O/T
Kolegi E32 735i manual paliła tyle przy emeryckiej jeździe po Poznaniu.
A gdzie tu ganianie bliskie v-max Touringiem z automatem :O
E39 530d ciągnie dopiero od 3000obr.
Moderator: Moderatorzy
- wojtek_blekitny
- Moderator
- Posty: 922
- Rejestracja: 06 wrz 2008, 23:51
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1994
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Wielkopolskie
- Lokalizacja: okol. Poznania
Re: E39 530d ciągnie dopiero od 3000obr.
"Exercise your inner demons"
E34: "Ulep z samego serca Wielkopolski"
E34: "Ulep z samego serca Wielkopolski"
- Jawor
- Administrator
- Posty: 2414
- Rejestracja: 26 gru 2007, 23:02
- Seria: E90-93
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 320d
- Rocznik: 2010
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: E39 530d ciągnie dopiero od 3000obr.
Prima aprillis chłopaki?
Krakowiaka przy tej prędkości jestem w stanie zrozumieć, ale 13l w cyklu miejskim?
Krakowiaka przy tej prędkości jestem w stanie zrozumieć, ale 13l w cyklu miejskim?

-
- Bywalec
- Posty: 222
- Rejestracja: 22 lut 2012, 0:47
- Seria: E90-93
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 325tds
- Rocznik: 2006
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Zachodniopomorskie
Re: E39 530d ciągnie dopiero od 3000obr.
Ja słyszałem, że 3.0d palą tyle samo co 2.0d
ale patrząc po spalaniu swojej nie wydaje mi się żeby 2.0 aż tyle piła... chociaż w trasie do 120km/h miałem spalanie 8L/100KM co uważam o co najmniej litr za dużo
nie wiem czemu ale moja waży 1800kg
w porównaniu kolegi nie całe 1600kg...



-
- Świeżak
- Posty: 1
- Rejestracja: 02 gru 2012, 11:18
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 530d
- Rocznik: 2001
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Lubelskie
Re: E39 530d ciągnie dopiero od 3000obr.
Witam wszytskich
Mam do was prosbe niech ktos mi pomoze.Bo moja bmw 3.0d193km nie ma mocy:(Posiadalem wczesniej 184km bmw i duzo lepiej przyspieszala.ta jest jakas zamulona wogole nie slychac jak turbina gwizdze:(I jezeli daje jej sie na kazdym biegu do podlogi to ma czasami takie cos ze obrotomierz dojdzie do 2.5tys obrotow albo 3tysiace i stanie i trzeba popuscic gaz i znowu dopiero wkreca sie na obroty.ale to nie jest to:(Niech ktos mi pomoze i doradzi

- wojtek_blekitny
- Moderator
- Posty: 922
- Rejestracja: 06 wrz 2008, 23:51
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1994
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Wielkopolskie
- Lokalizacja: okol. Poznania
Re: E39 530d ciągnie dopiero od 3000obr.
Kolego 2 strony tematu to niewiele do czytania.
Są wypisane objawy i co zrobili poprzednicy.
Sterowanie turbo, EGR, przepływomierz, szczelność dolotu no i wreszcie podstawa w aucie z tym silnikiem - kontrola pod komputerem, sprawdzenie korekcji wtryskiwaczy, przejażdżka z podglądem parametrów pracy.
Wszystko opisane na forum- wystarczy umiejętnie korzystać z wyszukiwarki- szczerze polecam zaznajomienie się z nią, aby nie pisać po 100x tego samego.
Są wypisane objawy i co zrobili poprzednicy.
Sterowanie turbo, EGR, przepływomierz, szczelność dolotu no i wreszcie podstawa w aucie z tym silnikiem - kontrola pod komputerem, sprawdzenie korekcji wtryskiwaczy, przejażdżka z podglądem parametrów pracy.
Wszystko opisane na forum- wystarczy umiejętnie korzystać z wyszukiwarki- szczerze polecam zaznajomienie się z nią, aby nie pisać po 100x tego samego.
"Exercise your inner demons"
E34: "Ulep z samego serca Wielkopolski"
E34: "Ulep z samego serca Wielkopolski"
-
- Bywalec
- Posty: 112
- Rejestracja: 08 gru 2009, 20:04
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 530d
- Rocznik: 2002
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Mazowieckie
- Lokalizacja: warszawa
Re: E39 530d ciągnie dopiero od 3000obr.
a ja właśnie uporałem się z problemem tak obszernie opisywanym powyżej. W moim przypadku wystarczyło wymienić wężyki podciśnieniowe, niestety nie obyło się bez zdjęcia kolektora, co znacząco podwyższyło cały koszt imprezy. Wężyk przy samej gruszce był już na tyle zmęczony, że się po prostu zassał, a ten przy kolektorze ledwo już żył. Zanim doszło do wymiany to IPNA pokazywał(a) błąd czujnika-zaworka (biegły w temacie nie jestem) podciśnienia pod kolektorem ssącym, ale wymiana przewodów podciśnieniowych rozwiązała cały problem. Sugestia moja jest taka, że zanim zacznie się wymieniać wszystko po kolei to w pierwszej kolejności warto sprawdzić wszystkie podciśnieniowe przewody.