siudek pisze: Inna sprawa czy posiadasz klapki i czy są sprawne.
Samochod po zakupie mial byc doprowadzony do porzadku, kazalem sciagnac kolektor i zrobic tam lad. Jak sie okazuje musze zmienic warsztat... Kazalem rowniez wymienic termostaty(jesli nie dzialaja prawidlowo) krocce, weze itp Wymienili termosatat egr.h4cker pisze:skoro tak wygląda AGR to i kolektor i klapki...
Okazuje sie ze dolny waz od chlodnicy parzy tak samo jak ten przy zbiorniczku, czyli tamtego juz wyciagac im sie nie chcialo .
Moze to dymienie to efekt np. zbyt wysokiej temperatury oleju? Ale obc pokazuje temperature w okolicach 90-95*, wskazowka w pionie po 5km, 90* po 8km , temp dzis rano ok 6* wiec chyba wszystko jest ok? (tylko ten dolny waz?)
Bledow na kompie brak, aczkolwiek przy podgladzie parametrow poszczegolnych cylindrow w inpie(nie pamietam ale chyba f5(e39)/read status/ i tu ktoras opcja podgladu) autem zaczyna trzasc