PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Ogłoszenia forumowiczów: części samochodowe
Regulamin | Minimum 11 postów, automatyczne kasowanie po 30 dniach bez odpowiedzi.

Moderatorzy: Moderatorzy, Partnerzy

Awatar użytkownika
smuz
Bywalec
Posty: 223
Rejestracja: 13 wrz 2012, 11:13
Seria: E36
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 325tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Świętokrzyskie
Lokalizacja: TPI
Kontakt:

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: smuz »

Bagor pisze:
smuz pisze:z silnikiem problemu niema chodzi ładnie bez problemu.
co byś dla mnie zmontował? nie za dużo ale żeby było dobrze
Możesz zamówić wersję optymalną :)
czyli jaka to jest wersja?
mi bardziej zależy na momencie obrotowym.
Awatar użytkownika
Bagor
Partner
Partner
Posty: 365
Rejestracja: 17 sty 2009, 16:12
Seria: E30
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Rocznik: 1990
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: Bagor »

smuz pisze:czyli jaka to jest wersja?
W zależności od potrzeb. Jeśli jesteś zainteresowany, to proszę o prywatną wiadomość.

Pozdrawiam
Chiptuning silników BMW: http://www.bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?t=1316
Awatar użytkownika
patryk1981
Bywalec Gadulec
Posty: 431
Rejestracja: 24 lis 2011, 18:50
Seria: Szukam...
Nadwozie: Nie posiadam
Model: Nie mam
Rocznik: 2011
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: patryk1981 »

Witam , Bagor mam pytanko czy robisz program do VW 1.9 TDI 150 KM SILNIK ARL 2004r . --- Chodzi mi o coś fajnego dającego kopa,na allegro są te boxy ale jakoś mnie to nie przekonuje.
Audi A6 C5 rok 2000 - 1.8t - chip 200 HP
Awatar użytkownika
Bagor
Partner
Partner
Posty: 365
Rejestracja: 17 sty 2009, 16:12
Seria: E30
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Rocznik: 1990
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: Bagor »

patryk1981 pisze:Witam , Bagor mam pytanko czy robisz program do VW 1.9 TDI 150 KM SILNIK ARL 2004r . --- Chodzi mi o coś fajnego dającego kopa,na allegro są te boxy ale jakoś mnie to nie przekonuje.
Box ciężko chiptuningiem nazwać ;)

Bez problemu mogę zrobić modyfikację tego silnika. Obsłuży go interfejs, który oferuję - przeczytaj pierwszy podpunkt na pierwszej stronie tematu. Całość będzie wyglądała w ten sam sposób.
Chiptuning silników BMW: http://www.bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?t=1316
ToMpower
Bywalec
Posty: 29
Rejestracja: 11 lip 2010, 23:55
Seria: E39
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525tds
Rocznik: 1997
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: ToMpower »

Bagor, szanuję Twoją pracę i jestem zadowolony z Twojego programu, ale nie mów, że to tylko jego zasługa(seryjny silnik) Silnik z seryjnym nie ma za duzo wspólnego, ponadto jest zdrowy!!!(150tys km od nowości, zawsze dobrze traktowany). Kto zna auto z forum 5er, na pewno je kojarzy(callypsorot, czarne blachy, lekka gleba itd. ;) )
Po za samym program jest jeszcze dużo pozmieniane:
-Wydech 3 cale, z dp owinięty taśmą termiczną,
-Dolot, BMC+ duzy czołowy IC,
-Turbina hybryda, już II , to nawet nie hybryda a po prostu inne, większe TD04,
-Wydajniejszy układ chłodzenia i wiele innych drobnostek.
Co do dołu- poniżej 2000obr, fakt, pisałem o drganiach(tak, to była dwumasa) ale nigdy nie mówiłeś o tym, że dawka z dołu zostanie zmniejszona. Mam już nową dwumasę, czekam na nowy mocny program z mocnym dołem ;)

Kilka zdjęć:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
M51 207km 433nm :D
Awatar użytkownika
Bagor
Partner
Partner
Posty: 365
Rejestracja: 17 sty 2009, 16:12
Seria: E30
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Rocznik: 1990
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: Bagor »

