E90 320d -nie ciągnie powyżej 3200obr
: 20 lut 2012, 21:42
mam pytanie odnośnie zakresu obrotów w takim autku. Ostatnio zauważyłem że moje ciągnie dobrze tylko w zakresie od 1800 do jakichś 3200obr. Od 3200 czuję jak by przestawała ciągnąć , nie jest to jeszcze ewidętne odcięcie ale czuć spadek mocy i wskazówka obrotomierza od tego momentu idzie do góry bardzo powoli. Może ktoś podpowie co to może być i w jakim zakresie obrotów ten silniczek powinien pracować. Z góry dziękuje i czekam na sugestie.
Dodano: 21 Lut 2012 16:13
Dodam jeszcze , że zamieściłem temat w dziale turbo ale nie wiem czy w tym kierunku szukać. Czytałem dużo innych postów ale żaden nie był dokładnie na ten temat. Zastanawiam się co to może być bo ostatnio znajomy podłączył pod kompa i wyskoczyły jakieś błędy z układem sterowania. Skasował je ale prawdopodobnie wyskoczyły ponownie. Podejrzewam ponieważ drobniejsze problemy dotyczą kontrolki od filtra przeciwpyłkowego , która to pali się od jakiegoś czasu a jest to dziwne ponieważ filtr ten wymieniany był kilka miesięcy temu. Ponadto , mam wrażenie , że czasami czuje w aucie coś jakby zapach spalin , nie rozgryzłem tego do końca bo czasami wydaje się że to z aut jadących przede mną. Pomimo to myślę , że nie powinienem tego czuć ( po to przecież jest ten filtr).
Dodam , że po skasowaniu błędów kontrolka od filtra zgasła ale po przejechaniu ok 0,5km zapaliła się ponownie. Może ktoś poskłada te fakty w całość i wystawi jakąś wstępna diagnozę. Od czego by zacząć , co sprawdzić , co wymienić?
Dodano: 21 Lut 2012 16:13
Dodam jeszcze , że zamieściłem temat w dziale turbo ale nie wiem czy w tym kierunku szukać. Czytałem dużo innych postów ale żaden nie był dokładnie na ten temat. Zastanawiam się co to może być bo ostatnio znajomy podłączył pod kompa i wyskoczyły jakieś błędy z układem sterowania. Skasował je ale prawdopodobnie wyskoczyły ponownie. Podejrzewam ponieważ drobniejsze problemy dotyczą kontrolki od filtra przeciwpyłkowego , która to pali się od jakiegoś czasu a jest to dziwne ponieważ filtr ten wymieniany był kilka miesięcy temu. Ponadto , mam wrażenie , że czasami czuje w aucie coś jakby zapach spalin , nie rozgryzłem tego do końca bo czasami wydaje się że to z aut jadących przede mną. Pomimo to myślę , że nie powinienem tego czuć ( po to przecież jest ten filtr).
Dodam , że po skasowaniu błędów kontrolka od filtra zgasła ale po przejechaniu ok 0,5km zapaliła się ponownie. Może ktoś poskłada te fakty w całość i wystawi jakąś wstępna diagnozę. Od czego by zacząć , co sprawdzić , co wymienić?