[e46 m57n] korekty wtrysków-dziwna sprawa

Tematy dotyczące układu paliwowego, mechanizmu CR i wtrysków.

Moderator: Moderatorzy

ruti
Świeżak
Świeżak
Posty: 3
Rejestracja: 22 lis 2013, 23:21
Seria: E39
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 530d
Rocznik: 1998
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Podkarpackie

[e46 m57n] korekty wtrysków-dziwna sprawa

Post autor: ruti »

Panowie od dłuzszego czasu walczę z wtryskami w silniku jak w temacie. Wtryski poszły wszystkie do regeneracji bo lały. Po powrocie mam cały czas jakiś dylemat. w INPa w zakładce korekty jeden wtrysk stoi cały czas na dużej korekcji. raz jest to 1,5 za chwile 2,2 czasami 3.5 oczywiście na plusie. słychać że auto delikatnie czasami nierówno pracuje. czasami chodzi idealnie czasami słychać minimalne niedopalanie czy jak to nazwać. Czasami jest tak że jak dodam gazu i spuszcze to potrafi spaść na 1 ale zaraz rośnie powoli do 2. problem wystepuje tylko na 5tym wtrysku. Jak wejdę w zakładkę zgodności obrotów czyli F5 to po pierwsze że silnik cały czas nierówno pracuje do momentu opuszczenia tego menu i po drugie na 3 i 5 tym cylindrze mam 725 i 728 obr.min na 1 i 2 mam 770 obr a na reszcie mam 750 obr/min. Już mierzyłem ciśnienie na cylindrach bo mi to spokoju nie dawało i mam po 24 bary. Powiedzcie co robić bo mnie rozniesie. Iśc i jeb........gościowi co regenerował te wtryski nimi o ziemie czy szukać innych używanych. aaa dodam że rano jak go palę to zatelepie przez ułamek sekundy jakby był zapowietrzony. nie mam juz siły wyciągać tych wtrysków po raz n-ty i jechac do niego bo wydruki mam ze stołu boscha i niby wygląda że jest ok a nie jest.
Dżodżo
Świeżak
Świeżak
Posty: 1
Rejestracja: 31 gru 2013, 1:00
Seria: E60-61
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 530d
Rocznik: 2004
Skrzynia biegów: Automatyczna
Województwo: Lubelskie

Re: [e46 m57n] korekty wtrysków-dziwna sprawa

Post autor: Dżodżo »

Miałem coś podobnego z e60. Odłącz sterowanie klapek w kolektorze dolotowym i wtedy one się otworzą i zobacz jaka będzie korekcja. Jeśli korekcja się poprawi to masz prawdopodobnie problem z zatkanym kanałem dolotowym. Do sprawdzenia drożność kolektora dolotowego i kanałów dolotowych w głowicy. W moim przypadku zatkany był kompletnie kanał powietrza ten co idzie pomiędzy wtryskami od góry głowicy silnika (wtedy do wyjęcia dolot,wtryski,górna pokrywa silnika i czyszczenie kanałów).

Pozdrawiam.....
ODPOWIEDZ