ToMpower pisze:Bagor, szanuję Twoją pracę i jestem zadowolony z Twojego programu, ale nie mów, że to tylko jego zasługa(seryjny silnik)
Wydźwięk tego zdania stawia mnie w świetle jakbym oszukiwał lub coś ukrywał. Nie chcę być nieuprzejmy ale nie lubię rozmawiać w takim tonie. Nie przypominam sobie żebyś mówił mi o zmianach mechanicznych, które podałeś. Jedyne co teraz pamiętam i przyznaję, że zapomniałem to zmieniona turbina.
ToMpower pisze:Po za samym program jest jeszcze dużo pozmieniane:
-Wydech 3 cale, z dp owinięty taśmą termiczną,
Z wydechem bywa różnie - czasami słabnie góra i rośnie dól lub w drugą stronę. Można też stracić w całym zakresie obrotów. W każdym razie nie jest to istotna zmiana.
ToMpower pisze:-Dolot, BMC+
Jakbyś wiedział jak działa ten sterownik, to byś pomyślał pięć razy zanim byś to zrobił. Możesz uzyskać 2-3KM po tych zmianach i równie dobrze możesz też stracić.
ToMpower pisze:-Turbina hybryda, już II , to nawet nie hybryda a po prostu inne, większe TD04,
Zmieniona turbina jest powodem słabego dołu. Wcześniej byłem pytany dlaczego takie słabe niższe obroty. Teraz to już oczywiste. Kompletnie mi to wyszło z głowy, bo tych silników modyfikuję naprawdę sporo i ciężko zapamiętać co w którym było zrobione. Sam to napisałeś w jednym z maili, że może to być powodem słabych dolnych obrotów ale tutaj już o tym nie wspomniałeś. Dlaczego zamontowałeś tą turbinę skoro wiedziałeś, że i tak nie przekroczysz 1.5 bar? Co ma dać ta turbina skoro wartości MAP sensora są seryjne? Nie potrafię sobie wyobrazić w jaki sposób ma ona zwiększyć moc.
ToMpower pisze:-Wydajniejszy układ chłodzenia
Co to ma do przyrostu mocy?
ToMpower pisze: i wiele innych drobnostek.
Tak samo - co to ma do przyrostu mocy? :D
ToMpower pisze:Silnik z seryjnym nie ma za duzo wspólnego
W silniku nie zrobiłeś żadnej zmiany mechanicznej. Jeśli chodzi o zmiany które zrobiłeś to są one kosmetyczne. Twój samochód jest niemal seryjny pod względem zmian, które mogą faktycznie zwiększyć przyrost. Można robić zmiany w mechanice samochodu, ale najpierw trzeba wiedzieć czy mają one jakieś podstawy. To jest częsty problem ludzi dokonujących zmian w mechanice - zmienić wszystko "jak leci". Im więcej zmienią, to tym więcej im się wydaje że uzyskali. Czasami w 1.8T zmieniają wtryski i turbinę by uzyskać konkretny rezultat a tak naprawdę wystarczy sama modyfikacja map - seryjne podzespoły okazują się zupełnie wystarczające. Dlatego jeszcze raz napiszę - zanim się coś zmieni, to trzeba wiedzieć co się robi. Samo robienie "choinki" z mechaniki samochodu mocy nie daje, tylko może nawet zaszkodzić. Widać to na Twoim przykładzie - uparłeś się na zmianę turbiny i "efekt" widać. Zobacz na inne projekty i zobacz czym są prawdziwe zmiany mechaniczne, które mają na celu zwiększyć przyrost - pół silnika jest zmienione a u Ciebie jest on seryjny. To nie jest tak, że im więcej zmienisz, to więcej masz. Po tym co napisałeś wygląda jakbyś dołożył mu z 30KM tymi zmianami - zupełnie tak nie jest. Gdybyś zamontował wydajniejszą pompę wtryskową, to byłoby to coś godnego uwagi. Rozumiem z Twojego postu, że też chcesz pokazać swój wkład na uzyskany przyrost ale niestety tak nie jest - 90-95% to wynik mojej modyfikacji. Większe IC to jedyna dobra zmiana, czyli jakieś 5-10% do przyrostu.
ToMpower pisze:Co do dołu- poniżej 2000obr, fakt, pisałem o drganiach(tak, to była dwumasa) ale nigdy nie mówiłeś o tym, że dawka z dołu zostanie zmniejszona.
A w jaki sposób kolejna modyfikacja "zlikwidowała" ten problem? Jak inaczej chciałbyś to zrobić? To samo z siebie wynika. Mówiłem Ci, że ustawienia będą słabsze w tych obrotach. Znowu mówisz, że czegoś "nie powiedziałem" i się mylisz.

