Dziwny swist pod maska bmw e39 525d
Moderator: Moderatorzy
-
- Bywalec
- Posty: 15
- Rejestracja: 22 cze 2014, 13:35
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 525d
- Rocznik: 2002
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Barcino
Dziwny swist pod maska bmw e39 525d
Witam wszystkich forumowiczow .Od paru dni jestem posiadaczem bmw e39 525d 2002r.Problem jest taki a mianowicie przy dodawaniu gazu spod maski słychac dziwny swist .Prosze o pomoc co to moze byc?
- Smythe
- Świeżak
- Posty: 2
- Rejestracja: 20 sty 2017, 9:09
- Seria: E46
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 325td
- Rocznik: 2001
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Toruń
Re: Dziwny swist pod maska bmw e39 525d
Na wszystkich biegach wsytępuje? Przy jakiejś granicy obrotów?
-
- Bywalec
- Posty: 15
- Rejestracja: 22 cze 2014, 13:35
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 525d
- Rocznik: 2002
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Barcino
Re: Dziwny swist pod maska bmw e39 525d
Ogolnie chyba w kazdej granicy obrotow ,dodam jeszce ze dzis jak jechałem to wyczułem ze po raptownym wcisnieciu gazu auto sie przez chwile zastanawia a potem ciagnie jak zwariowanei jest tak na kazdym biegu musze tez dodac ze bmw ma wstawione chip boxa angielskiej firmy bluspark. Sam sie zastanawiam i mi przychodzi na mysl tylko nieszczelnosc dolotu do turbiny.Co ty na to kolego?
- Maciej1240
- Bywalec
- Posty: 133
- Rejestracja: 27 lut 2014, 18:25
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1994
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Dziwny swist pod maska bmw e39 525d
Witam najbardziej prawdopodobne gwiazda z pod kolektora, miedzy głowicą a kolektorem . Pod turbina raczej się nie zdarza , kolektory tu nie pękały bo były żeliwne .
najlepiej na jakiś kanał lub podnośnik i zobaczyć czy jest okopcone jeśli tak to spróbować dokręcić czasami szpilki się luzują lub urywają i z stad to gwizdanie .Jak będzie czorna głowica od spalin i szpilki dokręcone wtedy demontaż kolektora i wymiana uszczelek koszt śmieszny uszczelek ale roboty trochę jest
najlepiej na jakiś kanał lub podnośnik i zobaczyć czy jest okopcone jeśli tak to spróbować dokręcić czasami szpilki się luzują lub urywają i z stad to gwizdanie .Jak będzie czorna głowica od spalin i szpilki dokręcone wtedy demontaż kolektora i wymiana uszczelek koszt śmieszny uszczelek ale roboty trochę jest
-
- Bywalec
- Posty: 15
- Rejestracja: 22 cze 2014, 13:35
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 525d
- Rocznik: 2002
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Barcino
Re: Dziwny swist pod maska bmw e39 525d
Hey jutro bede zmieniał olej to bede na podnosniku to sie zobaczy dzis jak stalem w korkach to na wolnych obrotach czułem smrud jak by spalenizny ,oleju sam nie wiem moze faktycznie spod kolektora jutro zobacze to dam znac co i jak
-
- Bywalec
- Posty: 15
- Rejestracja: 22 cze 2014, 13:35
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 525d
- Rocznik: 2002
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Barcino
Re: Dziwny swist pod maska bmw e39 525d
Witam ponownie problem raczej rozwiazany co do swistu to raczej turbina ale moc ma i ciagnie wiec bede z tym zył, co do smrodu i zamulania auta to lała sie ropa z przewodow przelewowych zostały wymienione i mysle ze bedzie oki a co do zamulania to wypiałem chip boxa i chodzi normalnie po prostu dostawała zbyt duza dawke ropy i niemogła jej przepalic potem ciagneła jak zwariowana no ale coz wywale to bo szkoda chyba motoru na takie ustrojstwachoc niepowiem roznica była odczuwalna i to sporo.