[e39] Problem z układem paliwowym w 530d -184km
Moderator: Moderatorzy
[e39] Problem z układem paliwowym w 530d -184km
Witam serdecznie jestem od roku "szczęśliwym" posiadaczem kolejnego Bmw niestety kolejny problem z dieslem!!Proszę o pomoc....
Problem wygląda następująco moje 530d od miesiąca mnie zawodzi problem jest z układem paliwowym autko wkręca się normalnie na obroty ale niestety nie ma mocy od doły czyli do około 50 km/h później jest ok ale dziwnie głośno chodzi silnik i po puszczeniu gazu z chodzi z obrotów i gaśnie czasem tak uporczywie ze co 500m ale zaraz normalnie odpalam i jade dalej nie dymi pali na dotyk na zimnym i ciepłym pompy ma dobre i ciśnienie bo była sprawdzana 3 krotnie u pompiarza mowa tu o pompie pod siedzeniem kierowcy trzyma ciśnienie równo jak i na wolnych obrotach i na wysokich około 4barow zresztą juz była wymieniana 3 raz bo panowie w serwisie twierdza na 100% ze to takowa jej wina !! Objechałem juz serwisy rożnych mechaników ciągle tylko place za diagnozę komputerowa a to nic nie daje ....W końcu znajomy mi polecił dobrych pompiarzy pod Poznaniem w Swarzędzu a wiec udałem sie do nich niestety mieli problem z podpięciem sie do kompa wiec odpaliłem auto i kazałem im uważnie słuchać po chwili stwierdzili ze to muszą byc wtryski ok zgodziłem sie na sprawdzenie wtrysków 300zl sprawdzenie 200zl demontaż takze 500zl do kosza stwierdzili ze maja za duzy przelew i wszystkie do regeneracji az 6szt 2100zl lub nowe 9000tys to jakaś paranoja !! Proszę o pomoc w tej sprawie bo juz niewiem czy nie podac sprawy do programu UWAGA ps. Nie wierząc w ich diagnozę udałem sie do firmy w Wolsztynie znaleziono namiar na allegro gdzie u nich okazala sie dużo tańsza naprawa bo za szt 100zl150zl a nie jak w pod Poznańskim Swarzędzu 350zł po 6 godzinach otrzymałem telefon ze nie mam sensu robić wtrysków bo to nie ich wina ze samochód gaśnie twierdząc ze sa w normie takowe wtryski i wina lezy gdzie indzie prawdo podobnie w czujniku wysokiego ciśnienia na pompie gdzie wcześniej sam osobiście obstawiałem jego uszkodzenie!!!Ponieważ auto ktore ma niby wszystkie wtryski uszkodzone nie odpala od tak na strzał i nie za dimi a ni trochę tym bardziej ze ma przebieg 260000tys i jest od roku w kraju ...
Dodano: Pon Lut 15, 2010 5:35 pm
KLUBOWICZE PROSZĘ O POMOC W MOJEJ SPRAWIE LUB CENNE WSKAZÓWKI
Problem wygląda następująco moje 530d od miesiąca mnie zawodzi problem jest z układem paliwowym autko wkręca się normalnie na obroty ale niestety nie ma mocy od doły czyli do około 50 km/h później jest ok ale dziwnie głośno chodzi silnik i po puszczeniu gazu z chodzi z obrotów i gaśnie czasem tak uporczywie ze co 500m ale zaraz normalnie odpalam i jade dalej nie dymi pali na dotyk na zimnym i ciepłym pompy ma dobre i ciśnienie bo była sprawdzana 3 krotnie u pompiarza mowa tu o pompie pod siedzeniem kierowcy trzyma ciśnienie równo jak i na wolnych obrotach i na wysokich około 4barow zresztą juz była wymieniana 3 raz bo panowie w serwisie twierdza na 100% ze to takowa jej wina !! Objechałem juz serwisy rożnych mechaników ciągle tylko place za diagnozę komputerowa a to nic nie daje ....W końcu znajomy mi polecił dobrych pompiarzy pod Poznaniem w Swarzędzu a wiec udałem sie do nich niestety mieli problem z podpięciem sie do kompa wiec odpaliłem auto i kazałem im uważnie słuchać po chwili stwierdzili ze to muszą byc wtryski ok zgodziłem sie na sprawdzenie wtrysków 300zl sprawdzenie 200zl demontaż takze 500zl do kosza stwierdzili ze maja za duzy przelew i wszystkie do regeneracji az 6szt 2100zl lub nowe 9000tys to jakaś paranoja !! Proszę o pomoc w tej sprawie bo juz niewiem czy nie podac sprawy do programu UWAGA ps. Nie wierząc w ich diagnozę udałem sie do firmy w Wolsztynie znaleziono namiar na allegro gdzie u nich okazala sie dużo tańsza naprawa bo za szt 100zl150zl a nie jak w pod Poznańskim Swarzędzu 350zł po 6 godzinach otrzymałem telefon ze nie mam sensu robić wtrysków bo to nie ich wina ze samochód gaśnie twierdząc ze sa w normie takowe wtryski i wina lezy gdzie indzie prawdo podobnie w czujniku wysokiego ciśnienia na pompie gdzie wcześniej sam osobiście obstawiałem jego uszkodzenie!!!Ponieważ auto ktore ma niby wszystkie wtryski uszkodzone nie odpala od tak na strzał i nie za dimi a ni trochę tym bardziej ze ma przebieg 260000tys i jest od roku w kraju ...
