Witam po raz kolejny. Nie mogę znaleźć interesującej mnie kwestii, więc jestem zmuszony założyć nowy temat: Interesuje mnie, czy włącznik elektromagnetyczny (na rozruszniku) może być odpowiedzialny za chwilowy brak dopływu prądu do pompy wtryskowej. Co jakiś czas na ułamek sekundy tak jakby zanikało zasilanie pompy wtryskowej. Z bogiem sprawa jeśli dzieje się to na postoju, ale w czasie jazdy potrafi szarpnąć autem. "Zmodernizowałem" wtyczkę głównego przewodu zasilającego nastawnik (tę skręcaną plastikową), ale objaw nie ustąpił. Ciekaw jestem też jaki wpływ na ten cały układ ma wtrysk sterujący, który też w końcu jest zasilany prądem. Z góry dziękuję za ewentualne podpowiedzi. Pozdrawiam.
Ok, to może inaczej: Panowie, muszę zlokalizować wiązkę doprowadzającą prąd do przekaźnika pompy wtryskowej (czerwony, na podszybiu). Czy przewody wychodzą bezpośrednio ze sterownika nad schowkiem?
Widzę, że nadal nic To może ktoś się orientuje czy często zdażają się ustarki tych siedmiu styków w samym nastawniku (wewnętrz - rozlutowanie itp), bo nie wiem czy jest sens to rozbierać
E30 2.4 D/TD [M21] Elektryka układu wtryskowego
Moderator: Moderatorzy