Dobrze wiedzieć Czyli nie ma przeszkód, żeby pchać większy IC. Kiedyś będę musiał u mnie nad czymś takim pomyśleć, bo w gorące dni mój tds łapie straszną zadyszkę, a po włączeniu wisko, jest wręcz dramat. Teraz, wiosną i jesienią nie odczuwam żadnych spadków mocy, ale latem już nie poszaleję. Jak tylko go pogonię przez parę kilometrów, to łapię zadyszkę i jedzie jak w124 200d
Panowie ten swap przyprawie mnie o ból głowy... miałem uszkodzoną miskę olejową, wróciła ze spawania krzywa jak banan, przy dokręcaniu pękła na spawie. Wróciła do ponownego spawania i jest lepiej ale nie jakoś super.. obawiam się że może nie przylegać idealnie a nie mogę znaleźć takiej miski w używce niestety zastanawiam się czy nie wkleić jej na silikonie... temat silikonu jak zdążyłem zauważyć bywa kontrowersyjny jak in vitro.. mój mechanik powiedział że może być nawet na paście do zębów. Trochę utknąłem
Witam PegazDTM miałem podaną sytuację dałem do spawania wszystko pięknie spawaczowi napiwek dałem osikany jak pięknie wyszło przyjechałem do domu miska leży na podłodze i kołysze się jak kołyska , myślę sobie podłoga krzywa w innym miejscy to samo i zrobił się banan . ale po dwóch końcach miski przykróciłem po długości kątowniki , przespawał tam gdzie było spawane tylko żeby miskę nagrać i wróciła do idealnej formy i tak wyszła że bez uszczelki przylegała lepiej jak oryginał
Hej Maciej, ja już się tak zagotowałem z tą miską że pojechałem do firmy takiej poważniejszej która między innymi planuje głowice.. jestem lżejszy o 200zł ale miska splanowana i już spokój Ciężko o używaną michę z e38 3.0d
Pod koniec tego tygodnia wóz wlatuje na podnośnik a ja zaczynam się modlić żeby nic nowego nie wyskoczyło
Miskę znaleźć Z E38 to trzeba mieć szczęście a co do opalenia to E34 już chodzi ews ogarnięty silnik idealnie pracuje ale nie reaguje na gaz
nie wiem czy to czasami nie przez potencjometr że jest stary od tdsa i już zamówiłem taki jak powinien być https://www.youtube.com/watch?v=ogEeVJVmCcE
Maciej1240 pisze:Miskę znaleźć Z E38 to trzeba mieć szczęście a co do opalenia to E34 już chodzi ews ogarnięty silnik idealnie pracuje ale nie reaguje na gaz
nie wiem czy to czasami nie przez potencjometr że jest stary od tdsa i już zamówiłem taki jak powinien być https://www.youtube.com/watch?v=ogEeVJVmCcE
Pięknie! Ja już się nie mogę doczekać pierwszego odpalenia widzę że już blisko blisko końca jesteś. Intercooler siedzi elegancja proszę Pana. Btw jak masz ogarnięty wydech?
ja czekam teraz tylko na pedał gazu z E39 i rurę z turbiny z E90 wydech flansze do toczyłem i jest ten sportowy co w tdsie 70mm i tylko końcowy 70mm kwasówka już chodzi pięknie za t 2 - 3 tyg moze filmik z pierwszej jazdy
Maciej1240 pisze:ja czekam teraz tylko na pedał gazu z E39 i rurę z turbiny z E90 wydech flansze do toczyłem i jest ten sportowy co w tdsie 70mm i tylko końcowy 70mm kwasówka już chodzi pięknie za t 2 - 3 tyg moze filmik z pierwszej jazdy
70mm czyli w okolicach tego co ja planuje (3 cale) to dobra opcja słyszałem. Okazało się niestety wczoraj że żaden z wałów napędowych nie pasuje i muszę połączyć przód z e46 3.0d i tył z e28 przy okazji skrócić 2,5cm... znowu koszta niestety jak nagrasz filmik to koniecznie wrzucaj ja jeszcze nie wiem czy robić z jednym tłumikuem czy pełny przelot (świst turbiny mi nie przeszkadza )
Przy wydechu 70 mm czyli 3 cali dokładnie ( koło ) i na samym przelocie to gwist z turbiny jest taki że zależy gdzie mieszkasz jak na wsi to 5 wsi słyszy e28 a w mieście to wszystkie kamienice się wala chodzi znośnie ale gdzie się przyspiesza to masakra i sam mam przelot i końcowy dołożony ,turbo z zmienną geometra zawsze coś już tłumi jest zawirowanie spalin + końcowy wydech i myślę będzie magia ,a nie żadne łututut
Pojawił się kolejny problem... zawias przód poszedł -65mm i miska olejowa jest tak nisko że na sam widok ciarki przechodzą... jest opcja minimalnie podnieść motor ale nie za dużo. Najchętniej bym przerobił miskę na niższą ale wtedy niebezpiecznie zmniejszy się jej pojemność.. poza tym trzeba by przerobić ssak. Schody schody.. Mam nadzieję że po wsadzeniu siedemnastek coś się podniesie.
