Witam
Dziś zobaczyłem wyciek oleju z turbiny na zdjęciach myślę ze będzie widać, zdjęcia nie są zbyt dobrej jakości, wie ktoś co zrobić z tym? czy turbo jest do wymiany regeneracji czy coś innego jest winne. Pozdrawiam
e36 318tds wyciek turbo
Moderator: Moderatorzy
- GrzeÅ›
- Świeżak
- Posty: 10
- Rejestracja: 20 lis 2014, 15:53
- Seria: E36
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 318tds
- Rocznik: 1996
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Małopolskie
Re: e36 318tds wyciek turbo
ma ktoś jakieś propozycje?
- Markiej
- Bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 19 sty 2011, 12:00
- Seria: E28
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525td
- Rocznik: 1986
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Podkarpackie
Re: e36 318tds wyciek turbo
ściąg węża i zobacz jaki ma luz na wirniku, ale z tego co widać to już raczej początek końca
- wojtek_blekitny
- Moderator
- Posty: 921
- Rejestracja: 06 wrz 2008, 23:51
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1994
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Wielkopolskie
- Lokalizacja: okol. Poznania
Re: e36 318tds wyciek turbo
Turbosprężarka się kończy...w chłodnicy powietrza stoi zapewne sporo oleju.
Z używanymi turbosprężarkami bywa różnie...jedną taką już masz. Nigdy nie wiadomo, ile pociągnie kolejna.
Oddaj do regeneracji, im wcześniej tym lepiej. Uszczelniacze już masz kiepskie, łożysko poprzeczne prawie na pewno ma już spory luz...w końcu wirnik zacznie trzeć o obudowę (o ile już nie trze) i będziesz musiał wymienić go na nowy, czyli koszta naprawy wzrosną.
PS. Jeśli turbo puści bardzo dużo oleju do dolotu, to silnik zacznie pracować na własnym oleju...i zgaśnie albo jak skończy się olej (wtedy się zatrze), albo po prostu zatrze się zanim skończy się olej.
https://www.youtube.com/watch?v=FH1U93rsuys
Z używanymi turbosprężarkami bywa różnie...jedną taką już masz. Nigdy nie wiadomo, ile pociągnie kolejna.
Oddaj do regeneracji, im wcześniej tym lepiej. Uszczelniacze już masz kiepskie, łożysko poprzeczne prawie na pewno ma już spory luz...w końcu wirnik zacznie trzeć o obudowę (o ile już nie trze) i będziesz musiał wymienić go na nowy, czyli koszta naprawy wzrosną.
PS. Jeśli turbo puści bardzo dużo oleju do dolotu, to silnik zacznie pracować na własnym oleju...i zgaśnie albo jak skończy się olej (wtedy się zatrze), albo po prostu zatrze się zanim skończy się olej.
https://www.youtube.com/watch?v=FH1U93rsuys
"Exercise your inner demons"
E34: "Ulep z samego serca Wielkopolski"
E34: "Ulep z samego serca Wielkopolski"