Witam wszystkich,problem który pojawił się w samochodzie zaczął się niewinnie od uszkodzonej prawej osłony drążka kierowniczego.Połączenie kulowe dostało luzu,ale co gorsze powstał niewielki wyciek z maglownicy a listwa przy kołach ustawionych do jazdy na wprost ma na końcu niewielki luz promieniowy.Poszukuję opisu demontażu,porad na co zwrócić uwagę przy wyciąganiu maglownicy i jej uszczelnianiu,znalazłem podobny temat
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=11696 niestety obrazki znikły,jaki kupić zestaw uszczelnień do przekładni (producent).Chcę wymienić płyn od wspomagania jest czerwony,nie wiem niestety jakiej marki,czym można zalać wspomaganie aby działało bezawaryjnie.Wyczytałem o płukaniu ropą całego układu,czy to dobry pomysł?
Poszukuję również oleju do skrzynki biegów ma naklejkę pomarańczową i taki opis
ATF-OIL !
AUTOMATIC-TRANSMISSION
FLUID
BMW-BEST.-NR. 81 229 407 558
Co można wlać za olej aby nie było problemów?
I w zasadzie też wypada wymienić olej w tylnim moście,tam nie znalazłem żadnych naklejek.Co polecacie za olej?
Dziękuję za wszystkie sugestie i porady.