Witam,
od czasu wymiany filtra paliwa borykam się ze sporadycznym błędem 004BDA Pre-supply pressure.
Filtr jest MANN więc myślę, że w nim nie leży problem. W ISTA (Rheingold) jest różnica między wartością zadaną i aktualną dla prędkości pompy paliwa.
Ciśnienie wstępne (pre-supply pressure). Autodata podpowiada, że min. 3,5 bar.
3,4 bar
Obroty pompy paliwa
2764 obr/min
a zadane 4172 obr/min
Napięcie 9V
Jednak jak spojrzymy na wydajność pompki to jest dokładnie taka sama jak rząda ECU.
Ciśnienie na CR (Rail pressure)
324 bar
Ciśnienie na CR po przegazowaniu (3tys obr) (Rail pressure)
782 bar
Czy ktoś by mógł spojrzeć na wyniki i podpowiedzieć czy parametry są OK.
Błąd 004BDA Pre-supply pressure
Ciśnienie na CR bieg jałowy
Obroty pompki
Napięcie na pompie 9V
Obroty ok. 3 tys
Autodata min 3,5 bar
Nowa pompa wg kat pracuje z 5 bar
E90 318d N47 Pre-supply pressure
Moderator: Moderatorzy
- rockybor
- Bywalec
- Posty: 69
- Rejestracja: 10 sty 2010, 17:04
- Seria: E90-93
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 320d
- Rocznik: 2007
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
E90 318d N47 Pre-supply pressure
E90 318d N47 143KM