e36 2.5 TDS Uszczelki Chłodnicy oleju

Tematy dotyczące układu chłodzenia silnika i legendarnych przegrzanych głowic.

Moderator: Moderatorzy

zaba141
Bywalec
Posty: 31
Rejestracja: 13 lip 2012, 22:36
Seria: E39
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Śląskie

e36 2.5 TDS Uszczelki Chłodnicy oleju

Post autor: zaba141 »

Siemka, problem wygląda tak wymieniałem już 3 razy uszczelki z chłodnicy oleju dokładnie z rurek które dochodzą do chłodnicy oleju, ale po przejechaniu dom -> praca te uszczelki już nie trzymają i wali olejem po osłonie silnika czy macie może jakiś sprawdzony patent na te uszczelki ? uszczelki dawałem oryginalne z ASO
pitt49
Bywalec
Posty: 37
Rejestracja: 10 lip 2012, 6:38
Seria: E36
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 325tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Śląskie

Re: e36 2.5 TDS Uszczelki Chłodnicy oleju

Post autor: pitt49 »

Uszczelka w płynie u Sudoła za 32zł na bazie silikonu olejoodporna albo silikon wyoskotemperaturowy trochę tańszy, ale może i gorszy kto wie.
Awatar użytkownika
clubGRANT
Bywalec Gadulec
Posty: 429
Rejestracja: 25 sty 2009, 11:16
Seria: E36
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 325tds
Rocznik: 1998
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: TYCHY

Re: e36 2.5 TDS Uszczelki Chłodnicy oleju

Post autor: clubGRANT »

Podjedź na Tychy to ci dam za free 2 sztuki nowe pewne olejoodporne, zakładałem je i są dobre - jak coś to pisz na PW
humanlife
Bywalec
Posty: 201
Rejestracja: 27 gru 2010, 18:15
Seria: E36
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 325tds
Rocznik: 1994
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Małopolskie

Re: e36 2.5 TDS Uszczelki Chłodnicy oleju

Post autor: humanlife »

Przerabiałem to 2 razy aż w końcu teraz mam spokój a zrobiłem następująco:D
kupiłem 2 uszczelki (oringi) olejoodporne zblizonych rozmiarów do tych oryginalnych tzn troszke grubsze a mniejsze i jak jest ten docisk co na śrubę jedną dociska je delikatnie zeszlifowałem równomiernie w miejscach docisku i w miejscu styku z chłodnicą (tam przez co śróba dochodzi) no i teraz już mam spokój a tak to 2 razy wydmuchało mi cały olej


Spiłowałem/ zeszlifowałem element nr 7 równomiernie i wymieniłem 2 oringi (wymiar oryginalny to 13,4X1,78 ja miałem trochę inny mniejszy a grubszy ale jak wpakowałem to pasował idealnie )
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
ODPOWIEDZ