Jaki macie akumulator (pojemnosc/moc rozruchu/firma) opinie
Moderator: Moderatorzy
-
- Bywalec Gadulec
- Posty: 479
- Rejestracja: 02 sty 2009, 23:57
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 525tds
- Rocznik: 1998
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Małopolskie
- Lokalizacja: małopolska
w moim tds"ie pod siedzeniem jest 110Ah Auto Parts jaki, prąd rozruchowy nie pamiętam musiał bym zerknąć. sprawuje się dobrze, staram się jeździć bez świateł , spisuje sie, taki był jak kupiłem auto, mam wrażenie że go nie doładowuję, Za duży źle za mały 2x źle bo jest przeładowywany non stop i płyty się zasiarczają jak ktoś wcześniej napisał,kipi z niego kwas bo go cały czas gotuje.
Ostatnio zmieniony 10 sty 2009, 15:41 przez Tomek 85, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Bywalec Wyjadacz
- Posty: 677
- Rejestracja: 28 gru 2007, 23:20
- Seria: Opel
- Model: RR P38a
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
sory tomek za wyrazenie ale glupio postepujesz.na swiatlach nie jezdzi sie ot tak tylko dla bezpieczenstwa.a jazda na wylaczonych swiatlach zeby sie aku nie zuzywalo - troszke idiotyczne.po 1 dlatego ze swiatla sa po to zeby wlaczac a po 2 nie wiem czy sie orientujesz ze masz w aucie alternator a nie pradnice ktory daje tyle ladowania ile potrzeba w danym momencie.i wlaczone swiatla wcale nie zuzywaja ci pradu w aku.
Kliknij i zobacz --> Tanie części do TDS-ów
POMOC DROGOWA AUTOHOLOWANIE
TEL 504-209-706 24h/dobe
DLA KLUBOWICZOW ZNIZKI
POMOC DROGOWA AUTOHOLOWANIE
TEL 504-209-706 24h/dobe
DLA KLUBOWICZOW ZNIZKI
U mnie pod kanapą 88Ah ok 800A dokładnie nie pamiętam. akumulator obsługowy, przed zimą uzupełniłem go wodą destylowaną, podłączyłem pod prostownik na 24hi się kula głownie po mieście cały czas przy włączonych światłach. Zero problemów ze strony akumulatora
1/4 mili z BMW to jak Å‚owienie ryb z dziwkÄ…....jest fajnie ale nie po to ja masz
-
- Bywalec Gadulec
- Posty: 301
- Rejestracja: 05 sty 2009, 19:15
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Rocznik: 1997
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: GrudziÄ…dz
- wojtek_blekitny
- Moderator
- Posty: 921
- Rejestracja: 06 wrz 2008, 23:51
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1994
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Wielkopolskie
- Lokalizacja: okol. Poznania
100Ah i 760A prąd rozruchu. 0 problemów, nie daje w ogóle o sobie znać.
Firma, jakaś ...... mniej znana
Firma, jakaś ...... mniej znana
"Exercise your inner demons"
E34: "Ulep z samego serca Wielkopolski"
E34: "Ulep z samego serca Wielkopolski"
-
- Bywalec
- Posty: 107
- Rejestracja: 23 gru 2008, 21:31
- Seria: E38
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 740d
- Rocznik: 2001
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
Ja mam aku Eurostart 74ah oraz 680A prądu rozruchowego, rano przy mrozie kluczyk na poziom 1 + radio włączone na chwile potem na zapłon i odpala bez problemu wystarczy go "pobudzić"
ale za rok upatrzyłem sobie aku Bosch 74ah 760a bardzo fajny akumulatorek i napewno starczy
ps. mój aku napędza solidne car audio i nie ma z nim problemów być może dlatego że auto jest garażowane
ale za rok upatrzyłem sobie aku Bosch 74ah 760a bardzo fajny akumulatorek i napewno starczy
ps. mój aku napędza solidne car audio i nie ma z nim problemów być może dlatego że auto jest garażowane
-
- Bywalec
- Posty: 92
- Rejestracja: 09 paź 2008, 19:47
- Seria: E36
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 325tds
- Rocznik: 1998
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Dolnośląskie
- Lokalizacja: lubin
a ja właśnie mam problem z aku zmieniłem na nowy 4 max 74ah w grudniu
nie wiem czy ten problem nie jest związany z tym ze do pracy dojeżdżam 3 km tylko.
