BMW E38 740d M67 - ciśnienie na listwie faluje

Tematy dotyczące układu paliwowego, mechanizmu CR i wtrysków.

Moderator: Moderatorzy

Supermen
Świeżak
Świeżak
Posty: 9
Rejestracja: 14 kwie 2008, 10:35
Seria: E38
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Rocznik: 1998
Skrzynia biegów: Automatyczna
Województwo: Pomorskie
Lokalizacja: Pomorze

BMW E38 740d M67 - ciśnienie na listwie faluje

Post autor: Supermen »

Zaobserwowałem, że na wolnych obrotach odczuwalne są pewne wahnięcia w pracy. Powodem są skoki ciśnienia na listwie. Przy zadanym ciśnieniu ok 348 bar, rzeczywiste ciśnienie potrafi zafalować od ok 300 do 370 bar.
Czujnik ciśnienia czy regulator ciśnienia na rozdzielaczu?
Dodam, że 7ema potrafi lekko dłużej kręcić. Nie jest to jakieś super piłowanie rozrusznika ale powinien odpalić szybciej.
ODPOWIEDZ