witam mam ten samochód od pół roku ale niestety nacieszyłem się jazdą niespełna dwa tygodnie, po czym samochód się popsuł, uszkodzona została turbosprężarka, została ona zregenerowana i podczas jazdy testowej samochód zgasł, wiele prób odpalenia samochodu skończyło się wymianą kolejnych części :
turbo pompa paliwa pompa( przy silniku) wysokiego cisnienia (w progu) pompka w baku wtryskiwacze, czujniki od listwy wtryskowej sprawdzone, komputer i imobilajzer sprawdzony, czujnik położenia wału pokazuje błąd, podmieniony na sprawny problem nie ustaje, samochód ma na liczniku 300tys pewnie ze 100 przekręcone i zaistniało prawdopodobieństwo ze zgasł bo przestawił się poluzowany rozrząd, dlatego chciałem zapytać jak ustawić rozrząd w tym silniku ze skrzynią automatyczną.
czy tak jak na poniższych zdjęciach, oraz czy istnieje możliwość ze rozrząd przestawiając się uszkodził pompę paliwa
http://wrzucaj.net/image/41N
czy czpień blokujący ma wejść w otwór zaznaczony białym okręgiem
kilka zdjęć zrobionych kamerką
http://wrzucaj.net/41U
http://wrzucaj.net/41q
ustawienie rozrządu bmw e39 3.0d automat
Moderator: Moderatorzy
- tdbezs
- Bywalec Gadulec
- Posty: 480
- Rejestracja: 05 gru 2009, 14:12
- Seria: E53-70
- Nadwozie: SUV
- Model: X5 3.0d/sd
- Rocznik: 2004
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Lubelskie
- Lokalizacja: Chełm
Re: ustawienie rozrządu bmw e39 3.0d automat
na to wygląda, że to wyznacznik GMP. Pokaż jak masz wałki ustawione jak masz zablokowane koło zamachowe. A jak się rozrząd przestawił to pompy wysokiego ciśnienia nie uszkodzi- ale zawory tak.
-
- Świeżak
- Posty: 1
- Rejestracja: 23 lut 2010, 19:02
- Nadwozie: Coupe
- Rocznik: 1975
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Podkarpackie
Re: ustawienie rozrządu bmw e39 3.0d automat
http://netload.in/dateiUQjDy46Cry/135kws.pdf.htm
Zabawy z rozrządem/łańcuchem w M57
Zabawy z rozrządem/łańcuchem w M57