wcześniej jak gdzieś pojechałem w dalszą trasę to na ok 2 tygodnie spokój auto paliło ok. później sie zaczynał odzywać aku znaczy nie odzywać bo nie ma siły kręcić.tak już miałem 3 razy ze mi padał. ale teraz to już sie zregenerować nie chce i nawet rano nie ma siły ruszyć jak dzień wcześniej zrobię nawet 20 km nie gasząc auta. i właśnie nie wiem czy to wina aku czy coś może z alternatorem zaczyna się dziać. może ktoś miał coś podobnego.
a najgorsze jest to ze niema mnie w polsce a tu nawet sprawnego prostownika nie maja i jak mi padnie to tylko zapych i się zastanawiam czy coś się nie stanie w końcu jak tak na za pych będę palić. jutro pojadę poszukać jakiegoś miernika w jakimś sklepie i ładowanie sprawdzę.
nie wiem czy ten problem nie jest związany z tym ze do pracy dojeżdżam 3 km tylko.
wcześniej jak gdzieś pojechałem w dalszą trasę to na ok 2 tygodnie spokój auto paliło ok. później sie zaczynał odzywać aku znaczy nie odzywać bo nie ma siły kręcić.tak już miałem 3 razy ze mi padał. ale teraz to już sie zregenerować nie chce i nawet rano nie ma siły ruszyć jak dzień wcześniej zrobię nawet 20 km nie gasząc auta. i właśnie nie wiem czy to wina aku czy coś może z alternatorem zaczyna się dziać. może ktoś miał coś podobnego.
a najgorsze jest to ze niema mnie w polsce a tu nawet sprawnego prostownika nie maja i jak mi padnie to tylko zapych i się zastanawiam czy coś się nie stanie w końcu jak tak na za pych będę palić. jutro pojadę poszukać jakiegoś miernika w jakimś sklepie i ładowanie sprawdzę.
- kwiatek
- Bywalec Gadulec
- Posty: 337
- Rejestracja: 16 paź 2008, 22:07
- Seria: E34
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 525tds
- Rocznik: 1996
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Szczecin
witam . tak jak piszesz na poczatek sprawdz jakie masz ładowanie, ale cos mi sie wydaje , że masz za maly akumulator bo chyba powinien być 92Ah przynajmniej ja taki mam . Jesli ładowanie masz ok to sprawdz tez rozrusznik Zapomniałem dodać,że jak masz brac auto na zapych to lepiej z kabli odpal wtedy bedziesz mial pewność czy czasami rozrusznik nie stawia zbyt duzego oporu, a moze byc tez opcja ,że coś ci pobiera prąd jak auto nawet stoi i nie jest odpalone
Ostatnio zmieniony 08 mar 2009, 18:42 przez kwiatek, łącznie zmieniany 1 raz.
ja mam jakiś CITIZEN 94ah i 760A, całom zimę dawał rady
JEDYNA SÅUSZNA MARKA BMW
ZOBACZ MOJÄ„ BYÅÄ„ BUNIE
http://www.bmw-tds.pl/forum/viewtopic.php?t=1162
ZOBACZ MOJÄ„ BYÅÄ„ BUNIE
http://www.bmw-tds.pl/forum/viewtopic.php?t=1162
-
- Bywalec
- Posty: 92
- Rejestracja: 09 paź 2008, 19:47
- Seria: E36
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 325tds
- Rocznik: 1998
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Dolnośląskie
- Lokalizacja: lubin
jak stoi to nic mi nie pobiera prądu bo jak pali to i 2 dni stoi i odpala normalnie tylko jak właśnie jeżdżę na krótkich odcinkach to się doładować nie może a teraz to ogólnie chyba padł bo w ogóle nie chce palić nie mam miernika narazie więc nie mam jak sprawdzić chyba się wstrzymam i do powrocie do polski to posprawdzam bo w sumie za 2 tygodnie wracam a na trasie bedzie wszystko ok bo w sumie auta nie gasze. a to na bank aku nie rozrusznik bo jak włączam zapłon to mi się sciamnia bardzo tablica tak jak jest to przy za małym napieciu... po odpaleniu jest ok jadę na światłach z włączonym nawiewem w climatronic na maxa i radio działa i nic się nie ściemnia.
