żarłoczny m41- dlaczego?

Problematyka związana ze spalaniem oraz paliwami (w tym biopaliwa i ekologia).

Moderator: Moderatorzy

farmus
Bywalec
Posty: 18
Rejestracja: 29 gru 2007, 15:20
Lokalizacja: 3miasto

żarłoczny m41- dlaczego?

Post autor: farmus »

Witam,
moje 318 tds strasznie duzo mi kopci. Jeżdzę co prawda na krótkich odcinkach, ok 5km codziennie rano, ale to dlatego?
nie powiem, w lato palił mi między 8-10 ale myslalem ze to przez moj styl jezdzenia.
co sie moglo zepsuc?
kifiu
Bywalec Wyjadacz
Posty: 677
Rejestracja: 28 gru 2007, 23:20
Seria: Opel
Model: RR P38a
Rocznik: 1995
Skrzynia biegów: Automatyczna
Województwo: Małopolskie
Lokalizacja: Kraków

Re: żarłoczny m41- dlaczego?

Post autor: kifiu »

farmus pisze:Witam,
co sie moglo zepsuc?
pogoda - jest zimno i auto dluzej sie nagrzewa - a jak jest niedogrzane to i wiecej pali.takie jest przynajmniej moje zdanie.
Kliknij i zobacz --> Tanie części do TDS-ów

POMOC DROGOWA AUTOHOLOWANIE
TEL 504-209-706 24h/dobe
DLA KLUBOWICZOW ZNIZKI :)

Obrazek
sebos76
Bywalec
Posty: 111
Rejestracja: 28 gru 2007, 11:19
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 530d
Rocznik: 2006
Skrzynia biegów: Automatyczna
Województwo: Pomorskie
Lokalizacja: Chojnice

Re: żarłoczny m41- dlaczego?

Post autor: sebos76 »

farmus pisze:Witam,
moje 318 tds strasznie duzo mi kopci. Jeżdzę co prawda na krótkich odcinkach, ok 5km codziennie rano, ale to dlatego?
nie powiem, w lato palił mi między 8-10 ale myslalem ze to przez moj styl jezdzenia.
co sie moglo zepsuc?
trochę dużo ci pali, mi paliła średnio 318 tds przy bardzo dynamicznej jeździe ok 7l/100
Freude am Fahren
Åšrednie spalanie ON:
Obrazek
farmus
Bywalec
Posty: 18
Rejestracja: 29 gru 2007, 15:20
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: farmus »

sebos jutro tez pakuje chipa i zobaczymy czy poziom spalania sie zmieni. bardziej co prawda zalezy mi zna mocy i momencie.
bede miał dwie kości od m41 po dzwonie z niemiec. jest szansa ze jakies dobre chipy.

p.s. tam sa 2 kosci, jedna od pompy i jedna od turbiny? bo mi daja dwie za 150zł
sebos76
Bywalec
Posty: 111
Rejestracja: 28 gru 2007, 11:19
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 530d
Rocznik: 2006
Skrzynia biegów: Automatyczna
Województwo: Pomorskie
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: sebos76 »

farmus pisze:sebos jutro tez pakuje chipa i zobaczymy czy poziom spalania sie zmieni. bardziej co prawda zalezy mi zna mocy i momencie.
bede miał dwie kości od m41 po dzwonie z niemiec. jest szansa ze jakies dobre chipy.

p.s. tam sa 2 kosci, jedna od pompy i jedna od turbiny? bo mi dają dwie za 150zł
no właśnie nie wiem co to za jazda z tymi 2 kościami- ja miałem wymienianą tylko jedna kość, poprzez forum bmw klub-polska spotkałem się z kolegą (slavM5 - pozdrawiam), który miał właśnie od kogoś wymieniane te 2 chipy i jego 318 tds jechała trochę gorzej od mojej - zresztą on sam to przyznał, bo jechaliśmy i jego i moją.
wątek dot. chipów patrz tutaj
swoja drogą, wczoraj byłem mile zaskoczony przy tankowaniu- jazda wkoło komina, głownie po mieście, mrozy rano itp, spalanie wyszło 9.39 l/100
http://tds.webd.pl/forum/viewtopic.php?t=69
Freude am Fahren
Åšrednie spalanie ON:
Obrazek
Awatar użytkownika
Bociek
Bywalec
Posty: 212
Rejestracja: 12 lut 2008, 8:57
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Bociek »

na zimnym silniku zawsze więcej pali, 5km to bardzo krótki dystans, pewnie jak dojeżdzasz na miejsce to dopiero silnik osiąga normalną temperaturę pracy i jeżeli 90% twojego jeżdzenia to te 5km w jednąi 5km w drugą codziennie to nie polecam ci tego chipowania, pzdr
Szafy, meble na wymiar, drzwi przesuwane INDECO
http://upload.allegro.pl/my_page.php?uid=16080278
ODPOWIEDZ