21 lip 2013, 15:24
Drgania w autach z M47 pod maską to generalnie temat rzeka. Zazwyczaj winowajcą jest układ wydechowy - łącznik elastyczny znajdujący się zaraz za pierwszym katalizatorem to także tłumik drgań - kiedy się wypracuje całość wydechu zaczyna drgać - ty czujesz to jako wibracje całej karoserii. Jeśli wymieniłeś poduszki pod silnikiem, pod skrzynią, wymieniłeś koło pasowe, wyeliminowałeś napinacz paska jako źródło drgań, to zostaje Ci albo dwumasa, albo właśnie wydech - z jego wibracjami można sobie radzić zastępując oryginalny łącznik elastyczny nowym, z tym, że to nie do końca rozwiązuje problem, natomiast można wspawać dodatkowy łącznik dalej i dłuższy i dodatkowo podwiesić wydech w okolicy skrzyni biegów.
Z tym, że niektórtym to pomogło, innym nie. Znam też przypadek, gdzie koleś zarzekał się że wymienił poduszki pod silnikiem, ale co z tego, jak założył jakieś hansyprajsy z allegro.
None of you seem to understand...
I'm not locked in here with you.
You're locked in here with me!