Dodano: Pon Lut 15, 2010 5:35 pm
KLUBOWICZE PROSZĘ O POMOC W MOJEJ SPRAWIE LUB CENNE WSKAZÓWKI
- Krakowiak
- Bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 15 lut 2010, 0:08
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 530d
- Rocznik: 1999
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Problem z układem paliwowym w 530d -184km
masz automat czy manual?
Powered by TTC
240 KM
elastyczność 4 bieg 110-170km/h
przyśpieszenie 0-160 km/h
przyśpieszenie 200-240 km/h
240 KM
elastyczność 4 bieg 110-170km/h
przyśpieszenie 0-160 km/h
przyśpieszenie 200-240 km/h
Problem z układem paliwowym w 530d -184km
automat z tiptronikiem...
- Krakowiak
- Bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 15 lut 2010, 0:08
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 530d
- Rocznik: 1999
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Problem z układem paliwowym w 530d -184km
no właśnie. To co opisujesz że silnik ładnie się wkręca na obroty ale do 50 mimo tego wkręcania nie ma mocy ( czytam nie przyśpiesza ) , to moim zdaniem problem tkwi w skrzyni , a bardziej w konwerterze. Auto rusza moim zdaniem z 2 lub 3 biegu , po zatrzymaniu nie wraca na 1 , i efekt jest taki że obroty na obrotomierzu rosną normalnie i płynnie , a samochód nie przyśpiesza i dopiero po osiągnięciu prędkości 50 zasprzęgla lub redukuje bieg i wtedy jedzie normalnie. Problem z gaśnięciem nie wiem , także się nie wypowiadam.
ps: spróbuj tak aby wykluczyć lub potwierdzić problem skrzyni :
jak zaczniesz ruszać i będziesz miał ten objaw o którym pisałeś , przesuń lewarek w lewo tak jak na S , i jeden ruch do tyłu tak jak w na M - , czyli redukcja. Jak za sekundę zacznie normalnie przyśpieszać bo wrzuci 1 to jest to co ja piszę , jak nie to szukamy dalej.
ps: spróbuj tak aby wykluczyć lub potwierdzić problem skrzyni :
jak zaczniesz ruszać i będziesz miał ten objaw o którym pisałeś , przesuń lewarek w lewo tak jak na S , i jeden ruch do tyłu tak jak w na M - , czyli redukcja. Jak za sekundę zacznie normalnie przyśpieszać bo wrzuci 1 to jest to co ja piszę , jak nie to szukamy dalej.
Ostatnio zmieniony 15 lut 2010, 20:43 przez Krakowiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Powered by TTC
240 KM
elastyczność 4 bieg 110-170km/h
przyśpieszenie 0-160 km/h
przyśpieszenie 200-240 km/h
240 KM
elastyczność 4 bieg 110-170km/h
przyśpieszenie 0-160 km/h
przyśpieszenie 200-240 km/h
Problem z układem paliwowym w 530d -184km
fakt jest taki ze ost pojawił sia komunikat getribe program czy jakos tak takze moze byc mało oleju w skrzyni....
