Witam
Dwa miesiące Temu mój wujo stał się posiadaczem auta wymienionego w tytule z 2006 roku. Przy oględzinach auta czuć było lekkie poszarpywania w przedziale 2500-3000obr. Na start wymienione: olej, wszystkie filtry (MANN), świece żarowe (NGK), sterownik świec (ASO). Turbo zostało zdemontowane i oddane do sprawdzenia, Fachowcy stwierdzili, że igla, nic nie trzeba robić (książka serwisowa potwierdza wymiane turbo w 2012 roku).
Wszystko grało i buczało jak należy aż do teraz. Jest tak: Wrzucam 1 bieg - auto ciągnie od początku do końca bez problemu, 2 bieg - ciągnie bardzo dobrze, ale tylko do 4000 obrotów, 3 bieg - już tylko do 3000 obrotów, 4 bieg - do odrobinke ponad 2000 obrtów. 5 i 6 bieg to katorga. Autem nie da się pojechać szybciej niż 100km/h.
Wymieniłem: czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze, czujnik ciśnienia spalin (komputer zgłaszał jego błąd), przepływomierz. Sprawdziłem układ wydechowy pod kątem drożności - wydaje się ok. Co ciekawe komputer nadal zgłasza błąd czujnika ciśnienia spalin i DPF'a (a przed wymianą czujnika nie było tego błedu).
Proszę o pomoc.
[E83] 2.0d 150KM problem z doładowaniem?
Moderator: Moderatorzy
-
- Świeżak
- Posty: 1
- Rejestracja: 16 sie 2014, 23:06
- Seria: E36
- Nadwozie: Compact/Hatchback
- Model: Nie mam
- Rocznik: 1998
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Łódzkie