Najlepiej wyjmij moją modyfikację, to zobaczysz że samochód jeździ niewiele lepiej niż seria - albo nawet gorzej przez tą turbinę - jeśli na tak mocnych ustawieniach u dołu są takie wyniki, to na serii musi być tragedia.
Chiptuning silników BMW: http://www.bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?t=1316
ToMpower
Bywalec
Posty: 29
Rejestracja: 11 lip 2010, 23:55
Seria: E39
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525tds
Rocznik: 1997
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: ToMpower »

Również, nie lubię rozmów na tego typu tonie, ale najwyraźniej źle mnie zrozumiałeś, bo moja wypowiedź nie ma takiego wydźwięku. Bynajmniej nie to miałem na myśli ;)
Wracając do sprawy. Wydech tak jak mówisz, ma ogromne znaczenie, ale w przypadku silników wolnossących. Proponuje w tdsie odkręcić wydech, przejechać się tylko na części za turbiną. Samochód od razu ożywa. Znowu tak jak piszesz dolot przed turbiną, w silniku doładowanym nie ma dużego wpływu na moc, ale może mieć. W każdym bądź razie jeszcze chłodniejsze powietrze przed turbiną nie zaszkodzi.
W przypadku turbiny, nie zapominajmy też o większej objętości. Praktycznie każda turbina dmuchnie 1.5bara kwestia jak długo... Czy turbodziura jest większa, z tym bym polemizował. Samochód zawsze zbierał się od około 2.5tys.obr. Tak zostało. W przypadku wykresu, też nie możemy za wiele powiedzieć. Różne hamownie, rózne pomiary. Moje auto było hamowane na 5 biegu, wiadomo, że wykres bezie się inaczej kształtował niż przy pomiarze na 4 ;) Słaby dół specjalnie mi nie przeszkadza ;)
Jedna rzecz, która mi nie pasuje, to fakt, że powiedzmy przy około 3tys.obr czasem gdy gaz jest w podłodze auto wyrywa aż miło a czasem chwilę się zastanawia. Pisałem Ci kiedyś o tym(nawet pisałem, czy mógłbyś mi napisać mapy na podstawie moich oryginalnych), bo właśnie na oryginalnym epromie, czy na dużej czy na seryjnej turbinie tego nie ma ;] To tak odnośnie Twojej rady, żebym włożył seryny program ;)
Co zmienia układ chłodzenia? Więcej paliwa, rośnie temperatura spalin a i temperatura silnika. Nie uważasz, że warto trochę ją obniżyć i oszczędzić głowicę?
Co do 90-95% Twojego udziału proponuję taki sam program zaaplikować całkowicie seryjnemu autu i wszystko się wyjaśni. Jeżeli w ogólę się zbliży do tych wartości, prawdopodobnie szybko zaczną spadać. Seryjna turbina nie ma odpowiedniego wydatku a oryginalny, mały IC szybko się zagrzeje. Też bezie fajnie jechało, będzie sporo więcej dymu ;p a na papierze będzie gorzej wyglądać niż moja turbodziura ;)

Napisałeś fajny program, nie podważam tego a każdemu zainteresowanemu mogę polecić!
Pozdrawiam
M51 207km 433nm :D
Awatar użytkownika
Bagor
Partner
Partner
Posty: 365
Rejestracja: 17 sty 2009, 16:12
Seria: E30
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Rocznik: 1990
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: Bagor »

ToMpower pisze:Jedna rzecz, która mi nie pasuje, to fakt, że powiedzmy przy około 3tys.obr czasem gdy gaz jest w podłodze auto wyrywa aż miło a czasem chwilę się zastanawia.
W kwestii modyfikacji nic z tym nie można zrobić - nie ma to nic z nią wspólnego. Jest to problem z Twoim samochodem. Zwróć uwagę na wyraz "czasem". Dla sterownika (i mojej modyfikacji) nie ma czegoś takiego jak "czasem". Po modyfikacji "czasem" mogą się ujawnić różne problemy z samochodem.

