Witam,
Mam dosyć spory luz z lewej strony przekładni na listwie. Doszukałem się że wina leży po stronie zużywających się tulejek centrujących listwę a szczególnie lewej strony bo tam działa największa siła. Prawa jest OK, wymiałem parę dni temu prawy drążek kierowniczy i trzeba zrobić geometrię ale wpierw chciał bym doprowadzić przekładnie do porządku. Zestaw naprawczy można dostać bez problemu np. na allegro za ok 250zł. Można też właśnie na allegro kupić przekładnię z anglika za ok 70zł i teraz pytane: Czy po rozebraniu takiej przekładni części np. te tulejki można by wykorzystać do europejskiej? Poza tym miał bym przekładnie na której mógł bym przećwiczyć rozbieranie bez strachu że coś uszkodzę. Dodam iż pracuje w firmie która ma dosyć pokaźny park maszyn CNC, dorabiamy precyzyjne części na zamówienie więc możliwe że mają takie tulejki na wzór był bym w stanie je dorobić.
E39 525TDS r97 - Przekładnia kierownicza - części z anglika
Moderator: Moderatorzy