LukaszE46
Bywalec
Posty: 13
Rejestracja: 29 sie 2010, 16:12

[E46] M47 od 3 biegu, ciagnie nie ciagnie.

29 wrz 2010, 17:46

nowa przeplywka byla zamontowana 2 dni temu, to samo..

Awatar użytkownika
martinez
Świeżak
Świeżak
Posty: 5
Rejestracja: 22 lut 2010, 19:20
Seria: E39
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Rocznik: 1998
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Kujawsko-pomorskie

[E46] M47 od 3 biegu, ciagnie nie ciagnie.

29 wrz 2010, 22:39

Dzis zauwazylemze doszło jeszcze falowanie obrotów natomiast objawy "mułka" lekko ustąpiły (przy deszczowej pogodzie jezdzi lepiej) ale nadal nie jest tak jak powinno. Zwrócę uwagę na tą gruchę - dzuzo z tym roboty jest?

Awatar użytkownika
adam-bmw
Bywalec Wyjadacz
Posty: 1108
Rejestracja: 27 gru 2007, 21:29
Seria: E39
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Rocznik: 1999
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Łysomice k. Torunia
Kontakt: AOL

[E46] M47 od 3 biegu, ciagnie nie ciagnie.

29 wrz 2010, 22:52

powinno Ci to zająć moment, klucz 10 najlepiej mała grzechotka, i jakieś szczypczyki do zdjęcia zawleczki. UWAGA nie rozkręcaj cięgła bo rozregulujesz wszystko wystarczy wyjąć i wyczyścić, nasmarować tam gdzie włazi cięgło i ręcznie rozruszać, smar najlepiej jakiś odporny na temp i oby nie wd40 czy coś podobnego. co do aku.. podc.. to wystarczy wyjąć wężyk z jego wejścia i wpiąć go bezpośrednio na zawór sterowania turbo

Awatar użytkownika
martinez
Świeżak
Świeżak
Posty: 5
Rejestracja: 22 lut 2010, 19:20
Seria: E39
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Rocznik: 1998
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Kujawsko-pomorskie

[E46] M47 od 3 biegu, ciagnie nie ciagnie.

07 paź 2010, 23:04

wszystko wyczyszczone i sprawdzone. Podłaczyłem bezposrednio przewody cisnienia (z pominieciem aku) i nic. Cięgno chodzi bardzo ładnie ale przeczysciłem tak na wszelki wypadek. Wkurza mnie to falowanie na zimnym silniku. Tak samo sie zachowywał jak "niby" padnieta była przepływka. Plyn sprawdzony układ odpowietrzony - wiec to juz wyeliminowałem jako przyczyne

Awatar użytkownika
adam-bmw
Bywalec Wyjadacz
Posty: 1108
Rejestracja: 27 gru 2007, 21:29
Seria: E39
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Rocznik: 1999
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Łysomice k. Torunia
Kontakt: AOL

[E46] M47 od 3 biegu, ciagnie nie ciagnie.

08 paź 2010, 20:04

na twoim miejscu sprawdziłbym jeszcze wtryski, znajomy teraz niedawno właśnie robił regenerację w serwisie boscha w 2.0d i tragedii nie było co do kosztów a jak z nim w tygodniu rozmawiałem a objawy miał podobne, jak się okazało jedna z końcówek się zacinała, a przyczyna nasze piękne paliwo

Awatar użytkownika
Krakowiak
Bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 15 lut 2010, 0:08
Seria: E39
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 530d
Rocznik: 1999
Skrzynia biegów: Automatyczna
Województwo: Małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt: Strona WWW

[E46] M47 od 3 biegu, ciagnie nie ciagnie.

18 gru 2010, 15:21

w jakim celu zatem jest montowany akumulator podciśnienia? jaką ma funkcję spełniać?

Wróć do „Turbo”