Witam .
Zwracam się do was z pytaniem jak powinno działać zawieszenie nivo ?
Miesiąc temu wymieniłem sam tylni amortyzator , mniej więcej wiedziałem jak to zrobić bo pól roku temu robił mi to mechanik wiec stwierdziłem ze to nic nadzwyczajnego.Po wymianie auto się podniosło i wszystko było ok.Problem tkwi w tym gdy rano wsiadam do auta on zawsze przez chwile się dopompowuje.Dopompowuje się tez za każdym razem gdy cofam na parkingu.Dzięki i Pozdrawiam.
[E39] prawidlowa praca nivo ?
Moderator: Moderatorzy
- Ichu
- Bywalec
- Posty: 12
- Rejestracja: 25 sie 2009, 15:21
- Seria: E34
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 525tds
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Pomorskie
- Kontakt:
prawidlowa praca nivo ?
Może to dlatego, że wymieniłeś tylko jeden amortyzator? Ewentualnie masz nieszczelność na złączeniu przewodu.
-
- Świeżak
- Posty: 1
- Rejestracja: 10 lis 2009, 22:20
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 530d
- Rocznik: 2001
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Gdansk Zabianka
prawidlowa praca nivo ?
Kolego musze Cie zmartwic, ale ten objaw to niestety nieszczelnosc moze miech Ci puszcza.Amorek nic nie ma do tego, poniewaz ma za zadanie tlumic a nie podnosic i opuszczac auto.Mialem ten sam problem w kombi zalezy jak stanelem i raz dopompowywal a raz nie,w koncu pewnego pieknego dnia przychodze a tu jedna strona lezala na ziemi prawie no i wazne wymienia sie parami miechy bo drugi padnie w ciagu miesiaca lub dwoch.Wiem co pisze bo przezylem to na wlasnej skórze i tez myslalem ze glupoty gadaja ze trzeba dwa wymieniac ale okazalo sie szara rzeczywistoscia a koszt jednego miecha u foty to 650 pln.Wymiana jakies 20 minut.Fajne zawieszenie ale kosztowne ja juz wszystko wymienilem z tylu nawet pompe nivo