moja miska jest na równo z wózkiem , niżej mam Intercooler
[/URL]
ja już swoją odpaliłem i mam ogarnięte wszystko oprócz obrotomierza i absu
jazda tym samochodem to nawet nie mam do czego porównać to nie jeździ tylko Zapie....
Niedługo E34 w hamownie jestem ciekawy ile ma teraz km i nm a tym osprzętem
ja też nie mam za ciekawie teraz jest koło 12 cm od ziemi . i tak silnik jest przechylony i za nisko widać to po drążku zmiany biegów. mam łapę od 7demki tą pod filtrem oleju i tak poduszka jest podniesiona to za mało bo silnik leży . przy 1 wymianie oleju będzie dorabiał stalową łapę pod silnik bo przez nią przechodzi bagnet oleju i trzeba go wyciągnąć :/ narazie tego nie ruszam . Co do samego samochodu z tym silnikiem , turbina i resztą osprzętu to nie wiem jak to opisać silnik chodzi pięknie a ta moc w E34 jutro morze coś dodam jak to gada
Motor nie odpalał, błąd czujnika położenia wałka rozrządu.. Wymienione razem z czujnikiem wału korbowego i co? Teraz się okazało że wtryski.. Tzn chyba tylko jeden podaje.. Podobno wtryski powinny leżeć w ropie a nie być w silniku tak długo. Ciekawe czy wystarczy samo czyszczenie.
BTW Maciej1240 jest już filmik?
Witam jeszcze nic nie nagrałem morze przez weekend majowy mi się uda , a E28 już udało się odpalić ? sam mam jeszcze do podłączenia obrotomierz tak od tygodnia w sumie śmigam już na całego sprzęgło teraz się nie ślizga mozna zmierzyć w końcu na hamowni bo ostatni pomiar to 235 i 600 nm ale co z tego po dołożeniu koksu już zaczynało się ślizgać i tak radość z jazdy jest ogromna i jak ze świateł wystartuje z 2 biegu to miny są bezcenne co robi tds
Maciej1240 pisze:Witam jeszcze nic nie nagrałem morze przez weekend majowy mi się uda , a E28 już udało się odpalić ? sam mam jeszcze do podłączenia obrotomierz tak od tygodnia w sumie śmigam już na całego sprzęgło teraz się nie ślizga mozna zmierzyć w końcu na hamowni bo ostatni pomiar to 235 i 600 nm ale co z tego po dołożeniu koksu już zaczynało się ślizgać i tak radość z jazdy jest ogromna i jak ze świateł wystartuje z 2 biegu to miny są bezcenne co robi tds
Kurde... już chciałbym poczuć moc tak jak Ty. U mnie dalej schody tzn wtryski sprawdzone, zrobione, czujnik położenia wału korbowego i wałka rozrządu wymienione. Chce odpalić ale po jednym obrocie pokazuje błąd prędkości obr silnika czy jakoś tak. Znajomy zabrał się za sprawdzanie czy rozrząd nie przeskoczył ale jest problem bo okazało się że koło zamachowe jest stoczone i nie ma znaku.. jest opcja na sprawdzenie bez tego oznaczenia po położeniu tłoka więc jak to zostanie sprawdzone i dalej nie będzie odpalał to zacznie się robić nerwowo chyba :/ pozostanie jeszcze opcja że wiązka gdzieś coś albo komputer silnika.. tak czy inaczej dalej w lesie
hm myślę że coś jest z wiązką albo nawet pin nie stypa przy czujniku lub przy kompie i jest d*** jak masz podłączonego kompa sprawdź parametry wszystko ciśnienie wstępne i wysokie obroty silnika wszystko co morze coś być podpowiedzą , o i czy imo jest komunikacja z modułem Ews i tak dalej np : umnie nie ma komunikacji tylko z eWsem i nic się nie dzieje wydaje na początek bym sprawdził czy po miedzy kostkami jest przejście miernikiem jak znajdzie się i 2 piny są ok to nawet dogiąć je żeby była pewność . cudów nie ma jak sterownik działa jest ciśnienie paliwa i sygnał na wtryski to musi odpalić