e46 2.0d 136 bardzo ciężko pali, duza dawka itp
: 06 lip 2019, 17:42
Witajcie
Mam e46 2.0d 136KM na pompie vp44
Żeby zapaliła trzeba kręcić ze 30s...
wg INPY: dawka paliwa rośnie w momencie kręcenia do ponad 60mg -> i po osiągnięciu tej dawki dopiero zapala (z kłębem siwego dymu)
Kąty na wolnych 2 do 3 stopni utrzymuje przy temp 70st (więcej na postoju nie chce wskoczyć temp, czyzby termostat ciagle otwarty) ?
Dawka na wolnych obrotach cały czas 12mg (z tego co czytałem na wolnych ma byc ok 5mg)
obroty trzyma ladnie 830
chcąc dodać gazu mułowato reaguje,
błędów w sterowniku brak
Pompa wtryskowa po regeneracji.
Podpowiedzcie koledzy, jak można ustawić ta dawkę paliwa na prawidłową, oraz co jeszcze można sprawdzić, zrobić, żeby maszyna odpała normlanie... (lokalny warsztat poddał się)
Mam e46 2.0d 136KM na pompie vp44
Żeby zapaliła trzeba kręcić ze 30s...
wg INPY: dawka paliwa rośnie w momencie kręcenia do ponad 60mg -> i po osiągnięciu tej dawki dopiero zapala (z kłębem siwego dymu)
Kąty na wolnych 2 do 3 stopni utrzymuje przy temp 70st (więcej na postoju nie chce wskoczyć temp, czyzby termostat ciagle otwarty) ?
Dawka na wolnych obrotach cały czas 12mg (z tego co czytałem na wolnych ma byc ok 5mg)
obroty trzyma ladnie 830
chcąc dodać gazu mułowato reaguje,
błędów w sterowniku brak
Pompa wtryskowa po regeneracji.
Podpowiedzcie koledzy, jak można ustawić ta dawkę paliwa na prawidłową, oraz co jeszcze można sprawdzić, zrobić, żeby maszyna odpała normlanie... (lokalny warsztat poddał się)