PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Ogłoszenia forumowiczów: części samochodowe
Regulamin | Minimum 11 postów, automatyczne kasowanie po 30 dniach bez odpowiedzi.

Moderatorzy: Moderatorzy, Partnerzy

Awatar użytkownika
Bagor
Partner
Partner
Posty: 365
Rejestracja: 17 sty 2009, 16:12
Seria: E30
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Rocznik: 1990
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: Bagor »

!!! Oferta jest aktualna na rok 2020 !!!


I. Oferta dla silników 20d, 25d i 30d:
Ceny:
E46, E39 20d 136KM - 300zł
E39 525d 25d 163KM - 350zł
E46, E39, E38, X5 30d 184KM, 193KM - 350zł

Opis oferty dla silników 20d, 25d i 30d:
Tuning odbywa się bez wyjmowania sterownika. Polega to na zgraniu map interfejsem do chiptuningu i przesłaniu na mój email. Przesłane mapy przerabiam i odsyłam zmodyfikowane. Tuning będzie wykonany na oryginalnych mapach. Potem samemu można wgrać tuning interfejsem. Obsługa interfejsu jest bardzo prosta.

Cena interfejsu i wysyłki:
Cena interfejsu 60zł. Wysyłka 8zł.

Osobiście (Warszawa):
Oferuję modyfikację aut osobiście przez złącze OBD (nie dotyczy silników TDS). Posiadam profesjonalny sprzęt, który obsługuje także najnowsze modele BMW. Ceny od 500zł bez hamowni, z hamownią od 700zł. Szczegóły na PW lub email.

W ofercie również modyfikacja samochodów innych marek.

II. Oferta dla silników TD i TDS:
Ceny (promocyjne):
E36 318TDS - 250zł
E36 325TD, 325TDS - 300zł
E34 525TD, 525TDS - 300zł
E39 525TD, 525TDS - 300zł
E38 725TDS - 300zł

Potrzebny jest numer ze sterownika: https://image.ibb.co/jXu0he/Sterownik.jpg
Oraz te numery z chipów: https://image.ibb.co/j2WtJK/Chipy.jpg

Przed demontażem sterownika należy odłączyć klemy.

Wysyłka:
Pocztą Polską po wpłacie 7zł.
Kurierem po wpłacie 14zł.
Kurierem za pobraniem 20zł.

Osobiście (Warszawa):
Oferuję modyfikację aut osobiście przez złącze OBD (nie dotyczy silników TDS). Posiadam profesjonalny sprzęt, który obsługuje także najnowsze modele BMW. Ceny od 500zł bez hamowni, z hamownią od 700zł. Szczegóły na PW lub email.

III. Modyfikacja ułatwiająca rozruch na ciepłym silniku (TD i TDS):
Ceny:
Wszystkie silniki TD i TDS - 100zł

Oferuję też możliwość zamówienia modyfikacji ułatwiającej rozruch razem z tuningiem (zmienia się jeden, ten sam eprom).

Ceny (tuning i rozruch):
E36 318TDS - 300zł
E36 325TD, 325TDS - 350zł
E34 525TD, 525TDS - 350zł
E39 525TD, 525TDS - 350zł
E38 725TDS - 350zł

Oferta jest skierowana dla wszystkich silników TD i TDS mających problem z rozruchem na ciepłym silniku. Modyfikacja polega na zmianie w mapach dawki rozruchowej, która jest ustawiona w zależności od temperatury silnika.

Wysyłka:
Pocztą Polską po wpłacie 7zł.
Kurierem po wpłacie 14zł.
Kurierem za pobraniem 20zł.

IV. Przyrost mocy:
W zależności od preferencji, czyli robienie programu według indywidualnych ustawień. Więc przyrost mocy może być dostosowany do potrzeb kupującego. Przykładowo, jeśli ktoś chce mniejszy przyrost lub ma automatyczną skrzynię biegów i się o nią boi, to można zrobić słabszy program.
Również dostosowanie map pod konkretne przeróbki (większe turbo, itp.)

V. Kontakt:
bagorps@gmail.com


Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2010, 3:00 przez Bagor, łącznie zmieniany 16 razy.
Chiptuning silników BMW: http://www.bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?t=1316
tomek
Bywalec
Posty: 28
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:40
Seria: E34
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525tds
Rocznik: 1995
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: OSTROŁĘKA

chiptuning

Post autor: tomek »

witam
niedawno zakupiłem chipsa od bagora
powiem że po wymianie rewelacja super się wkręca na obroty i ta elastyczność
:razz: sprawdziłem na seri na IV BIEGU 80-120 ok 11,5s
na chipie ok 7,2-7,5s także wrażenia z jazdy gwarantowane wczesnie musiałem go kręcic do 4 tyś obr teraz przy 3tyś jest i moc i przyspieszenie
nie wiem tylko jak spalanie ale sprawdzę i napiszę...
tomek_olecko
Bywalec
Posty: 212
Rejestracja: 09 kwie 2008, 22:10
Seria: E36
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 318tds
Rocznik: 1995
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Olecko