Dziwi mnie to, że znowu sugerujesz problem modyfikacji - tak samo było z szarpaniem na niskich obrotach, gdzie okazała się winna dwumasa. Znajdź przyczynę w samochodzie, bo ja modyfikacją Ci tego nie naprawię.
ToMpower pisze:Pisałem Ci kiedyś o tym(nawet pisałem, czy mógłbyś mi napisać mapy na podstawie moich oryginalnych)
Ja też już Ci wyjaśniałem tą kwestię na mailu nie mniej niż trzy razy. Dlaczego jeszcze raz to piszesz? Oryginał na którym zrobioną masz modyfikację jest identyczny z tym, który masz w sterowniku. Do czego miałby mi służyć Twój oryginał?
ToMpower pisze:To tak odnośnie Twojej rady, żebym włożył seryny program ;)
Moja kolejna rada jest taka żebyś czytał dokładnie co piszę i zdobył trochę wiedzy jeśli chcesz ze mną o tym dyskutować - inaczej mija się to z celem :)
ToMpower pisze:Co zmienia układ chłodzenia? Więcej paliwa, rośnie temperatura spalin a i temperatura silnika. Nie uważasz, że warto trochę ją obniżyć i oszczędzić głowicę?
Rozumiem, że mogłeś zmienić jeszcze cały szereg rożnych drobnostek, ale co to ma do przyrostu mocy? Jak zmieniłbyś zawieszenie, to też tutaj to wymienisz w swoim wkładzie na przyrost mocy pisząc "nie uważasz że przy tej mocy będzie bezpieczniej"? Mówimy w kontekście przyrostu mocy. Ponawiam pytanie - co zmienia układ chłodzenia na uzyskany przyrost mocy?
ToMpower pisze:Co do 90-95% Twojego udziału proponuję taki sam program zaaplikować całkowicie seryjnemu autu i wszystko się wyjaśni.
Jeszce raz ci powtórzę - Twoje zmiany to kosmetyka. Bez mojej modyfikacji nie uzyskał byś nawet 10KM. Ponawiam moją radę - załóż oryginał i zobacz jak jeździ Twój samochód.
Chiptuning silników BMW: http://www.bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?t=1316
ToMpower
Bywalec
Posty: 29
Rejestracja: 11 lip 2010, 23:55
Seria: E39
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525tds
Rocznik: 1997
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: ToMpower »

Bagor pisze: Moja kolejna rada jest taka żebyś czytał dokładnie co piszę i zdobył trochę wiedzy jeśli chcesz ze mną o tym dyskutować - inaczej mija się to z celem :)
Piękna puenta na zakończenie dyskusji.
M51 207km 433nm :D
kazatar
Świeżak
Świeżak
Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2014, 19:46
Seria: E36
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 318tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Małopolskie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: kazatar »

Witam i ja się zdecydowałem na podrasowanie besti :D Na razie śmigam na optymalnym chipie jednym słowem zaje*****. Turbo dziura w dużym stopniu znikła silnik jest teraz elastyczny a jak się depnie to jest moc. Jak będę miał więcej czasu na zabawę to podepnę mocniejszy. Ogólnie Bagor robi dobra robotę szybki kontakt wysyłka a przede wszystkim wszystko działa jak należy.
seba0000
Świeżak
Świeżak
Posty: 0
Rejestracja: 06 paź 2014, 21:41
Seria: Opel
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: Omega B
Rocznik: 1997
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Śląskie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: seba0000 »

Witajcie , ile dałoby się bezpiecznie wyciągnąć z silnika omegi 2.5TD seryjny 130 KM ? Też interesuje mnie zwiększenie mocy :D ...
Awatar użytkownika
Bagor
Partner
Partner
Posty: 365
Rejestracja: 17 sty 2009, 16:12
Seria: E30
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Rocznik: 1990
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: Bagor »

seba0000 pisze:Witajcie , ile dałoby się bezpiecznie wyciągnąć z silnika omegi 2.5TD seryjny 130 KM ? Też interesuje mnie zwiększenie mocy :D ...
Wysłałem PW.
Chiptuning silników BMW: http://www.bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?t=1316
Awatar użytkownika
mare36ks
Bywalec
Posty: 160
Rejestracja: 25 maja 2009, 18:43
Seria: E36
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 325tds
Rocznik: 1998
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: warszawa

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: mare36ks »

i ja czekam na PW :)
pindlus
Świeżak
Świeżak
Posty: 0
Rejestracja: 29 wrz 2014, 20:31
Seria: E34
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 525tds
Rocznik: 1994
Skrzynia biegów: Automatyczna
Województwo: Śląskie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: pindlus »

