witam,
mam następujący problem, wielokrotnie opisywany na forum, jednak żaden do końca nie podobny do mojego.
Posiadam Rovera 75 silnik 2.0 CDTi, jest to silnik z BMW E46 (chyba 320 D).
Silnik na zimno działa bez najmniejszych problemów, równo trzyma obroty, wszystko jest ok po nagrzaniu do 90st. C.
Otóź, po przekreceniu kluczyka na poz.2 włącza mi się pompka w webasto, załącza mi się pompka paliwa, która jest tuż przed filtrem paliwa, ale ta pompka działa w trybie przerywanym, razem z tą pompką zapala się(i gaśnie) dioda od oleju(tzn.gdy działa pompka to pali sie kontrolka oleju, gdy nie działa pompka, kontrolka nie pali sie), jednocześnie słyszę załączający się(i wyłączający) przekaźnik pod schowkiem. Przekręcam dalej kluczyk rozrusznik kręci, ale silnik się nie zapala, czasem na chwilę zaskoczy, jak ostygnie znów działa silnik włącza się bez problemów do temperatury 90st.C
Samochód był u dwóch mechaników, pierwszy chciał robić generalny remont silnika to zawiozłem go do drugiego. Drugi regenerował pompę wtryskową dwa razy, regulował i czyścił wtryski i po ponad miesiącu czasu w warsztacie problem nie zniknął, drugi mechanik chyba też nie podoła zadaniu.
Czy ktoś może zna jakiś dobry zakład naprawczy na terenie trójmiasta lub okolic specjalizujący się w dieslach? Lub ma jakiś pomysł, gdzie szukać przyczyny?
dzięki z góry za pomoc
[exx]Rover 75 [silnik BMW E46] silnik gaśnie po nagrzaniu
Moderator: Moderatorzy
-
- Bywalec Wyjadacz
- Posty: 779
- Rejestracja: 13 lip 2009, 20:34
- Seria: E38
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 725tds
- Rocznik: 1996
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Mazowieckie
- Lokalizacja: Truskaw
Rover 75 [silnik BMW E46] silnik gaśnie po nagrzaniu
Czujnik położenia wału pada?
RANGE ROVER P38A 2.5 DSE
BMW 725 TDS
BMW 725 TDS