[E46] M47. Problem z temperatura.
Moderator: Moderatorzy
[E46] M47. Problem z temperatura.
Jak w temacie, czasami autko sie dogrzeje do pionu, czasami do pierwszej kreski od lewej. Najdziwniejsze, ze jak puszcze cieple powietrze w aucie to zawsze temp spada, potem znowu rosnie. Mam tez male ubytki plynu chlod, ktorych nie moge zlokalizowac.
pozdrawiam, z gory dziekuje za odp
pozdrawiam, z gory dziekuje za odp
-
- Bywalec
- Posty: 255
- Rejestracja: 19 lis 2009, 20:50
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 530d
- Rocznik: 2002
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Gdansk
[E46] M47. Problem z temperatura.
Witam,
- poszukaj dokladniej wyciekow plynu
- porzadnie odpowietrz uklad
- sprawdz termostaty (sa 2)
Pozdrawiam
- poszukaj dokladniej wyciekow plynu
- porzadnie odpowietrz uklad
- sprawdz termostaty (sa 2)
Pozdrawiam
[E46] M47. Problem z temperatura.
dzisiaj pojade do WFK wejherowo, zobacze co tam wymysla
-
- Bywalec
- Posty: 255
- Rejestracja: 19 lis 2009, 20:50
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 530d
- Rocznik: 2002
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Gdansk
[E46] M47. Problem z temperatura.
Witam,
i co powiedzieli w WFK? ogarnales temat?
Pozdrawiam
i co powiedzieli w WFK? ogarnales temat?
Pozdrawiam
[E46] M47. Problem z temperatura.
pojechalem do robakowa, wymieniony zostal termostat EGR, i nic. POtem glowny i nowy plyn i dziala !! 
teraz strasznie na cieplo jak sie odpali kopci na siwo.. I boje sie uszczelki pod glow. Dzisiaj pojade do SRT Garage, i mam nadzieje ze skoncza sie ptoblemy z autem.
Dodano: Śro Paź 06, 2010 9:42 am
wiec tak, masla ani w plynie, ani pod korkiem, oleju nie ubywa ani nie dochodzi.
jedna dobra wiadomosc.
ale plyn chlod ucieka, i z rana jak odpale nie dymi, tylko przy drugim odpalneiu ( jakby gdzies dopiero sie plyn dostawal ) pokopci z 30sek i juz jezdze ok, potem jeszcze raz i do konca dnia nic nie kopci. Dopiero na drugi dzien. Odme wczoraj zmienilem.
Dym szary/ siwy, zapach spalin. Na 100% nie olej.
Czy jak przy wymianie termostatow i kola pasowego, byla wyciagana chlodniczka mozliwe, ze to ona jest winowajca? Pozdrawiam

teraz strasznie na cieplo jak sie odpali kopci na siwo.. I boje sie uszczelki pod glow. Dzisiaj pojade do SRT Garage, i mam nadzieje ze skoncza sie ptoblemy z autem.
Dodano: Śro Paź 06, 2010 9:42 am
wiec tak, masla ani w plynie, ani pod korkiem, oleju nie ubywa ani nie dochodzi.
jedna dobra wiadomosc.
ale plyn chlod ucieka, i z rana jak odpale nie dymi, tylko przy drugim odpalneiu ( jakby gdzies dopiero sie plyn dostawal ) pokopci z 30sek i juz jezdze ok, potem jeszcze raz i do konca dnia nic nie kopci. Dopiero na drugi dzien. Odme wczoraj zmienilem.
Dym szary/ siwy, zapach spalin. Na 100% nie olej.
Czy jak przy wymianie termostatow i kola pasowego, byla wyciagana chlodniczka mozliwe, ze to ona jest winowajca? Pozdrawiam
-
- Bywalec
- Posty: 195
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 21:44
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525td
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Wielkopolskie
- Lokalizacja: Kaliszfornia City
[E46] M47. Problem z temperatura.
Co prawda nie mam tej nowzej trojczyny tylko stara pitczyne ale objawy ktore opisujesz moga wskazywac na dostawanie sie cieczy glodzacej do komory spalania uszczelka,głowica badz blokiem.Jeli jeszcze przez jakis czas nie znajdziesz usterki to bedzie trzeba zwalic glowice i dac ja do przeswietlenia oraz dokladnie obejzec blok silnika.Jesli na ktorys cylinder dostaje sie ciecz bedzie to widac na tloku.
Wszystkie części do E34 TDS SEDAN
[E46] M47. Problem z temperatura.
ale to by caly czas kopcilo a nie tylko przy odpaleniu...
-
- Bywalec
- Posty: 195
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 21:44
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525td
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Wielkopolskie
- Lokalizacja: Kaliszfornia City
[E46] M47. Problem z temperatura.
To nie jest do konca jak piszesz.Ile mniej wiecej plynu ubywa i na ile to mniej wiecej kilometrow przejechanych?
Wszystkie części do E34 TDS SEDAN
[E46] M47. Problem z temperatura.
2 dni np pol litra? 300-400km? Moge nakrecic filmik jak Dymi;d
-
- Bywalec
- Posty: 195
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 21:44
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525td
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Wielkopolskie
- Lokalizacja: Kaliszfornia City
[E46] M47. Problem z temperatura.
To duzo plynu spiernicza.Jesli mozesz to nakrec filmik.
Wszystkie części do E34 TDS SEDAN
[E46] M47. Problem z temperatura.
nie mialem czasu luknac chlodniczki ale bylerm w kilku miejscach i wszyscy mowia wlasnie, ze to ona bedize problemem bo objawow uszczelki nie ma.
I mam pytanie, jak zaslepie EGR to tym samym bede mogl sprawdzic, czy to ta chlodniczka byla problemem nie? I czy bede musial zaslepic blaszka czy tylko rurke od cisnienia? Chce tak wylaczyc EGR aby zdiagnozowac czy to chlodniczka winna.. pzdr
I mam pytanie, jak zaslepie EGR to tym samym bede mogl sprawdzic, czy to ta chlodniczka byla problemem nie? I czy bede musial zaslepic blaszka czy tylko rurke od cisnienia? Chce tak wylaczyc EGR aby zdiagnozowac czy to chlodniczka winna.. pzdr
-
- Bywalec
- Posty: 15
- Rejestracja: 24 cze 2012, 15:14
- Seria: E46
- Nadwozie: Coupe
- Model: 320d
- Rocznik: 2004
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Podkarpackie
Re: [E46] M47. Problem z temperatura.
U mnie dziś przy -1 temperatura utrzymuje sie tylko w tym poziomie! Przejechałem dzis trase 40km w jedną stronę i cały czas tak wskazowka stała
,a gdy np, stane dłużej na światłach temperatura rośnie

MOD: Nie dublujemy takich samych postów w różnych tematach. Usunąłem dubel, następnym razem tego nie rób proszę. /siudek



MOD: Nie dublujemy takich samych postów w różnych tematach. Usunąłem dubel, następnym razem tego nie rób proszę. /siudek
-
- Bywalec
- Posty: 15
- Rejestracja: 24 cze 2012, 15:14
- Seria: E46
- Nadwozie: Coupe
- Model: 320d
- Rocznik: 2004
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Podkarpackie
Re: [E46] M47. Problem z temperatura.
Wymieniony termostat EGR wszystko wporządku z temperaturą,a nawet już nie szarpie na zimnym silniku
koszt 90zł,a robota sama przyjemność 

