e36 318 tds Inspekcja - problem ze skasowaniem
Moderator: Moderatorzy
-
- Bywalec
- Posty: 86
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 18:49
- Lokalizacja: łódź
e36 318 tds Inspekcja - problem ze skasowaniem
Witam serdecznie, po klikałem dzisiaj troche i podobnego tematu nie znalazłem. Wymieniłem olej po 12 000 km. Wskazania komputera (kreski na tablicy zegarów) nie informowały o konieczności wymiany. Były jeszcze dwie zielone kreski. Mechanik podłączyl auto pod kompa i próbował skasować. Bez skutku. Pomyslalem ze skoro nie ma komunikatu "Inspekcja" to trudno go skasować. Dzisiaj pojechałem założyć zimowe kapcie i poprosiłem o skasowanie. Na zegarze z tydzień temu pojawił się komunikat Inspekcja i żółta kreska. Znowu komputer i LIPA. Kilka razy probował i nic. Co można z tym zrobić. Czy jak byly by jakieś inne błędy w kompie np. pompa to by coś takiego miało miejsce? Proszę o pomoc.
- GuLuN
- Bywalec Gadulec
- Posty: 550
- Rejestracja: 15 mar 2010, 20:18
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 530d
- Rocznik: 1999
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Toruń
Re: e36 318 tds Inspekcja - problem ze skasowaniem
Tu masz filmik jak skasować
http://youtu.be/8ep_iww9Wpk
http://youtu.be/8ep_iww9Wpk
Brutal!!!Metal!!!Warrior!!!
-
- Bywalec
- Posty: 201
- Rejestracja: 27 gru 2010, 18:15
- Seria: E36
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 325tds
- Rocznik: 1994
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Małopolskie
Re: e36 318 tds Inspekcja - problem ze skasowaniem
z kasowaniem inspekcji jest tak że wystarczy zewrzeć na chwile 2 piny w gnieździe nie jestem pewny ale chyba (7 i 13) ale teraz nie pamiętam. no i przekręcić kliczyk w I pozycje. Tylko należy pamiętać że drzwi muszą być zamknięte wszystkie !!! ot taki mały haczyk.
Dodatkowo tds'a pod kompa na USB nie podepnie i tu może być błąd przy podpinaniu pod komputer.
Dlatego opcja kabelek zewrzeć na chwile 2 piny przy zamkniętych drzwiach i po problemie
Dodatkowo tds'a pod kompa na USB nie podepnie i tu może być błąd przy podpinaniu pod komputer.
Dlatego opcja kabelek zewrzeć na chwile 2 piny przy zamkniętych drzwiach i po problemie
- GuLuN
- Bywalec Gadulec
- Posty: 550
- Rejestracja: 15 mar 2010, 20:18
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 530d
- Rocznik: 1999
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Toruń
Re: e36 318 tds Inspekcja - problem ze skasowaniem
TDSa podepnie jak najbardziej ale do ads na fizycznym porcie com a e39 już na usb.
A z tymi drzwiami różnie bywa w mojej e36 był taki myk że trzeba było 7 do masy i zostawić na 5 minut
A z tymi drzwiami różnie bywa w mojej e36 był taki myk że trzeba było 7 do masy i zostawić na 5 minut
Brutal!!!Metal!!!Warrior!!!
-
- Bywalec
- Posty: 201
- Rejestracja: 27 gru 2010, 18:15
- Seria: E36
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 325tds
- Rocznik: 1994
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Małopolskie
Re: e36 318 tds Inspekcja - problem ze skasowaniem
tak masa ale właśnie chyba w 13 jest masa puszczona jakoś tak gdzieś na necie był opis dokładnie gdzie. A z drzwiami to radze spróbować. Ale da rade samemu na upartego to zrobić. Wystarczy spiąć kabelkiem i sznureczek do tego przywiązać i przez otwarte okno puścić do kabiny wtedy zamknąć drzwi przekręcić zapłon i pociągnąć sznureczek
-
- Bywalec
- Posty: 86
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 18:49
- Lokalizacja: łódź
Re: e36 318 tds Inspekcja - problem ze skasowaniem
no faktycznie. drzwi były otwarte. natomiast jeszcze na krótko nie próbowałem. jak tylko jakiś kabelek znajde to spróbuje. wg tej instrukcji z youtube.
Zadziałało:))
byłem jeszcze raz na kompie i koleś mi powiedział ze mam dwa błędy. jeden dotyczył czujnika temperatury w listwie zasilania i błędu FGR.
1. błąd FGR to pedał gazu - symptomów żadnych nie zauważyłem;
2. nie mam pojęcia co to?
Może ktoś z szanownych forumowiczów coś mi podpowie?
Zadziałało:))
byłem jeszcze raz na kompie i koleś mi powiedział ze mam dwa błędy. jeden dotyczył czujnika temperatury w listwie zasilania i błędu FGR.
1. błąd FGR to pedał gazu - symptomów żadnych nie zauważyłem;
2. nie mam pojęcia co to?
Może ktoś z szanownych forumowiczów coś mi podpowie?