Zamówiłem chip u Bagora. Mam e34 2.5 tds automat i jestem mega zadowolony :D nie poznaje swojego samochodu :D silnik jest bardziej elastyczny a to jak zaczyna jechać od 2500 obrotów w górę to coś pięknego :D nawet przy ostrym wciśnięciu w podłogę nie ma czarnego dymienia tak że wszystko jest OK :D jeśli ktoś chce odmłodzić swoje autko dodać mu wigoru to polecam kolegę Bagora on wie co robi :D POLECAM !
bananek12121
Świeżak
Świeżak
Posty: 0
Rejestracja: 23 paź 2014, 23:15
Seria: E39
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525tds
Rocznik: 1998
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: bananek12121 »

Zamówiłem chip, dwa dni i już siedzi w samochodzie e39 2.5tds. Jestem w szoku, samochód nie do poznania i jeszcze za takie pieniądze, żal nie zamówić. Jak najbardziej polecam, konkretny gość :)
wzn
Świeżak
Świeżak
Posty: 0
Rejestracja: 06 lis 2014, 14:52
Seria: E36
Nadwozie: Compact/Hatchback
Model: 318tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Łódzkie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: wzn »

Bagor wejdz na majla.
Awatar użytkownika
Bagor
Partner
Partner
Posty: 365
Rejestracja: 17 sty 2009, 16:12
Seria: E30
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Rocznik: 1990
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: Bagor »

wzn pisze:Bagor wejdz na majla.
To Ty musisz wejść na maila, bo odpowiedź dostałeś już po niecałych 20 minutach o godzinie 15:01, czyli szybciej niż napisałeś ten post ;)
Chiptuning silników BMW: http://www.bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?t=1316
mlody
Bywalec
Posty: 35
Rejestracja: 04 gru 2013, 18:38
Seria: E34
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 525tds
Rocznik: 1992
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Zachodniopomorskie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: mlody »

A jak się ma chip do M50B20? Ile można podnieś Nm i Km i czy podmienia się kości czy trzeba wgrywać?
Awatar użytkownika
Bagor
Partner
Partner
Posty: 365
Rejestracja: 17 sty 2009, 16:12
Seria: E30
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Rocznik: 1990
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: Bagor »

mlody pisze:A jak się ma chip do M50B20? Ile można podnieś Nm i Km i czy podmienia się kości czy trzeba wgrywać?
W M50 podmienia się eprom. Przez interfejs można modyfikować od silników M52.

Przyrost około 5-7% w zależności od obrotów silnika. Odcinka może pozostać oryginalna lub przeniesiona w dowolne miejsce.

Więcej informacji na PW lub email.
Chiptuning silników BMW: http://www.bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?t=1316
Awatar użytkownika
CORN
Świeżak
Świeżak
Posty: 5
Rejestracja: 23 cze 2012, 0:27
Seria: E39
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 520d
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Automatyczna
Województwo: Zachodniopomorskie
Kontakt:

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: CORN »

Zamontowałem program od Bagora w 325i E36 2.5NV 192 KM i 245 Nm 1992r i jestem mega zadowolony :twisted:
Kupiłem jako zdrową serię (żadnego M paku, zawias koza, fele 15", zero przeróbek) ale za to zadbana bardzo i nie skatowana.
Jedyna zmiana to poprzedni właściciel wyciął katalizatory, do tego doszedł mocny program od Bagora i pojechałem na szrot zważyć auto a potem na hamownie i oto wykres:

Obrazek

Kilka dni temu wziąłem udział w wyścigach na 1/4 mili z pomiarem czasu i objechałem prawie wszystki 3ki jakie przyjechały :D
Wygrałem m.in z
323i e36 na krótkim moście od 2.0 + chip + wydech od 2.8
328i e36 seria
328i e46 chip + kolektor + wycięte katy
328i e36 chip + krótki most od 2.0 + sportowy wkład filtra powietrza PIPERCROSS
320d e90 chip + wydech

Auto robi robotę 8)
BMW E36 Sedan 316i 1992r Było
BMW E36 Sedan 318i 1991r Było
BMW E36 Touring 318i 1997r Było
BMW E36 Coupe 325i 1993r Było
BMW E36 Coupe 325i 1992r Było
BMW E34 Touring 525tds 1994r Było
BMW E39 Sedan 520iA 1996r JEST
ODPOWIEDZ