E30 2.4 D/TD [M21] Elektryka układu wtryskowego

Forum o ogólnych problemach z elektroniką i elektryką w BMW.

Moderator: Moderatorzy

kubus81
Bywalec
Posty: 58
Rejestracja: 09 sty 2010, 2:19
Seria: E30
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 324d/td
Rocznik: 1989
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Łódzkie
Lokalizacja: Pabianice

E30 2.4 D/TD [M21] Elektryka układu wtryskowego

Post autor: kubus81 »

Witam po raz kolejny. Nie mogę znaleźć interesującej mnie kwestii, więc jestem zmuszony założyć nowy temat: Interesuje mnie, czy włącznik elektromagnetyczny (na rozruszniku) może być odpowiedzialny za chwilowy brak dopływu prądu do pompy wtryskowej. Co jakiś czas na ułamek sekundy tak jakby zanikało zasilanie pompy wtryskowej. Z bogiem sprawa jeśli dzieje się to na postoju, ale w czasie jazdy potrafi szarpnąć autem. "Zmodernizowałem" wtyczkę głównego przewodu zasilającego nastawnik (tę skręcaną plastikową), ale objaw nie ustąpił. :( Ciekaw jestem też jaki wpływ na ten cały układ ma wtrysk sterujący, który też w końcu jest zasilany prądem. Z góry dziękuję za ewentualne podpowiedzi. Pozdrawiam.

Ok, to może inaczej: Panowie, muszę zlokalizować wiązkę doprowadzającą prąd do przekaźnika pompy wtryskowej (czerwony, na podszybiu). Czy przewody wychodzą bezpośrednio ze sterownika nad schowkiem?

Widzę, że nadal nic :( To może ktoś się orientuje czy często zdażają się ustarki tych siedmiu styków w samym nastawniku (wewnętrz - rozlutowanie itp), bo nie wiem czy jest sens to rozbierać :|
ODPOWIEDZ