[e34] 525tds wężyki podciśnienia i nadciśnienia

Tematy dotyczące mechanizmu doładowania i turbiny.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
patryk1981
Bywalec Gadulec
Posty: 431
Rejestracja: 24 lis 2011, 18:50
Seria: Szukam...
Nadwozie: Nie posiadam
Model: Nie mam
Rocznik: 2011
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: [e34] 525tds wężyki podciśnienia i nadciśnienia

Post autor: patryk1981 »

Siudek, na wstepie dziekuje Ci za pomoc z fotkami, co do silnikow po lifcie, odniose sie do map sensora i przeplywki, gdzie edyrowales wczesniejsze posty, , post,, wiesz, poprostu pomyslalem ze jednak germany wymyslily cos innego, nie twierdze ze w moim tierdzeniu mialem racie, ale uznalem ja za sluszna i trafiona.
Tak czy siak, mam nadzieje ze kolega szmuz dostal takie imfo jakiego oczekiwal.
Ps. Jak moge tak pomoge, mylic sie kazdy moze, sory jak kogos wprowadzilem w blad :wink:

W piwnicy mam caly kolektor z agr z roku 98 i nie sadze aby ktos sobie dziury wiercil aby to dorobic, moge fotki zrobic, bo jak wiado zmienialem silnik caly i tajle mi zostaly :wink:

Wiesz inaczej jest jak siadzie sie przy piwie i gada,ty wiesz ja mam tak....ta pierdzielisz ja mam inaczej....a jak no tak uu to ja mam inaczej, e a gienek mi gadal tak, no gienk glupi jest. Itp itd
Wiesz OCB
Sory za ot 8)
Ostatnio zmieniony 17 paź 2012, 20:45 przez patryk1981, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi A6 C5 rok 2000 - 1.8t - chip 200 HP
Awatar użytkownika
siudek
Bywalec Wyjadacz
Posty: 1673
Rejestracja: 08 sty 2009, 20:47
Seria: Szukam...
Nadwozie: Nie posiadam
Model: Nie mam
Rocznik: 1975
Skrzynia biegów: Nie mam
Województwo: Pomorskie
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Kontakt:

Re: [e34] 525tds wężyki podciśnienia i nadciśnienia

Post autor: siudek »

Dobrze, ja nic o tym nie wiem, aby takie rozwiązanie było fabryczne, w ETK również nic o tym nie znalazłem. W TDSach jest odma w pokrywie zaworów i to jedyne odpowietrzenie, teoretycznie nie powinno być oleju w dolocie. Praktyka pokazuje, że sporo osób poprawiało fabrykę, jednak nie jest to żadna modyfikacja fabryczna. Proszę kogoś jeszcze o potwierdzenie takiej tezy jeśli tak jest. Wymoderuję posty.

O pomoc chodzi, od tego jest forum - trzeba tylko mieć świadomość, że to co my tu wypisujemy, później znajdzie ktoś przez Google i będzie czytał. Jeśli nie jesteś pewny czegoś, lepiej napisz że Ty tak masz, a nie że tak "jest w określonych przypadkach".

Pzdr.
siudek siudkowski

Było Mercedresa Wziąć... ;]
W kwestiach BMW nie pomagam na PW - od tego jest forum!
Awatar użytkownika
patryk1981
Bywalec Gadulec
Posty: 431
Rejestracja: 24 lis 2011, 18:50
Seria: Szukam...
Nadwozie: Nie posiadam
Model: Nie mam
Rocznik: 2011
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: [e34] 525tds wężyki podciśnienia i nadciśnienia

Post autor: patryk1981 »

dodam fotki kolektora rok 98,99 AGR
z góry dzięki za dodanie :D

Obrazek

Obrazek
Audi A6 C5 rok 2000 - 1.8t - chip 200 HP
Awatar użytkownika
smuz
Bywalec
Posty: 223
Rejestracja: 13 wrz 2012, 11:13
Seria: E36
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 325tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Świętokrzyskie
Lokalizacja: TPI
Kontakt:

Re: [e34] 525tds wężyki podciśnienia i nadciśnienia

Post autor: smuz »

witam panowie po dlugiej nie obecnosci. Moj problem zostal rozwiazany wtedy co jeden z forumowiczow z bmw-klub.pl przeslal mi fotki jego auta i tam jak wczesniej pisalem mial podpiety czwarty przewod do kolekrora ssacego u mnie brakowalo tego przewodu podpiolem i wszystko gra jak powinno leci bunia bez problemu. Wiem zaraz ktos wyskoczy z tekstem ze to nie mozliwe to nic do tego niema. Ja wiem sam po sobie ze ma. Pozdro
Awatar użytkownika
siudek
Bywalec Wyjadacz
Posty: 1673
Rejestracja: 08 sty 2009, 20:47
Seria: Szukam...
Nadwozie: Nie posiadam
Model: Nie mam
Rocznik: 1975
Skrzynia biegów: Nie mam
Województwo: Pomorskie
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Kontakt:

Re: [e34] 525tds wężyki podciśnienia i nadciśnienia

Post autor: siudek »

Witaj.

Możesz napisać "normalnie" co i do czego podłączyłeś, czego tutaj nie ma opisane? Jeśli faktycznie jest jakiś inny szczegół z bardzo ważnym elementem, którego nie ma w tym temacie opisanego - chętnie się dowiemy o nim i go dodamy dla innych tu zaglądających.

Pzdr.
siudek siudkowski

Było Mercedresa Wziąć... ;]
W kwestiach BMW nie pomagam na PW - od tego jest forum!
DZWILU88
Bywalec
Posty: 155
Rejestracja: 25 lut 2009, 2:02
Seria: E39
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 525tds
Rocznik: 1998
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: TYCHY

Re: [e34] 525tds wężyki podciśnienia i nadciśnienia

Post autor: DZWILU88 »

Podepne sie pod temat , wie ktoś jak sprawdzić czy czujnik amapsensor jrst sprawny?

Mam 4 czujnik dwa sa podobno dobre jeden nie a jeden jest mój z auta. Podłacvzyłem wszystkie 4 i nie ma żadnej róznicy ani podczas jazdy ani na odpiętych ani na odczytach z inpa :((((( więc ocokamon . wszystkie czujniki pokazuja zbliżone wartości podczas jazdy, a jeden napewno zest zejb....y.
ALBO BMW, ALBO NIC
N2O
Bywalec Wyjadacz
Posty: 779
Rejestracja: 13 lip 2009, 20:34
Seria: E38
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 725tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Automatyczna
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: Truskaw

Re: [e34] 525tds wężyki podciśnienia i nadciśnienia

Post autor: N2O »

Pompka z manometrem + multimetr prawdę Ci powie.
RANGE ROVER P38A 2.5 DSE
BMW 725 TDS
ODPOWIEDZ