- Krakowiak
- Bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 15 lut 2010, 0:08
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 530d
- Rocznik: 1999
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Problem z układem paliwowym w 530d -184km
a widzisz
to wszystko jasne
wchodzi ci w tryb awaryjny
czyli blokuje skrzynie na 3 biegu
reset : wyłączyć stacyjkę , odczekać 15 sek. I włączyć ponownie i będzie ok. Niech ci wykasują problem i sprawdzą poziom oleju. I podłączą checka i zobaczą na którym biegu występuje problem
to wszystko jasne
wchodzi ci w tryb awaryjny
czyli blokuje skrzynie na 3 biegu
reset : wyłączyć stacyjkę , odczekać 15 sek. I włączyć ponownie i będzie ok. Niech ci wykasują problem i sprawdzą poziom oleju. I podłączą checka i zobaczą na którym biegu występuje problem
Powered by TTC
240 KM
elastyczność 4 bieg 110-170km/h
przyśpieszenie 0-160 km/h
przyśpieszenie 200-240 km/h
240 KM
elastyczność 4 bieg 110-170km/h
przyśpieszenie 0-160 km/h
przyśpieszenie 200-240 km/h
Problem z układem paliwowym w 530d -184km
w serwisie Bmw powiedział koles ze jest bład 5 biegu raz w zyciu zapalił mi sie ten komunikat i juz sie nie zapala jak narazie ...a z usterka gasnacego auta bujam sie 2miesiac
- Krakowiak
- Bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 15 lut 2010, 0:08
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 530d
- Rocznik: 1999
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Problem z układem paliwowym w 530d -184km
pierwszy objaw jednak ja obstawiam skrzynię. Spróbuj to co ci pisałem z tą ręczną redukcją . Pod warunkiem że nie jesteś w trybie awaryjnym bo wtedy nie działa tryb manualny.maciej29 pisze:w serwisie Bmw powiedział koles ze jest bład 5 biegu raz w zyciu zapalił mi sie ten komunikat i juz sie nie zapala jak narazie ...a z usterka gasnacego auta bujam sie 2miesiac
Powered by TTC
240 KM
elastyczność 4 bieg 110-170km/h
przyśpieszenie 0-160 km/h
przyśpieszenie 200-240 km/h
240 KM
elastyczność 4 bieg 110-170km/h
przyśpieszenie 0-160 km/h
przyśpieszenie 200-240 km/h
Problem z układem paliwowym w 530d -184km
ok jutro sprawdze ale chyba mi odrazu skrzynia nie padnie co
- Krakowiak
- Bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 15 lut 2010, 0:08
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 530d
- Rocznik: 1999
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Problem z układem paliwowym w 530d -184km
raczej nie , ja mam ten sam problem i jeżdżę . Problem może być z konwerterem lub zużytymi sprzęgiełkami , lub mało oleju. Ale da się z tym żyć
Powered by TTC
240 KM
elastyczność 4 bieg 110-170km/h
przyśpieszenie 0-160 km/h
przyśpieszenie 200-240 km/h
240 KM
elastyczność 4 bieg 110-170km/h
przyśpieszenie 0-160 km/h
przyśpieszenie 200-240 km/h
Problem z układem paliwowym w 530d -184km
Ale z tego co wiem to mamy mokre sprzegło i mowia o nim ze jest wieczne jakies hydro czy jakos tak.....
- Krakowiak
- Bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 15 lut 2010, 0:08
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 530d
- Rocznik: 1999
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Problem z układem paliwowym w 530d -184km
nie jedno , jest wiele sprzęgiełek tam , z czasem zużywają się , jak natomiast wychodzi jakiś problem większego tarcia ślizgania to w oleju będą opiłki . Do do wiecznego : BMW mówi że oleju w skrzyni automatycznej nie zmienia się że jest wieczny , producent skrzyni natomiast GM zaleca wymianę tegoż oleju co 120.000 km.
