

Pompa TDS - dokręcenie sześciu króćców z zaworkami w pompie

Post autor: roochacz »

Siemano składam pompe w mojej becie i mam pytanie: Z jaką mocą, momentem trzeba dokręcić te króćce z zaworkami?
Obrazek
bo złożyłem pompę i wydaje mi się że za mocno dokręciłem przez co auto gaśnie lub faluje poniżej 1200 obrotów, powyżej tych obrotów chodzi pierwsza klasa. Tak jakby poniżej nie miało siły tych zaworków pchnąć. Jednak to, że samochód chodzi na podwyższonych obrotach wiąże się z tym że nie mogę go odpalić bez plaka. Może to być właśnie tego powód?
Awatar użytkownika
tdbezs
Bywalec Gadulec
Posty: 480
Rejestracja: 05 gru 2009, 14:12
Seria: E53-70
Nadwozie: SUV
Model: X5 3.0d/sd
Rocznik: 2004
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Lubelskie
Lokalizacja: Chełm

Re: Pompa TDS - dokręcenie sześciu króćców z zaworkami w pom

Post autor: tdbezs »

do sprawdzenia kąt wtrysku i dawka
Hubalczyk
Świeżak
Świeżak
Posty: 5
Rejestracja: 23 sty 2022, 17:02

Re: Pompa TDS - dokręcenie sześciu króćców z zaworkami w pompie

Post autor: Hubalczyk »

Pewnie już wiesz, ale to tak dla potomnych: z mojej wiedzy która udało mi się zdobyć to można zrobić tylko u gościa który zajmuje się pompami, nigdzie nie ma informacji z jakim momentem dokręcać te śruby, a to dlatego że trzeba znać jakie ma być ciśnienie na wyjściu z tych właśnie króćców.
ODPOWIEDZ