Witam po długiej przerwie
nie miał człowiek problemów to sobie znowu diesla kupił zrobiło się zimno i zaczęły się problemy... poniżej +8'C motor odpala na 5 cylindrów i rzuca go tak z 15sek aż zacznie chodzić normalnie, im chłodniej tym dłużej go telepie... zrobiłem test zaraz po odpaleniu na zimnym i tak to wygląda:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pvHnb8AlWxY[/youtube]
jak dla mnie to padł 5ty wtrysk ponieważ dzień przed nagraniem tego filmiku zaraz po odpaleniu pokazywał ponad 4.5...
a teraz moje pytanie: według bmwstore.pl mam wtryski 13 53 7 794 555 które zostały zastąpione 13 53 7 794 435. Czy można założyć wtrysk od 330d 231KM?
[E91] 325d wymiana wtrysku
Moderator: Moderatorzy
- tdbezs
- Bywalec Gadulec
- Posty: 480
- Rejestracja: 05 gru 2009, 14:12
- Seria: E53-70
- Nadwozie: SUV
- Model: X5 3.0d/sd
- Rocznik: 2004
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Lubelskie
- Lokalizacja: Chełm
Re: [E91] 325d wymiana wtrysku
a może świeca umarła i wtrysk próbuje nadrobić paliwem brak grzania. Korekcje na takie straszne nie wyglądają. Ile czasu musi pochodzić, żeby prace wyrównał?
-
- Bywalec
- Posty: 222
- Rejestracja: 22 lut 2012, 0:47
- Seria: E90-93
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 325tds
- Rocznik: 2006
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Zachodniopomorskie
Re: [E91] 325d wymiana wtrysku
w pamięci mam 2 błędy: błąd świecy nr. 2 i błąd dpf... świece ze sterownikiem już są w drodze, z dpfem póki co nie mogę pokonać komputera...tdbezs pisze:a może świeca umarła i wtrysk próbuje nadrobić paliwem brak grzania. Korekcje na takie straszne nie wyglądają. Ile czasu musi pochodzić, żeby prace wyrównał?
co do pracy silnika to zależy jak zimno jest... wczoraj i dzisiaj było -3'C to jak nie trzymam gazu to z 30sek jak nie dłużej...
-
- Bywalec
- Posty: 222
- Rejestracja: 22 lut 2012, 0:47
- Seria: E90-93
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 325tds
- Rocznik: 2006
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Zachodniopomorskie
Re: [E91] 325d wymiana wtrysku [rozwiązany]
Problem mogę uznać za rozwiązany.
Wymieniłem świecę i sterownik, miałem również wymienić 5ty wtrysk ale, że na szrocie nie mieli tych samych numerów co ja mam to zamieniłem 5ty z 1wszym i je przekodowałem przy okazji umyłem EGR i poskładałem wszystko do kupy odpaliłem, zagrzałem i ogień na przejażdżkę co zauważyłem po ostrym pałowaniu, że w końcu nie idzie ręki przyłożyć do wydechu tak się nagrzał i sobie charakterystycznie strzelał
Nie miałem jak zrobić dalekiej trasy ale i tak jest postęp ponieważ:
Błędów świec nie ma w pamięci, termostaty sprawne, czujniki też więc DPF może w końcu ruszyć dupę i po sprawdzeniu kompa:
błędu 452A Partikelfiltersystem nadal nie mogę usunąć ale:
Rußmasse im Partikelfiler z 35.96gr spadło na 20.98gr
Aschenmasse im Partikelfilter z 53.95gr wzrosło na 54.95gr
Differenzdruck über Partikelfilter mam cały czas 9.85mbar
niech ktoś mi mądry powie jakie wartości powinny być przy pełnym wypaleniu DPF? W piątek jadę do PL to mam nadzieje, że przez 1600km się dobrze wypali
Co do rzucania przy zimnym poranku to kolega tdbezs miał rację ponieważ teraz startuje jak powinien
Wymieniłem świecę i sterownik, miałem również wymienić 5ty wtrysk ale, że na szrocie nie mieli tych samych numerów co ja mam to zamieniłem 5ty z 1wszym i je przekodowałem przy okazji umyłem EGR i poskładałem wszystko do kupy odpaliłem, zagrzałem i ogień na przejażdżkę co zauważyłem po ostrym pałowaniu, że w końcu nie idzie ręki przyłożyć do wydechu tak się nagrzał i sobie charakterystycznie strzelał
Nie miałem jak zrobić dalekiej trasy ale i tak jest postęp ponieważ:
Błędów świec nie ma w pamięci, termostaty sprawne, czujniki też więc DPF może w końcu ruszyć dupę i po sprawdzeniu kompa:
błędu 452A Partikelfiltersystem nadal nie mogę usunąć ale:
Rußmasse im Partikelfiler z 35.96gr spadło na 20.98gr
Aschenmasse im Partikelfilter z 53.95gr wzrosło na 54.95gr
Differenzdruck über Partikelfilter mam cały czas 9.85mbar
niech ktoś mi mądry powie jakie wartości powinny być przy pełnym wypaleniu DPF? W piątek jadę do PL to mam nadzieje, że przez 1600km się dobrze wypali
Co do rzucania przy zimnym poranku to kolega tdbezs miał rację ponieważ teraz startuje jak powinien