Post autor: tomek_olecko »

witam, kupilem niedawno chipa od bagora, wszystko jest ok, przyspieszenie i elastycznosc polepszylo sie, nie wiem jak ze spalaniem, ale chyba wieksze nie jest :) samochod nie dymi, jedynie jak mu sie mocno depnie do wysokich obrotów
;>
tomek
Bywalec
Posty: 28
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:40
Seria: E34
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525tds
Rocznik: 1995
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: OSTROŁĘKA

Post autor: tomek »

obiecałem że sprawdze spalanie a więc
miałem do tej pory 2 tankowania po założeniu chipa
1 tankowanie jezdziłem bardzo umiarkowanie przyciskając tylko przy wyprzedzaniu spalił 7,2l
2 tankowanie tu pozwoliłem sobie nieco więcej wyszło 8l
spalanie które opisałem zrobiłem dojeżdzając do przacy ok 20km plus troche po miescie
wniosek umiejętnie jeżdząc spalanie nie wrośnie a może i spadnie :wink:
kubiakk
Bywalec
Posty: 56
Rejestracja: 02 kwie 2008, 19:45
Lokalizacja: ZÅ‚ocieniec

Post autor: kubiakk »

tomek_olecko pisze:witam, kupilem niedawno chipa od bagora, wszystko jest ok, przyspieszenie i elastycznosc polepszylo sie, nie wiem jak ze spalaniem, ale chyba wieksze nie jest :) samochod nie dymi, jedynie jak mu sie mocno depnie do wysokich obrotów


a jakie masz przyspieszenie na chipie od 80-120km na 4 biegu??
Awatar użytkownika
Eskimos
Bywalec
Posty: 260
Rejestracja: 04 lut 2009, 15:55
Seria: E34
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 525tds
Rocznik: 1995
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Eskimos »

To i ja sie dopiszę do listy zadowolonych klientów ;) Kupiłem chipa od Bagora ze 2 tygodnie temu i jestem nawet więcej niż zadowolony. I z chipa i z "obsługi", jeżeli można tak to nazwać.

Na poczatku był problem po włączeniu w trakcie jazdy klimatyzacji albo obiegu zamknietego - auto zaczynało szarpać, mocno dymić i łapać bardzo wysokie obroty. Po wyłączeniu klimy problem znikał. Okazało się jednak, że to nie wina chipa, a najprawdopodobniej mojej kończącej się pompy :( Na forum jest kolega z takim samym numerem sterownika jak mój, który dostał identycznego chipa jak ja i u niego jest wszystko w porządku. Bagor wysłał mi bezpłatnie drugiego chipa, z nieco mniejszym zakresem zmian w sterowaniu pompy i teraz jest OK. Od początku bardzo dobry kontakt i duża pomoc w zdiagnozowaniu co było nie tak. Wielka wódka dla tego pana! :cool:

Co do samego chipa, to róznica znaczna. Samochód dużo chętniej i jakby lżej wkręca się na obroty (co oczywiście przekłada się na naprawdę duża różnicę w przyspieszeniu). Silnik wyraźnie elastyczniejszy, turbodziura zniknęła prawie zupełnie. Spalanie przez pierwsze około 500km nieco wyższe, ale odkrywałem moje auto na nowo i dusiłem bardziej niż zwykle. Po drugich 500km spalanie wróciło do normy sprzed zamontowania chipa. Teraz jestem + - w połowie zbiornika i po ilości przejechanych km widzę, że jest OK i będzie raczej tyle co zawsze. W każdym razie na pewno auto nie pali więcej.

Dodam też, że już po zamontowaniu chipa byłem na diagnostyce komputerowej i nie było ani jednego błędu - zatem chip jest naprawdę dopracowany. Tak więc kupować, zakładać, nie marudzić :D
Darz Bór!
Eskimos
Awatar użytkownika
Deacon
Bywalec Wyjadacz
Posty: 728
Rejestracja: 17 lut 2008, 12:39
Rocznik: 2005
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: Sosnowiec Radzionków

Post autor: Deacon »

ja mam pytanie: wczoraj chcialem odkrecici kompa zeby zobaczyc te numery ale tam sa jakies specjalne srubki, cos jak krzyzak ale taki inny i za ciorta nie moglem ich odkrecic.
Awatar użytkownika
Eskimos
Bywalec
Posty: 260
Rejestracja: 04 lut 2009, 15:55
Seria: E34
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 525tds
Rocznik: 1995
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Eskimos »

Żeby się dostać do plastikowej puszki z kompem odkręcasz 4 zwykłe śruby krzyżakowe PH3.
Komp mocowany jest do ramki dwiema nakrętkami 10mm, wtyczka do kompa jedną śrubką PH1, a w samym kompie odkręcasz 4x TORX 20 i 4x TORX 8.
Darz Bór!
Eskimos
Awatar użytkownika
Deacon
Bywalec Wyjadacz
Posty: 728
Rejestracja: 17 lut 2008, 12:39
Rocznik: 2005
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: Sosnowiec Radzionków

