Jakiś czas temu miałem awarię silnika wał i panewki, aby nie bawić się w remont zakupiłem silnik z kilkoma elementami (pompa wysokiego ciśnienia, listwa CR, wtryski) i dałem mechanikowi do wymiany. Odebierając auto dostałem info ze nie jeździ ono niestety jak 150 konne, no i mechanik miał rację bo nie jeździ nawet jak by miało 20

- bardzo słaba moc,
- trudności z odpalaniem,
- hałas,
- dziwne nieregularne stuknięcie, że buja całym silnikiem i budą raz to jest co minute, a niekiedy raz na 30 minut.
Mechanik twierdzi że to wina tego silnika który kupiłem, tym bardziej że zanim go wmontował rozebrał go wymył i wymienił wszystkie uszczelki (cena 3150), ale zanim zadzwonię do sprzedającego podpowiecie mi czy warto go atakować o zwrot pieniędzy za silnik i oddanie go?
Jako ze bardziej jestem informatyczny niż w mechanice poczytałem aby sobie inpę sprawić i zrobić testy nagrałem więc jakieś filmiki pod tym linkiem
http://quandit.atthost24.pl/e46/
Dodatkowo po podłaczeniu i sprawdzeniu błędów pozostaje tylko jeden 3F31 (0192) commen rail sensor, ale poczytałem ze to moze być czujnik CR od strony korka oleju, tak się składa że mam taki drugi i jutro go przełożę.
Pozdrawiam.