Powered by TTC
240 KM
elastyczność 4 bieg 110-170km/h
przyśpieszenie 0-160 km/h
przyśpieszenie 200-240 km/h
240 KM
elastyczność 4 bieg 110-170km/h
przyśpieszenie 0-160 km/h
przyśpieszenie 200-240 km/h
Problem z układem paliwowym w 530d -184km
wiem wiem w servisie mówią ze co 100tys wymiana oleju w skrzyni...A z tego co wiem lubia padać konwertery koszt używki około 300zł
- Krakowiak
- Bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 15 lut 2010, 0:08
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 530d
- Rocznik: 1999
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Problem z układem paliwowym w 530d -184km
i właśnie na konwerter stawiam u mnie , a widząc że masz podobne objawy , stawiam na to samo
Powered by TTC
240 KM
elastyczność 4 bieg 110-170km/h
przyśpieszenie 0-160 km/h
przyśpieszenie 200-240 km/h
240 KM
elastyczność 4 bieg 110-170km/h
przyśpieszenie 0-160 km/h
przyśpieszenie 200-240 km/h
Problem z układem paliwowym w 530d -184km
Dziś odebrałem moja czarna strzale niestety panowie nadal się upierali przy wymianie wtrysków ale nic z tego prosiłem grzecznie o skręcenie auta i sprawdzenie czujnika wysokiego ciśnienia okazało sie ze jednak moja hipoteza sie potwierdza czujnik uszkodzony ma rysy na końcu głowiczki i jest zabrudzony...Także czeka mnie zakup nowego i przy okazji czyszczenie zbiornika bo właśnie nieczystości uszkodziły takowy sterownik!!!Ps co do skrzyni Krakowiak twój test sie nie potwierdził manual czy automat jedzie tak samo a niestety po gwałtownym wciśnięciu gazu auto gaśnie....ost po wymianie czujnika wszystko sie okaże !!A jesli to nie pomoże zabiorę sie za wymianę oleju i konwertera ...Ale to juz wszystko sam będę robić
- Krakowiak
- Bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 15 lut 2010, 0:08
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 530d
- Rocznik: 1999
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Problem z układem paliwowym w 530d -184km
a jak wykonywałeś test nie wyświetlał ci się komunikat getribe program? bo jeżeli tak to tak jak pisałem , mieszanie na manualu nic nie da.
tu masz dobry serwis , goście bardzo kumaci , korzystają z ich doświadczenia ASO
http://www.aoh.pl/index_bmw_info.php
tu masz dobry serwis , goście bardzo kumaci , korzystają z ich doświadczenia ASO
http://www.aoh.pl/index_bmw_info.php
Powered by TTC
240 KM
elastyczność 4 bieg 110-170km/h
przyśpieszenie 0-160 km/h
przyśpieszenie 200-240 km/h
240 KM
elastyczność 4 bieg 110-170km/h
przyśpieszenie 0-160 km/h
przyśpieszenie 200-240 km/h
Problem z układem paliwowym w 530d -184km
kolego krakowiak mi sie nie wyświetla ten błąd raz w zyciu mi sie to stało a test wykonałem i bez roznicy....auto po prostu przy pełnym gazie gaśnie.....
- Krakowiak
- Bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 15 lut 2010, 0:08
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 530d
- Rocznik: 1999
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Problem z układem paliwowym w 530d -184km
rozumiem , zatem dzwoń to tych z AOH co dałem link , napewno Ci coś poradzą.maciej29 pisze:kolego krakowiak mi sie nie wyświetla ten błąd raz w zyciu mi sie to stało a test wykonałem i bez roznicy....auto po prostu przy pełnym gazie gaśnie.....
Powered by TTC
240 KM
elastyczność 4 bieg 110-170km/h
przyśpieszenie 0-160 km/h
przyśpieszenie 200-240 km/h
240 KM
elastyczność 4 bieg 110-170km/h
przyśpieszenie 0-160 km/h
przyśpieszenie 200-240 km/h
Problem z układem paliwowym w 530d -184km
ok dziękuje ...A jesli ktos ma inne pomysły chętnie wysłucham
-
- Bywalec
- Posty: 65
- Rejestracja: 12 lut 2010, 23:13
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 530d
- Rocznik: 1998
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Śląskie
Problem z układem paliwowym w 530d -184km
Coś Ci się wyjaśniło?
Może coś z przepływką i dusi Ci się? Strzelam w ciemno. Wiem, że swego czasu był słynny temat zaworków na EGR - lubią się zawieszać, wtedy auto jedzie normalnie do pewnego momentu (tzn. do pewnych obrotów), a potem brakuje mocy.
Może coś z przepływką i dusi Ci się? Strzelam w ciemno. Wiem, że swego czasu był słynny temat zaworków na EGR - lubią się zawieszać, wtedy auto jedzie normalnie do pewnego momentu (tzn. do pewnych obrotów), a potem brakuje mocy.