TDS m51 (2.5l) i m41 (1.8l) - wymiana rozrządu
Moderator: Moderatorzy
- adam-bmw
- Bywalec Wyjadacz
- Posty: 1108
- Rejestracja: 27 gru 2007, 21:29
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Rocznik: 1999
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Åysomice k. Torunia
Re: TDS m51 (2.5l) i m41 (1.8l) - wymiana rozrządu
krzywki pierwszego cylindra powinny być "na płask" jedna patrzy w prawo druga w lewo, i masz między krzykami miejsce na blokadę to musi być prostopadłe co krawędzi tam gdzie uszczelka przychodzi pokrywy zaworów
-
- Bywalec
- Posty: 11
- Rejestracja: 12 gru 2013, 17:26
- Seria: E36
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 318tds
- Rocznik: 1996
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Małopolskie
- Lokalizacja: Stróże Nowy Sącz
Re: TDS m51 (2.5l) i m41 (1.8l) - wymiana rozrządu
Witam, odswieże temat Mianowicie nastał problem podczas prac przy uszczelnieniu pompy wtryskowej a mianowicie kończąc montażpompy a mianowicie dokręcając śrubę 18 od czoła pompy wtryskowej przeskoczył mi rozrząd( przyniajmniej tak myślę ) Usłyszałem zgrzyt i teraz nie mogę obrócić wałem korbowym gdyż blokuje mi go o zawory :/ i teraz moje pytanie wygląda tak: Jakie konkretnie pracę muszę wykonać aby naprawić to co zepsułem?
- Lamere
- Bywalec
- Posty: 148
- Rejestracja: 10 lis 2012, 10:34
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Wielkopolskie
- Lokalizacja: Wyrzysk
- Kontakt:
Re: TDS m51 (2.5l) i m41 (1.8l) - wymiana rozrządu
pytanie:
czy przy wymianie rozrządu trzeba rozłączyć klimę? Zauważyłem dzisiaj, że klima mi nie chłodzi, a ostatnia robota przy aucie, to była właśnie wymiana rozrządu. Wcześniej wszystko było OK. Czy wystarczy uzupełnić czynnik?
czy przy wymianie rozrządu trzeba rozłączyć klimę? Zauważyłem dzisiaj, że klima mi nie chłodzi, a ostatnia robota przy aucie, to była właśnie wymiana rozrządu. Wcześniej wszystko było OK. Czy wystarczy uzupełnić czynnik?
Lamere - 525tdsA
- Dimo
- Bywalec Gadulec
- Posty: 450
- Rejestracja: 11 lis 2010, 22:35
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1996
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Łódzkie
- Lokalizacja: EZD
Re: TDS m51 (2.5l) i m41 (1.8l) - wymiana rozrządu
Nie trzeba roząlczać. Sprawdź,czy ten maly pasek od sprężarki klimy ma wlaściwy naciąg.
Ale raczej czeka Cię standardowy przegląd klimy.
Ale raczej czeka Cię standardowy przegląd klimy.
Jest również 318tds Compact,96r.oraz New Beetle 2.3 V5.
-
- Bywalec
- Posty: 16
- Rejestracja: 29 sty 2014, 15:29
Re: TDS m51 (2.5l) i m41 (1.8l) - wymiana rozrządu
Miałem dokładnie ten sam problem. Winowajcom okazał się być wyciągnięty łańcuch który uniemożliwił dokręcenie śruby - wymieniony na nowy i problem zniknął. Musisz wykręcić pokrywę rozrządu a więc przygotuj sporo wolnego czasuluk92 pisze:Witam, odswieże temat Mianowicie nastał problem podczas prac przy uszczelnieniu pompy wtryskowej a mianowicie kończąc montażpompy a mianowicie dokręcając śrubę 18 od czoła pompy wtryskowej przeskoczył mi rozrząd( przyniajmniej tak myślę ) Usłyszałem zgrzyt i teraz nie mogę obrócić wałem korbowym gdyż blokuje mi go o zawory :/ i teraz moje pytanie wygląda tak: Jakie konkretnie pracę muszę wykonać aby naprawić to co zepsułem?