Bmw e39 530d - buczy pompa paliwa i ....

Tematy dotyczące mechanizmu doładowania i turbiny.

Moderator: Moderatorzy

Twisteros
Bywalec
Posty: 17
Rejestracja: 22 lut 2013, 17:32
Seria: E39
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 530d
Rocznik: 1999
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Dolnośląskie

Bmw e39 530d - buczy pompa paliwa i ....

Post autor: Twisteros »

Witam szanownych forumowiczow.

Mam nastepujacy problem z moja beczka, glosno mi chodz ta pompa progowa i wkreca sie do max 3-3,5k obrotow po czym nastepuje jakby odciecie.
Czyzby to oznaczalo ze pompka progowa do wymiany?? jesli tak to jaka polecacie. Mam dzisiaj schodzilem zerknac na ta pompe i mam jakas podrobe nie dosc ze MG (chyba max gear) to jeszcze poklejona jak nie wiem co ;/

P.s zaczelo sie tak dziac jak baba wiechala mi w 4 litery.

Z gory dzieki
Bartos
Bywalec
Posty: 155
Rejestracja: 11 sie 2012, 9:05
Seria: E38
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 730d
Rocznik: 1999
Skrzynia biegów: Automatyczna
Województwo: Podkarpackie

Re: Bmw e39 530d - buczy pompa paliwa i ....

Post autor: Bartos »

jak głośno pracuje i kręci max 3,4 tys obr to zazwyczaj oznacza że kończy swój żywot, polecane pompy to oryginały pierburg lub regenerowane oryginały, możesz poszukać też TI Automotive, ponoć to to samo co pierburg. Zanim wymienisz możesz też sprawdzić połączenie elektryczne przy pompie, może kostka się poluzowała, chociaż nie bardzo.
ODPOWIEDZ