E90 318d N47 Pre-supply pressure

Tematy dotyczące układu paliwowego, mechanizmu CR i wtrysków.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
rockybor
Bywalec
Posty: 69
Rejestracja: 10 sty 2010, 17:04
Seria: E90-93
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 320d
Rocznik: 2007
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz

E90 318d N47 Pre-supply pressure

Post autor: rockybor »

Witam,
od czasu wymiany filtra paliwa borykam się ze sporadycznym błędem 004BDA Pre-supply pressure.
Filtr jest MANN więc myślę, że w nim nie leży problem. W ISTA (Rheingold) jest różnica między wartością zadaną i aktualną dla prędkości pompy paliwa.

Ciśnienie wstępne (pre-supply pressure). Autodata podpowiada, że min. 3,5 bar.
3,4 bar

Obroty pompy paliwa
2764 obr/min
a zadane 4172 obr/min
Napięcie 9V
Jednak jak spojrzymy na wydajność pompki to jest dokładnie taka sama jak rząda ECU.

Ciśnienie na CR (Rail pressure)
324 bar

Ciśnienie na CR po przegazowaniu (3tys obr) (Rail pressure)
782 bar

Czy ktoś by mógł spojrzeć na wyniki i podpowiedzieć czy parametry są OK.

Błąd 004BDA Pre-supply pressure
Obrazek

Ciśnienie na CR bieg jałowy
Obrazek

Obroty pompki
Obrazek

Napięcie na pompie 9V
Obrazek

Obroty ok. 3 tys
Obrazek

Autodata min 3,5 bar
Obrazek

Nowa pompa wg kat pracuje z 5 bar
Obrazek
E90 318d N47 143KM
ODPOWIEDZ