Witam, mam 2,5TDS + chip od Bagora i zastanawiam się nad instalacją MBC.
Jaki zawór polecacie? czy są różnice miedzy nimi. Bo znalazłem taki z manometrem i moje pytanie brzmi, Czy można podciągnąć go do kabiny czy najlepiej jak by był przy turbo ?
Z góry dzięki, jestem świeży na tym forum więc za błędy przepraszam. Pozdro
Zamontowanie MBC do kabiny
Moderator: Moderatorzy
-
- Bywalec
- Posty: 18
- Rejestracja: 12 lut 2015, 19:42
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Podlaskie
-
- Bywalec Wyjadacz
- Posty: 779
- Rejestracja: 13 lip 2009, 20:34
- Seria: E38
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 725tds
- Rocznik: 1996
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Mazowieckie
- Lokalizacja: Truskaw
Re: Zamontowanie MBC do kabiny
Ustaw ciśnienie raz a dobrze skracając cięgno na gwincie i nie baw się w MBC.
RANGE ROVER P38A 2.5 DSE
BMW 725 TDS
BMW 725 TDS
- Dimo
- Bywalec Gadulec
- Posty: 450
- Rejestracja: 11 lis 2010, 22:35
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1996
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Łódzkie
- Lokalizacja: EZD
Re: Zamontowanie MBC do kabiny
Mapę masz zrobioną już pod wyższe ciśnienie?
Zrób tak,jak N2O pisze-ustaw manometrem na stale,ew.jak masz swoje cięgno fabrycznie zaplombowane to zostaw swoje nieruszone,a kup używaną gruszkę i ustaw ją na wyższe ciśnienie.
Zrób tak,jak N2O pisze-ustaw manometrem na stale,ew.jak masz swoje cięgno fabrycznie zaplombowane to zostaw swoje nieruszone,a kup używaną gruszkę i ustaw ją na wyższe ciśnienie.
Jest również 318tds Compact,96r.oraz New Beetle 2.3 V5.