Post autor: Deacon »

hmm to moze ja nie to odkrecam? po lewej stronie silnika mam taka czarna kwardratowa pokrywe przykrecona wlasnie na takie dziwne krzyzaki.
Awatar użytkownika
Eskimos
Bywalec
Posty: 260
Rejestracja: 04 lut 2009, 15:55
Seria: E34
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 525tds
Rocznik: 1995
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Eskimos »

U mnie jest po prawej, a nie po lewej ;) Pokrywę trzymają 4 zwykłe PH3, których nie można z niej wyjąć po wykręceniu. Odkręcasz aż zacznie przeskakiwać i już.
Darz Bór!
Eskimos
tomek_olecko
Bywalec
Posty: 212
Rejestracja: 09 kwie 2008, 22:10
Seria: E36
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 318tds
Rocznik: 1995
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Olecko

Post autor: tomek_olecko »

kubiakk - nagram film na dniach - bylem za granica tydzien dlatego nie odpowiadalem
;>
Awatar użytkownika
Deacon
Bywalec Wyjadacz
Posty: 728
Rejestracja: 17 lut 2008, 12:39
Rocznik: 2005
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: Sosnowiec Radzionków

Post autor: Deacon »

po lewej mialem na mysli stojac przed maska :)

kwiatek no to odkrecalem. ale tak jak pisalem ta czarna pokrywe trzymaja jakies dziwne krzyzaki i ani drgna.
Awatar użytkownika
Jawor
Administrator
Administrator
Posty: 2404
Rejestracja: 26 gru 2007, 23:02
Seria: E90-93
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 320d
Rocznik: 2010
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Jawor »

Załóż klucz na śrubokręt i mocno go dociśnij i powinno puścić.
Powrót do korzeni: e34 Ponton

Moje byłe:
Zobacz moją… zieloną… ropuchę!
Rodzinkę wożę 318d
Tomek 85
Bywalec Gadulec
Posty: 479
Rejestracja: 02 sty 2009, 23:57
Seria: E39
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 525tds
Rocznik: 1998
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Małopolskie
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Tomek 85 »

Deacon pisze:ta czarna pokrywe trzymaja jakies dziwne krzyzaki i ani drgna
Użyj śrubokręta i młotka, delikatnie postukaj po śrubokręcie i odkręcisz
Awatar użytkownika
Deacon
Bywalec Wyjadacz
Posty: 728
Rejestracja: 17 lut 2008, 12:39
Rocznik: 2005
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: Sosnowiec Radzionków

Post autor: Deacon »

Obrazek

te mniejsze krzyzaki moge odkrecic, te wieksze trzymaja na amen. poszukam czegos innego do odkrecenie :)
Awatar użytkownika
kwiatek
Bywalec Gadulec
Posty: 337
Rejestracja: 16 paź 2008, 22:07
Seria: E34
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 525tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Zachodniopomorskie
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kwiatek »

właśnie te większe musisz odkręcić :wink:
Awatar użytkownika
rexman
Bywalec Wyjadacz
Posty: 1665
Rejestracja: 29 gru 2007, 19:26
Seria: E81-88
Nadwozie: Compact/Hatchback
Model: Nie mam
Rocznik: 2005
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Poza Polską
Lokalizacja: Irl
Kontakt:

Post autor: rexman »

Wielki śrubokręt z utwardzoną końcówką.Nie możesz pozwolić,żeby wyskoczył z łba śruby.
Im więcej nieudanych "podejść" tym szanse spadają na odkręcenie w całości tych śrub.
Widzę,że "walczysz" z nimi (śrubami) jakiś czas...mam nadzieję, że je "poczęstowałeś" już jakimś WD40, albo jaką inną Coca Colą. :cool:
kubiakk
Bywalec
Posty: 56
Rejestracja: 02 kwie 2008, 19:45
Lokalizacja: ZÅ‚ocieniec

Post autor: kubiakk »

To i ja się dopiszę do listy zadowolonych klientów ;) Kupiłem chipa od Bagora ze 2 tygodnie temu i jestem nawet więcej niż zadowolony. Jest to już mój 2 tuning chipem,poprzednie zamówione na allegro powodowały przyrost mocy ale straszne wręcz spalanie !!! Chip od Bagora sprawuje się rewelacyjnie!!!samochód szybciej przyspiesza(na 4 biegu 80-120 poprawa o około 1s w porównaniu z chipem z allegro,teraz jest ok 9,30s),a spalanie oscyluje na poziomie oryginału bez tuningu.

Rewelacyjna obsługa!!!Profesjonalizm!!!Życzliwość!!!Zrozumienie!!! POLECAM !!!
ar2r
Bywalec
Posty: 32
Rejestracja: 17 lis 2008, 15:49
Seria: E36
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 318tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: ar2r »

jaki mniej wiecej jest przyrost mocy dla 318tds?
Awatar użytkownika
Bagor
Partner
Partner
Posty: 365
Rejestracja: 17 sty 2009, 16:12
Seria: E30
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Rocznik: 1990
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bagor »

ar2r pisze:jaki mniej wiecej jest przyrost mocy dla 318tds?
To zależy jak mocny będziesz chciał program. Jeśli będziesz zainteresowany to pisz na PW.
Chiptuning silników BMW: http://www.bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?t=1316
ODPOWIEDZ