Thazek, pewnie Cię zmartwię, ale ze swego (i innych użytkowników) doświadczenia, zaślepianie zaworu EGR, nic nie daje.
Ale nikt Ci nie zabroni. Swego czasu, bardzo obszerne dyskusje na ten temat były.
Dawno czyściłeś EGR?
Ps. simon - pisze się, załącza, nie załancza.
[exx] turbo- kiedy sie zalancza
Moderator: Moderatorzy
- rexman
- Bywalec Wyjadacz
- Posty: 1669
- Rejestracja: 29 gru 2007, 19:26
- Seria: E81-88
- Nadwozie: Compact/Hatchback
- Model: Nie mam
- Rocznik: 2005
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Poza Polską
- Lokalizacja: Irl
- Kontakt:
Re: [exx] turbo- kiedy sie zalancza
Czy choć raz pomyślałeś o tym...?
http://www.dkms.pl/kontakt/index.html
Moja galeria:
http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=7218
http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=81
http://www.dkms.pl/kontakt/index.html
Moja galeria:
http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=7218
http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=81
-
- Bywalec
- Posty: 183
- Rejestracja: 30 lip 2010, 23:53
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 530d
- Rocznik: 1999
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Śląskie
- Lokalizacja: Bielsko Biała
Re: [exx] turbo- kiedy sie zalancza
Hmmm... no po prostu pytam czy jest jakas mozliwość bo jak nie to trudno 
taka moja ciekawość.
EGR czyściłem latem tamtego roku.
przy okazji wyczyściłem też kolektor i resztę rzeczy.
Jak będę wymienial zderza to przy okazji intercooler wyczyszczę i cały dolot.

taka moja ciekawość.

EGR czyściłem latem tamtego roku.

Jak będę wymienial zderza to przy okazji intercooler wyczyszczę i cały dolot.

-
- zbanowany
- Posty: 85
- Rejestracja: 24 sty 2013, 14:00
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 530d
- Rocznik: 2000
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Pomorskie
Re: [exx] turbo- kiedy sie zalancza
ja EGR radziłbym zaślepić bo przez niego jak się zatnie można szybko wtryski załatwić
a daje on nawet sporo właśnie nawet to że kolektora sadzą nie zawali jak w kominie i z wydechu tak dymem nie wali po wciśnięciu pedału gazu w podłogę , niestety u mnie wtrysk jeden się zawiesił całkowicie i lał na +10 i to właśnie ten pierwszy co ma najbliżej do eg-eru drugi wtrysk też mu wiele nie brakowało bo lał na +4
ale wszystkie wymontowałem ,rozmontowałem ,wyczyściłem i dałem do ustawienia bo nie mam sprzętu do sprawdzania pompo wtrysków ,dałem nowe podkładki miedziane pod wtrysk i auto śmiga do dziś .
a co dodam jeszcze że po zaślepieniu egr z niższych obrotów się lepiej silnik zbiera.
a daje on nawet sporo właśnie nawet to że kolektora sadzą nie zawali jak w kominie i z wydechu tak dymem nie wali po wciśnięciu pedału gazu w podłogę , niestety u mnie wtrysk jeden się zawiesił całkowicie i lał na +10 i to właśnie ten pierwszy co ma najbliżej do eg-eru drugi wtrysk też mu wiele nie brakowało bo lał na +4
ale wszystkie wymontowałem ,rozmontowałem ,wyczyściłem i dałem do ustawienia bo nie mam sprzętu do sprawdzania pompo wtrysków ,dałem nowe podkładki miedziane pod wtrysk i auto śmiga do dziś .
a co dodam jeszcze że po zaślepieniu egr z niższych obrotów się lepiej silnik zbiera.
e21 1,8 mi 78r
e34 525 tds
e39 3,0d 240KM
e34 525 tds
e39 3,0d 240KM