e36 2.5 TDS Uszczelki Chłodnicy oleju
Moderator: Moderatorzy
-
- Bywalec
- Posty: 31
- Rejestracja: 13 lip 2012, 22:36
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1996
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Śląskie
e36 2.5 TDS Uszczelki Chłodnicy oleju
Siemka, problem wygląda tak wymieniałem już 3 razy uszczelki z chłodnicy oleju dokładnie z rurek które dochodzą do chłodnicy oleju, ale po przejechaniu dom -> praca te uszczelki już nie trzymają i wali olejem po osłonie silnika czy macie może jakiś sprawdzony patent na te uszczelki ? uszczelki dawałem oryginalne z ASO
-
- Bywalec
- Posty: 37
- Rejestracja: 10 lip 2012, 6:38
- Seria: E36
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 325tds
- Rocznik: 1996
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Śląskie
Re: e36 2.5 TDS Uszczelki Chłodnicy oleju
Uszczelka w płynie u Sudoła za 32zł na bazie silikonu olejoodporna albo silikon wyoskotemperaturowy trochę tańszy, ale może i gorszy kto wie.
- clubGRANT
- Bywalec Gadulec
- Posty: 429
- Rejestracja: 25 sty 2009, 11:16
- Seria: E36
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 325tds
- Rocznik: 1998
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Śląskie
- Lokalizacja: TYCHY
Re: e36 2.5 TDS Uszczelki Chłodnicy oleju
Podjedź na Tychy to ci dam za free 2 sztuki nowe pewne olejoodporne, zakładałem je i są dobre - jak coś to pisz na PW
-
- Bywalec
- Posty: 201
- Rejestracja: 27 gru 2010, 18:15
- Seria: E36
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 325tds
- Rocznik: 1994
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Małopolskie
Re: e36 2.5 TDS Uszczelki Chłodnicy oleju
Przerabiałem to 2 razy aż w końcu teraz mam spokój a zrobiłem następująco:D
kupiłem 2 uszczelki (oringi) olejoodporne zblizonych rozmiarów do tych oryginalnych tzn troszke grubsze a mniejsze i jak jest ten docisk co na śrubę jedną dociska je delikatnie zeszlifowałem równomiernie w miejscach docisku i w miejscu styku z chłodnicą (tam przez co śróba dochodzi) no i teraz już mam spokój a tak to 2 razy wydmuchało mi cały olej
Spiłowałem/ zeszlifowałem element nr 7 równomiernie i wymieniłem 2 oringi (wymiar oryginalny to 13,4X1,78 ja miałem trochę inny mniejszy a grubszy ale jak wpakowałem to pasował idealnie )
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
kupiłem 2 uszczelki (oringi) olejoodporne zblizonych rozmiarów do tych oryginalnych tzn troszke grubsze a mniejsze i jak jest ten docisk co na śrubę jedną dociska je delikatnie zeszlifowałem równomiernie w miejscach docisku i w miejscu styku z chłodnicą (tam przez co śróba dochodzi) no i teraz już mam spokój a tak to 2 razy wydmuchało mi cały olej
Spiłowałem/ zeszlifowałem element nr 7 równomiernie i wymieniłem 2 oringi (wymiar oryginalny to 13,4X1,78 ja miałem trochę inny mniejszy a grubszy ale jak wpakowałem to pasował idealnie )
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05