Strona 1 z 1

e46 2.0d 136 bardzo ciężko pali, duza dawka itp

: 06 lip 2019, 17:42
autor: 12345Artur
Witajcie
Mam e46 2.0d 136KM na pompie vp44
Żeby zapaliła trzeba kręcić ze 30s...
wg INPY: dawka paliwa rośnie w momencie kręcenia do ponad 60mg -> i po osiągnięciu tej dawki dopiero zapala (z kłębem siwego dymu)
Kąty na wolnych 2 do 3 stopni utrzymuje przy temp 70st (więcej na postoju nie chce wskoczyć temp, czyzby termostat ciagle otwarty) ?
Dawka na wolnych obrotach cały czas 12mg (z tego co czytałem na wolnych ma byc ok 5mg)
obroty trzyma ladnie 830
chcąc dodać gazu mułowato reaguje,
błędów w sterowniku brak
Pompa wtryskowa po regeneracji.

Podpowiedzcie koledzy, jak można ustawić ta dawkę paliwa na prawidłową, oraz co jeszcze można sprawdzić, zrobić, żeby maszyna odpała normlanie... (lokalny warsztat poddał się)
:oops:

Re: e46 2.0d 136 bardzo ciężko pali, duza dawka itp

: 08 lip 2019, 0:10
autor: AdamDMI
Siema, jakie błędy Ci pokazuje po podpięciu ? ( Czy jest tam może błąd 44 ? )
Jaki rocznik auta ?
Tranzystor w sterowniku pompy jest ok ?
Czy tłoczek przestawiacza kata wtrysku jest ok, czy zatarty ?
To tak na wstępie bym zerknął.

Re: e46 2.0d 136 bardzo ciężko pali, duza dawka itp

: 08 lip 2019, 17:49
autor: 12345Artur
Pisałem wyżej, że błędów jakichkolwiek brak.

2002r auta, pompa po pełnej regeneracji, zamontowana w warsztacie, wtryski sprawdzone, a dalej nie pali...a raczej pali po 30s lub wiecej

Re: e46 2.0d 136 bardzo ciężko pali, duza dawka itp

: 09 lip 2019, 23:14
autor: AdamDMI
obstawiam tranzystor w sterowniku pompy, tłoczek przestawiacza kata wtrysku lub może coś nie tak podczas montażu pompy.