a jak chce odpalić rozrusznik zaczyna kręcić ze 3 -4 obroty jakby chciał a niemógł i po chwili przestaje bo prądu brak. wczesniej też tak mi robił ale aku po przejechaniu paru kilometrów sie łądował i było ok a teraz to już padł na max... w polsce oddam tego 4maxa i kupie coś konkretnego.
a z ta pojemnościa to nawet nie pamietam jaka mam bo to mi machanior zamawiał z hurtowni ale chyba 90 albo 88 nie 74.
i okazało się ze aku padł miałem 88 ah 4 max kupiony w połowie grudnia wytrzymał aż 3 miesiące a może i nie bo się już wcześniej odzywał teraz w ogóle prądu nie przyjmuje 5 minut po zgaszeniu auta już nie da się odpalić...
włożyłem stary aku który znajomy wyciągną 3 miesiące temu z auta bo już podupadał chyba 74 ah problem maiłem z odpaleniem ale jak odpaliłem pochodził 5 minut i teraz pali tak jak powinien. po powrocie do polski wymienię tego 4 max na coś porządnego jakiegoś bosch lub inna dobra firmę.
a jak chce odpalić rozrusznik zaczyna kręcić ze 3 -4 obroty jakby chciał a niemógł i po chwili przestaje bo prądu brak. wczesniej też tak mi robił ale aku po przejechaniu paru kilometrów sie łądował i było ok a teraz to już padł na max... w polsce oddam tego 4maxa i kupie coś konkretnego.
a z ta pojemnościa to nawet nie pamietam jaka mam bo to mi machanior zamawiał z hurtowni ale chyba 90 albo 88 nie 74.
i okazało się ze aku padł miałem 88 ah 4 max kupiony w połowie grudnia wytrzymał aż 3 miesiące a może i nie bo się już wcześniej odzywał teraz w ogóle prądu nie przyjmuje 5 minut po zgaszeniu auta już nie da się odpalić...
włożyłem stary aku który znajomy wyciągną 3 miesiące temu z auta bo już podupadał chyba 74 ah problem maiłem z odpaleniem ale jak odpaliłem pochodził 5 minut i teraz pali tak jak powinien. po powrocie do polski wymienię tego 4 max na coś porządnego jakiegoś bosch lub inna dobra firmę.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2009, 21:22 przez krisztof2000, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Bywalec
- Posty: 212
- Rejestracja: 09 kwie 2008, 22:10
- Seria: E36
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 318tds
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Olecko
-
- Bywalec
- Posty: 16
- Rejestracja: 26 sty 2008, 23:39
- Seria: E34
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 525tds
- Rocznik: 1993
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Koszalin
wg instrukcji bmw - w e34 tds powinien być akumulator 85 Ah ... a ja tu widzę że co nie którzy montują 90 i zwyż ... alternator może nie dawać rady ładować przy pełnym obciążeniu.
a co sądzicie o tym : http://www.allegro.pl/item571293787_now ... ginal.html
a co sądzicie o tym : http://www.allegro.pl/item571293787_now ... ginal.html
Ostatnio zmieniony 14 mar 2009, 12:53 przez Maros76, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bagor
- Partner
- Posty: 365
- Rejestracja: 17 sty 2009, 16:12
- Seria: E30
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Rocznik: 1990
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Ten akumulator w polskim ASO kosztuje dokładnie: 929.68złMaros76 pisze:wg instrukcji bmw - w e34 tds powinien być akumulator 85 Ah ... a ja tu widzę że co nie którzy montują 90 i zwyż ... alternator może nie dawać rady ładować przy pełnym obciążeniu.
a co sądzicie o tym : http://www.allegro.pl/item571293787_now ... ginal.html
Chiptuning silników BMW: http://www.bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?t=1316
Osobiście uważam, że optymalnie jest 100Ah pojemności i 900A prądu rozruchowego. Przy większej pojemności alternator może się już troche męczyć, a 900A na rozruch jest dobre, zwłaszcza w zimeKarington pisze:W mojej siódemce siedzi jeszcze oryginalny BMW ma 5 lat ale juz zaczyna szwankować ma 110ah i 810 mocy rozruchowej.Nadszedł czas na jego wymiane ale nie wiem czy zakladac o samych parametrach czy troszke mniejszy??Co sądzicie??
"Możesz mieć każde auto. M5 i tak jest szybsze." - Jeremy Clarkson